In de zin van dat ze in de aflevering van vanavond uitdrukkelijk aanwezig was.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
doe's normaal
de nadruk mag er nu sowieso wel af hoor....
Dagboek van de mol zal nog wel komen.quote:Aflevering 5, Dagboek Liz
"IK ZIE HET NU VOORAL ALS EEN SOORT LEUK SCHOOLREISJE..."
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *Dagboek Liz
Eigenlijk heb ik niet het gevoel ècht te hebben deelgenomen aan het spel. De meeste tijd heb ik in Buenos Aires op de tangoacademie doorgebracht. Daar heb ik intens genoten, ook van het gezelschap van Roderick. Het was of de anderen en het hele mollenspel niet bestonden. Ik had wel helemaal de verkeerde kleding bij me! Wat heb je aan junglebroeken en bergschoenen in een prachtig Jugendstil hotel in een heerlijke, warme stad. Ik was blij dat ik even kon winkelen...
Na die tijd op de tangoschool is alles heel snel gegaan. Voor ik er goed en wel in zat, was ik er alweer uit. Ik heb gegokt en ik had het mis. Ik ben er natuurlijk enorm ingeluisd door Richard, maar that's part of the game. Karel vroeg na afloop terecht aan mij of ik wel geschikt ben voor het spel. Nou, nee dus!
Omdat ik me er niet echt wezenlijk mee kon bezig houden, vind ik het ook niet zo erg dat ik eruit ben. Ik zie het nu vooral als een soort leuk schoolreisje.
Ik had wel best wat uitdagende opdrachten willen meemaken. De verhalen over hoge bruggen en paardrijden maakten mij wel jaloers. Ik had óók graag meer van dat boeiende land willen zien, dus ik ga zeker nog eens terug. Bij de tangoschool heb ik trouwens achteraf nog een paar lessen gevolgd!
Deel 9 is dichtquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:11 schreef Viking84 het volgende:
zozo, je bent er snel bij. Deel 10 wordt dan voor Fred verdomme
roept desondanks ongewenste associaties opquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Deel 10 toch?
[..]
In de zin van dat ze in de aflevering van vanavond uitdrukkelijk aanwezig was.
Waarom dat? Het gaat hier over het programma, niet over Frédérique.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:11 schreef Viking84 het volgende:
zozo, je bent er snel bij. Deel 10 wordt dan voor Fred verdomme
Hij is nog Under Construction hequote:
Ik bedoel het niet zozeer inhoudelijk maar dat alle icoontjes en afbeeldingen het niet doen of fout worden gequote.quote:
maar mevrouw/meneer moest zo nodig het volgende deeltje aanmaken. Doe dat dan meteen fatsoenlijk of zet erin: OP volgt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
Dat vond ik ook ja, Frédérique en Toine lieten die roos liggenquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:15 schreef _Floddertje_ het volgende:
Frédérique maakt zich in deze aflevering opeens wel erg verdacht door die rozen te laten liggen. Hmm.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
maar mevrouw/meneer moest zo nodig het volgende deeltje aanmaken. Doe dat dan meteen fatsoenlijk of zet erin: OP volgt!
Geef die jongen een beetje tijd...quote:
too obvious. En ze speelt het wel érg goed als ze de mol is. Iedere keer die zichtbare opluchting als ze er niet uit gaat.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:15 schreef _Floddertje_ het volgende:
Frédérique maakt zich in deze aflevering opeens wel erg verdacht door die rozen te laten liggen. Hmm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |