Is echt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:13 schreef raptorix het volgende:
Lijkt me fake, fotos zijn niet echt overtuigend
ja te treurig, toch, reincarnatie , bij Hindu's en Boeddhisten, ik vond het op zich wel een mooie gedachte, tot ik hoorde dat ze ook ziektes en aandoeningen zien als een straf, een soort erfzonde vanuit een vorig leven, waarin je je minder netjes gedragen hebt...quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:26 schreef zoalshetis het volgende:
kende het fenomeen nog niet, maar vind het ook een soort van freak-show, met een pasgeborene.
lijkt wel alsof ze meer zijn gaan showen dan verzorgen. misschien schaamte en een soort postnataleabortus. gekke kinderen zijn immers een straf van hogeraf.
Inderdaad. Wat zijn die rode stipjes, bloedspetters?quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:31 schreef zoalshetis het volgende:
ik weet niet of het aderen zijn, maar de baby ziet er imo ongewassen uit. meteen op een schaaltje gezet.
eikelquote:Nir Bahadur, the father, says he does not feel any remorse for the newly-born baby’s death. “I am happy that nothing happened to my wife,” he said.
trouwens, down syndroom he, dat komt toch onder alle volkeren/rassen voor?quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:58 schreef zoalshetis het volgende:
ja eikel misschien, maar zo gaat dat in dat soort landen. ik heb ooit gewerkt voor kinderen in oost-europa met het downsyndroom. die worden ook angstvallig in natte, tochtige, hulpeloze, voedselschaarse, knuffeldierloze, wc-loze, hulpbehoefende gebouwen, ver van de bewoonde wereld weggestopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |