Is echt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:13 schreef raptorix het volgende:
Lijkt me fake, fotos zijn niet echt overtuigend
ja te treurig, toch, reincarnatie , bij Hindu's en Boeddhisten, ik vond het op zich wel een mooie gedachte, tot ik hoorde dat ze ook ziektes en aandoeningen zien als een straf, een soort erfzonde vanuit een vorig leven, waarin je je minder netjes gedragen hebt...quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:26 schreef zoalshetis het volgende:
kende het fenomeen nog niet, maar vind het ook een soort van freak-show, met een pasgeborene.
lijkt wel alsof ze meer zijn gaan showen dan verzorgen. misschien schaamte en een soort postnataleabortus. gekke kinderen zijn immers een straf van hogeraf.
Inderdaad. Wat zijn die rode stipjes, bloedspetters?quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:31 schreef zoalshetis het volgende:
ik weet niet of het aderen zijn, maar de baby ziet er imo ongewassen uit. meteen op een schaaltje gezet.
eikelquote:Nir Bahadur, the father, says he does not feel any remorse for the newly-born baby’s death. “I am happy that nothing happened to my wife,” he said.
trouwens, down syndroom he, dat komt toch onder alle volkeren/rassen voor?quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:58 schreef zoalshetis het volgende:
ja eikel misschien, maar zo gaat dat in dat soort landen. ik heb ooit gewerkt voor kinderen in oost-europa met het downsyndroom. die worden ook angstvallig in natte, tochtige, hulpeloze, voedselschaarse, knuffeldierloze, wc-loze, hulpbehoefende gebouwen, ver van de bewoonde wereld weggestopt.
dat weet ik niet, ik ken alleen de situatie in oost-europa van een jaar of 5 geleden. om te huilen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:03 schreef milagro het volgende:
[..]
trouwens, down syndroom he, dat komt toch onder alle volkeren/rassen voor?
ik zie nu nooit eens bv een Marokkaans, of Surinaams mongooltje en die zullen er toch ook wel zijn, lijkt me.
is dat ook een kwestie van wegstoppen, uit schaamte of angst?
Ik denk dat dat inderdaad een kwestie van wegstoppen is.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:03 schreef milagro het volgende:
[..]
ik zie nu nooit eens bv een Marokkaans, of Surinaams mongooltje en die zullen er toch ook wel zijn, lijkt me.
Ik zie ze wel eens. Maar het zijn er inderdaad maar héél weinig.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:03 schreef milagro het volgende:
[..]
triest tochquote:Op zaterdag 8 april 2006 12:04 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik denk dat dat inderdaad een kwestie van wegstoppen is.
Bovendien zullen ze er weinig medische zorg aan besteden, waardoor het sterftecijfer ook hoger ligt.
hoogmoed. denken dat je door een waanbeeld beter bent dan anderen. eigenlijk zijn mensen met een godsdienst een beetje krank im kopf, maar zeg het ze niet want dan wordt de inteeltfamilie (achterban) boos. alle godsdiensten ja.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:08 schreef milagro het volgende:
[..]
triest toch
ik heb me ooit op werk eens kwaad gemaakt, toen mijn baas stelde dat de lymfekanker van een op sterven liggende collega, de straf was voor misdragingen in een vorig leven
word je toch niet goed van, als mensen zulke enge geloofsovertuigingen hebben, hoe durf je, letterlijk in Godsnaam, zoiets te beweren
ja klopt, het is een soort waanzin idd , hersenspoelerij waarbij er niet meer normaal en los van het betreffende heilge boek gedacht kan worden, en toch niet zelden juist hun overtuigingen van God los zijn.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoogmoed. denken dat je door een waanbeeld beter bent dan anderen. eigenlijk zijn mensen met een godsdienst een beetje krank im kopf, maar zeg het ze niet want dan wordt de inteeltfamilie (achterban) boos. alle godsdiensten ja.
de achterlijkheid van het collectief prevaleren boven het individue.![]()
maar als dit geen hoax is, wat ik wel een beetje vermoed, dan zou je het na de bevalling toch ook niet op een precenteerblaadje, half doodgaand, door de stad zeulen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:14 schreef Aventura het volgende:
Is die baby niet extreem groot? Het is een wonder dat die moeder nog leeft. Hoewel, dit kan toch niet anders dan met de keizersnede zijn gehaald??
En als ik eerlijk moet zijn, ik weet niet of ik van zo'n baby zou houden hoor...Ik vind het in elk geval gruwelijk om naar te kijken.
ik zou de hoogmoedigen, de beter wetenden, de gekken dus, weghalen met een bliksemstraal. is ie wel even bezig, maar het ruimt mooi op. stel achterlijke, tegenhangers van een vreedzame wereld.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:16 schreef milagro het volgende:
[..]
ja klopt, het is een soort waanzin idd , hersenspoelerij waarbij er niet meer normaal en los van het betreffende heilge boek gedacht kan worden, en toch niet zelden juist hun overtuigingen van God los zijn.
damn, als ik God was, kwam ik naar beneden om te zeggen dat ik niet besta, zulke volgelingen wil je toch niet
die ene foto vertekent.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:14 schreef Aventura het volgende:
Is die baby niet extreem groot? Het is een wonder dat die moeder nog leeft. Hoewel, dit kan toch niet anders dan met de keizersnede zijn gehaald??
En als ik eerlijk moet zijn, ik weet niet of ik van zo'n baby zou houden hoor...Ik vind het in elk geval gruwelijk om naar te kijken.
Nee natuurlijk niet! Maar las ik heel erg eerlijk ben...ik zou ervan gruwen als zoiets uit me kwam.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar als dit geen hoax is, wat ik wel een beetje vermoed, dan zou je het na de bevalling toch ook niet op een precenteerblaadje, half doodgaand, door de stad zeulen?
Eens. Waar is de zorg de couffeuse of netwat?quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar als dit geen hoax is, wat ik wel een beetje vermoed, dan zou je het na de bevalling toch ook niet op een precenteerblaadje, half doodgaand, door de stad zeulen?
stel je niet aan, man, 3 postjes maar, en we zijn al klaar, hoor.quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:21 schreef Drugshond het volgende:
Aa nee he, wordt dit weer een godsdienst bash topic.
Zo ja, dan knal ik hem rucksichloss dicht.
-- offtopic --quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:24 schreef milagro het volgende:
stel je niet aan, man, 3 postjes maar, en we zijn al klaar, hoor.
"quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:28 schreef Drugshond het volgende:
[..]
-- offtopic --
![]()
Maar soms wordt ik wel crimineel van hoe sommige topics omgebogen worden tot standaard-geloof-bash-party's. De conclusies/postings komen dan steeds verder van de bron/OP te liggen.
goh, vreemd, want het kind is in het ziekenhuis geboren ....quote:Op zaterdag 8 april 2006 12:32 schreef ChillyWilly het volgende:
Mensen, hebben jullie de bron wel gelezen? Het was geen optocht... ze waren met hem op weg naar het ziekenhuis. Waarom dat in een shcaaltje moest weet ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |