quote:Op woensdag 5 april 2006 22:23 schreef The_Voice_Within het volgende:
[afbeelding]
![]()
Katie heeft een skippybal gestolen!
Echt té erg.quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:37 schreef Aventura het volgende:
Ik vind het wel een stijlvolle kledingcombi eigenlijk.
Maar ja, als je zoveel geld hebt als zij is het niet moeilijk om er goed uit te zien, zelfs niet met een dikke buik..quote:
Amen.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:56 schreef manou het volgende:
scheelt ook dat deze dame vreselijk mooi zwanger is!!
Wou ik net zeggen.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:21 schreef Tammymara het volgende:
*lama, stond er al*
Ik zag ze niet staan :s ik zag alleen kruisjes, toen ik ze geplaatst had, zag ik ze ineens wel staan.Ach ja.....quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:48 schreef linda22222 het volgende:
Wat is er mis met Teri Hatcher op die foto? Gewoon een foto waar ze (leuk) lacht...
Bij olifanten duurt het ook zo'n twee jaar, dus het zou kunnen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:02 schreef KinkyGiraf het volgende:
Katie Holmes is inmiddels ook al 15 maanden zwanger..........
quote:Op vrijdag 7 april 2006 20:12 schreef Borin het volgende:
[..]
Bij olifanten duurt het ook zo'n twee jaar, dus het zou kunnen.
Ik zie het probleem niet?quote:
Haha net ODB maar dan een vrouwquote:Op woensdag 5 april 2006 19:56 schreef KinkyGiraf het volgende:
Kelis... doe normaal dom wijf
[afbeelding]
Inderdaad, onflatteuze foto's willen we zien! Hier even een voorbeeldje op herhaling:quote:Op zaterdag 8 april 2006 03:20 schreef StefanP het volgende:
Die foto's van Teri Hatcher, Kirsten Davis en Carmen Electra is echt helemaal niks mis mee...
Dat dus!quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:51 schreef rena het volgende:
Mensen moeten inderdaad eens beter kijken voordat ze foto's plaatsen, anders verneuk je alleen dit topic maar![]()
The Exorcist flashback!quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:26 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Inderdaad, onflatteuze foto's willen we zien! Hier even een voorbeeldje op herhaling:
[afbeelding]
Zulke dingen willen we zien!![]()
Ik had 'm nog niet gezienquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:58 schreef linda22222 het volgende:
Wij willen geen plaatjes die al 3x gepost zijn!
Géén plaatjes die al 100 keer gepost zijn aub. De kotsende Keanu kunnen we nu onderhand ook wel.quote:
Dat moet ik 'r zeker nageven, haar leeftijd is haar niet aan te zien. Maar op deze foto kijkt ze wel erg lodderig vinnikquote:Op maandag 10 april 2006 11:12 schreef Aventura het volgende:
Geenszins onflatteus, temeer omdat Cyndi al ruimschoots de 50 is gepasseerd
En jammer van dat viezige haar. Ik zag d'r in de Libelle van m'n moeder staan met een interview, en daar stonden hele mooie foto's van haar met blond haar.quote:Op maandag 10 april 2006 11:28 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dat moet ik 'r zeker nageven, haar leeftijd is haar niet aan te zien. Maar op deze foto kijkt ze wel erg lodderig vinnik
Het ziet er een tikje pruikerig uit, ditquote:Op maandag 10 april 2006 12:01 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
En jammer van dat viezige haar. Ik zag d'r in de Libelle van m'n moeder staan met een interview, en daar stonden hele mooie foto's van haar met blond haar.
Tegenwoordig ziet ze er wel anders uitquote:Op maandag 10 april 2006 09:12 schreef The_Voice_Within het volgende:
Een oudje van Avril Lavigne.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |