abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35979850

Vervolg van:
Vanaf 10 maart: Wie is de mol 2006.
Vanaf 10 maart: Wie is de mol 2006 #2
Wie is de Mol 2006 #3 - Toine is chill.

Ook in het najaar van 2005 zijn er weer 10 kandidaten afgereisd om deel te nemen aan Wie is de Mol.

* De deelnemers:

De tien kandidaten die dit voorjaar in Argentinië op zoek zullen gaan naar de mol zijn bovenstaand v.l.n.r.:
Chris Tates (Ocean's Twelve, Cabaret)
Frédérique Huydts (Meiden van de Wit)
Geert Hoes (GTST)
Liz Snoyink (De Kleine blonde dood, Phileine zegt sorry)
Mary Lou van Steenis (Vrienden voor het leven)
Milouska Meulens (Jeugdjournaal)
Peggy Vrijens (Costa)
Richard Groenendijk (Cabaretier)
Roderick Veelo (Radio 10)
Toine van Peperstraten (Studio Sport).

De opnames hebben in oktober van vorig jaar al plaatsgevonden in Argentinië. Om precies te zijn in de provincie en/of stad 'Salta'. Vanaf 10 maart van dit jaar wordt het weer iedere week uitgezonden .

Uitzending: iedere vrijdagavond om 20.35 uur op Nederland 2.
Herhaling: iedere zaterdagavond om 22.40 uur op Nederland 2.
Websites: www.wieisdemol.nl en www.wieisdemol.com (fansite).

Op verzoek enkele WidM-icoontjes .

Angela Argentinië natuurlijk het logo

En tot slot het ultimate Wie is de Mol-icoontje:

Variaties en nieuwe ideëen zijn mogelijk, laat maar horen wat jullie willen!!

Binnenkort komt er een prono (voorspellings-spel) aan, dus houd dit topic in de gaten!

[ Bericht 4% gewijzigd door Yeahinho op 13-03-2006 00:52:13 ]
  maandag 13 maart 2006 @ 00:49:43 #2
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_35979986
Mooie OP .

Ben alweer benieuwd naar vrijdag.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  maandag 13 maart 2006 @ 00:57:41 #3
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  maandag 13 maart 2006 @ 01:05:47 #4
50242 Flem
Snap je 'm?
pi_35980276
Zeker een mooie OP. Maar pas op, straks fietst Duiveltja eroverheen.
pi_35980379
quote:
Op maandag 13 maart 2006 01:05 schreef Flem het volgende:
Zeker een mooie OP. Maar pas op, straks fietst Duiveltja eroverheen.
Tis al overlegd . Ik wilde eerst zijn OP gaan aanpassen, maar kon eigenlijk vrij weinig met die toch wel heel erg grote kandidaten-banners. Toen ben ik dit dus maar gaan maken .
pi_35980495
Mooie OP.
pi_35981707
Ik heb helaas de eerste aflevering gemist... En de site is nog niet goed bijgewerkt volgens mij, want de aflevering is nog niet te bekijken daar...

En Richard moet blijven!!!
Ook leeg
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 13 maart 2006 @ 08:13:34 #8
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_35982056
Fraaie OP Was het maar alvast vrijdag *zucht*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_35982161
Dat heb ik nou ook, ik zit er nu al meer in (met zoeken ed) dan voorgaande jaren. Trouwens Geert, dat zag ik in zijn bio, heeft op redelijk hoog niveau gedanst, waaronder dus Latijns-Amerikaans dansen.
Ik had trouwens ook het idee dat hij nog zou terugkomen, omdat ik dacht een ander stukje te zien dat nog niet geweest was. Maar goed nu we alleen de een na laatste aflevering van vorig jaar kunnen zien, heb ik dat nog niet na kunnen gaan.

Ow, ja en dat " en dat met mijn ogen" blijft nog steeds een beetje nagalmen. Voor het begon, dacht ik ook dat Frederique het was. Ik denk dat zij dat wel goed zou kunnen, mol zijn.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  maandag 13 maart 2006 @ 08:48:44 #10
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_35982355
Mijn geld staat voorlopig op Mary Lou. Zij deed wel heel dramatisch bij het oversteken van die brug.
Uiteindelijk deed ze het toch, en dat is in het begin van het spel natuurlijk wel slim om wat krediet op te bouwen.
Verder was er iets vaags over die vraag over die mixdrankjes. Zou het nog een keer na moeten kijken, maar het viel me wel op dat er na de brug opdracht ineens whisky gedronken werd door de groep.
Tenslotte de executie. Zij ging vol voor Geert (zei ze) en Geert valt af. Zij zat dus duidelijk hartstikke fout. Mijn gevoel zegt dat er hier dan iets niet klopt. Het is niet onmogelijk, dat weet ik wel, maar dit is mijn gevoel nou eenmaal. Ik hou dit in de gaten. Kan een hint zijn in de komende afleveringen, dat Mary Lou steeds de afvaller als mol heeft.

Heb van tevoren ook nog aan Roderick gedacht, maar ben toch tot de conclusie gekomen dat de Mol in de grote groep moet zitten.
edit: ik dacht dat ik bij de landing op het vliegveld bij Roderick als enige een mol-logo'tje op zijn weekendtas zag zitten (op de lopende band)? Kan het verkeerd gezien hebben.

Verder heb ik ook de Avro bode gekocht, en dus de hint van het kaartje gekregen. Maar het codewoord wat je daarvoor moest invullen was 'landing'. Ik heb dus nog eens goed op de landing van de kandidaten gelet, en de eerste die je dan in beeld ziet, zijn Mary Lou en Frederique. => hint richting deze 2. Of deze hint slaat op het mogelijke mol-logo'tje op Roderick's tas.
Toch ga ik voorlopig voor Mary Lou.

Het verhaal van Frederique d'r ogen vind ik wel plausibel. Van Frederiques kant dan. Het waaide daar verschrikkelijk. Veel mensen hebben dan last van traanogen. Ik heb dat in elk geval wel heel erg. En om dan zo een brug over te moeten is niet handig, want je ziet geen steek. Ze zal alleen een zonnebril bij zich gehad hebben, dus heeft ze die opgezet. Ik zoek daar zelf niks achter verder.

[ Bericht 7% gewijzigd door zeeuwse op 13-03-2006 09:26:17 ]
So Long and Thanks for All the Fish
pi_35982364
quote:
Binnenkort komt er een prono (voorspellings-spel) aan, dus houd dit topic in de gaten!
wat moet ik me hierbij voorstellen?
  maandag 13 maart 2006 @ 09:50:00 #12
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_35983240
Talpa Vind Post
Een pauw is een kip die in bloei staat
  maandag 13 maart 2006 @ 09:58:23 #13
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_35983386
Er is dus geen herhaling meer op vrijdagochtend?? Shit.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_35983465
Milouska Meulens
Die gast van Studio sport en die van gtst zijn de enige die ik ken
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_35983517
Volgens mij heeft de hint uit de avrobode te maken met een opdracht die we de volgende aflevering pas zien.

De coordinaten verwijzen idd naar de lokatie in Argentinie waar de groep nu is. In de trailer voor de volgende aflevering hoorde je deelnemers zeggen dat ze iets dat ze vonden naar de Nederlandse Bank moesten brengen. Dit zit op het Frederiksplein. Dat kaartje hoort m.i. bij die opdracht

Even opletten volgende week bij die opdracht in combinatie met dat avrobode kaartje,, misschien is het een hint.
  maandag 13 maart 2006 @ 10:55:01 #16
36326 Freezor
Cold as stone
pi_35984529
Het is 3 letters een geen tvp.

Stiekem toch een tvp
Something for your mind, your body and your soul.
pi_35984716
Ik hoop ook dat Richard eruit gaat! VInd hem irritant!

Verder schijnt het dat Liz in een of andere serie de tango al eens heeft gedanst. Ik vind haar dus ook erg verdacht (ook door Roderick "en-de-Mol"), zeker als straks blijkt dat de tango-opdracht mislukt.
pi_35986002
quote:
Op maandag 13 maart 2006 09:58 schreef PM-girl het volgende:
Er is dus geen herhaling meer op vrijdagochtend?? Shit.
Ja jammer he! Dat is echt zo'n lekker moment om ff terug te kijken

Dat van Frederique's ogen vind ik niet echt verdacht. Ze kan er wel een heel verhaal omheen verteld hebben maar ze monteren natuurlijk alleen de 'juicy' of enigszins verdachtmakende stukjes! Wij zien zoveel niet! Ik zou best eens een making-of van de Mol willen zien.
bij-zonder
pi_35986679
quote:
Op maandag 13 maart 2006 11:55 schreef Maja-de-bij het volgende:

[..]

Ja jammer he! Dat is echt zo'n lekker moment om ff terug te kijken

Dat van Frederique's ogen vind ik niet echt verdacht. Ze kan er wel een heel verhaal omheen verteld hebben maar ze monteren natuurlijk alleen de 'juicy' of enigszins verdachtmakende stukjes! Wij zien zoveel niet! Ik zou best eens een making-of van de Mol willen zien.
De herhaling is op zaterdagavond, een uur of half elf.. Straks eerst maar eens zien of de afleveringen via de site nu wel te zien zijn..
Ook leeg
pi_35986747
Richard
  maandag 13 maart 2006 @ 12:46:12 #21
94046 PM-girl
pi_35987387
Gelukkig, ik heb het gezien!
Ik ga voor een man dit jaar, al isWIDM een programma bij uitstek dat zich niet laat leiden door dat soort statistieken.
MaryLou is het zeker niet denk ik.

Uhm, toen ik in het vorige topic begon over icoontjes (omdat er nu nog een kerstmannetje bij zit) bedoelde ik de smileys, of hoe heten die dingen. Komen er behalve die icons als avatars ook nog smileys van WIDM?
*
  maandag 13 maart 2006 @ 12:49:17 #22
23107 dolle_hond
topicverkoper
  maandag 13 maart 2006 @ 12:53:47 #23
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  maandag 13 maart 2006 @ 12:55:03 #24
94046 PM-girl
pi_35987678
quote:
Op maandag 13 maart 2006 12:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Leuk idee, een mol-avatar
die zijn er nu toch al?
*
pi_35987692
quote:
Op maandag 13 maart 2006 08:48 schreef zeeuwse het volgende:
Mijn geld staat voorlopig op Mary Lou. Zij deed wel heel dramatisch bij het oversteken van die brug.
Uiteindelijk deed ze het toch, en dat is in het begin van het spel natuurlijk wel slim om wat krediet op te bouwen.
Dit truucje hebben ze met george 2 jaar geleden ook gedaan. Hij daalde uiteindelijk toch af, doodzenuwachtig, en kreeg veel respect van de groep. Uiteindelijk bleek ie de mol te zijn

(leukste mol-serie die ik bewust heb meegemaatk was dat, al was marc-marie ook grappig vorig jaar)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')