Was ook zo, maar de serie heeft betere kijkcijfers opgeleverd dan met "onbekenden". vandaar...quote:Op woensdag 14 december 2005 13:33 schreef Karina het volgende:
Jammer dat het weer bekende Nederlanders zijn, met "onbekenden" vind ik eigenlijk leuker. Ik dacht trouwens dat het eenmalig zou zijn met die BN'ers.
Nieuw seizoen, nieuwe reeks. Is wel zo overzichtelijkquote:Op woensdag 14 december 2005 13:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Wie was de Mol #11.
edit: oh, die is gesloten.![]()
Ach, ik ken nu ook nog maar de helft. En vorige keer waren de bn'ers bloedfanatiek, dus echt slechter vond ik het achteraf niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:33 schreef Karina het volgende:
Jammer dat het weer bekende Nederlanders zijn, met "onbekenden" vind ik eigenlijk leuker. Ik dacht trouwens dat het eenmalig zou zijn met die BN'ers.
Dat bloedfanatieke werkte juist zo ontzettend tegenquote:Op woensdag 14 december 2005 14:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ach, ik ken nu ook nog maar de helft. En vorige keer waren de bn'ers bloedfanatiek, dus echt slechter vond ik het achteraf niet.
Ik heb zo'n sterk vermoeden dat dat nu wel het geval isquote:Op woensdag 14 december 2005 19:48 schreef berc het volgende:
hoe krijg ik dit topic in me active topic lijst dan
Dat schijnt nog niet bekend te zijn. Eerst moet Oberon afgelopen zijn (dat eindigt op 6 januari).quote:Op woensdag 14 december 2005 16:46 schreef Dupje het volgende:
Wanneer begint t weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |