Was ook zo, maar de serie heeft betere kijkcijfers opgeleverd dan met "onbekenden". vandaar...quote:Op woensdag 14 december 2005 13:33 schreef Karina het volgende:
Jammer dat het weer bekende Nederlanders zijn, met "onbekenden" vind ik eigenlijk leuker. Ik dacht trouwens dat het eenmalig zou zijn met die BN'ers.
Nieuw seizoen, nieuwe reeks. Is wel zo overzichtelijkquote:Op woensdag 14 december 2005 13:46 schreef alwaysthebest het volgende:
Wie was de Mol #11.
edit: oh, die is gesloten.![]()
Ach, ik ken nu ook nog maar de helft. En vorige keer waren de bn'ers bloedfanatiek, dus echt slechter vond ik het achteraf niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 13:33 schreef Karina het volgende:
Jammer dat het weer bekende Nederlanders zijn, met "onbekenden" vind ik eigenlijk leuker. Ik dacht trouwens dat het eenmalig zou zijn met die BN'ers.
Dat bloedfanatieke werkte juist zo ontzettend tegenquote:Op woensdag 14 december 2005 14:00 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ach, ik ken nu ook nog maar de helft. En vorige keer waren de bn'ers bloedfanatiek, dus echt slechter vond ik het achteraf niet.
Ik heb zo'n sterk vermoeden dat dat nu wel het geval isquote:Op woensdag 14 december 2005 19:48 schreef berc het volgende:
hoe krijg ik dit topic in me active topic lijst dan
Dat schijnt nog niet bekend te zijn. Eerst moet Oberon afgelopen zijn (dat eindigt op 6 januari).quote:Op woensdag 14 december 2005 16:46 schreef Dupje het volgende:
Wanneer begint t weer?
Vorig jaar niet iig.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:26 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Gaat dat geld niet naar een goed doel ofzo
Dat was een gerucht, maar hij blijkt toch deelnemer te zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:44 schreef mark_03 het volgende:
Toine zou het toch gaan presenteren?
Vreselijk he.. ze had gewoon een charme dat bij dit programma past.quote:Op donderdag 15 december 2005 16:11 schreef BVO het volgende:
Best een leuke groep toch.
Ik mis alleen Angela.
Die in Australie.. gaan ze bungeejumpen springt die gezette man naar beneden plonst die met zijn kop in het water.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:02 schreef DrMarten het volgende:
Die in Portugal met George als mol was erg leuk en het 1e seizoen in Australië was ook erg leuk
"Die gezette man"quote:Op donderdag 15 december 2005 20:39 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Die in Australie.. gaan ze bungeejumpen springt die gezette man naar beneden plonst die met zijn kop in het water.![]()
Doodzonde, ja.quote:
Ik begon ook vanaf de tweede serie in Schotland te kijken. Ook ik vind dat nog de leukste serie. De sfeer van het land, en de opdrachten waren echt geweldig.quote:Op donderdag 15 december 2005 19:02 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Vreselijk he.. ze had gewoon een charme dat bij dit programma past.
Ik heb de Belgische serie eerst gezien namelijk serie 2, die was in Spanje (Sevilla).Trouwens wie welke serie vond iedereen het beste? Ik volg de NL serie sinds serie twee waar ze in Schotland waren. Ik vind het nog steeds een van de beste NL series. Toen Mol Nico briljant en Sigrid uberslim netzoals verliezer Yvonne.
Flashback![]()
![]()
[afbeelding]
Groepsfoto 2e serie, locatie: Schotland
Mijn favo kandidaten:
[afbeelding]
Sigrid![]()
[afbeelding]
Nazife
[afbeelding]
Doortje
[afbeelding]
Nico![]()
[afbeelding]
Yvonne![]()
[afbeelding]
Effe opfrissen? http://home.student.uva.nl/n.schouten/heinz2.htm#n2
Cor![]()
Die dikke neger jaquote:Op donderdag 15 december 2005 20:39 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Die in Australie.. gaan ze bungeejumpen springt die gezette man naar beneden plonst die met zijn kop in het water.![]()
Dat blijft altijd voor leuke televisie zorgenquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:25 schreef teig het volgende:
en wederom gebeurd er dit jaar iets met lasergamen..........................
Het is anders nog nooit leuk geweestquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:27 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat blijft altijd voor leuke televisie zorgen
In Schotland was het erg leuk, toen ze het fort van de tegenpartij moesten veroverenquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:31 schreef Molluck het volgende:
[..]
Het is anders nog nooit leuk geweest![]()
Er is echt niets aan om daar naar te kijken, met die BN'ers was dat lasergun spel helemaal saai
Leukquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:51 schreef teig het volgende:
wat ik gehoord heb, wordt het dit jaar ook heel wat!!
Ik ben niet zo beledigend..quote:Op donderdag 15 december 2005 23:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
"Die gezette man"
Zeg dan gewoon "die dikke neger"
Ik heb de mol nog nooit echt doorgehad, behalve de laatste (2) uitzendingen van de serie soms.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
(...) Ook al had ik Elise al heel snel door. (...)
Wie is de Mol zonder BN-ers is eigenlijk veel leuker dan met ... Vorig jaar vond ik er niet zoveel aan, vooral omdat de meest irritante persoon van het gezelschap (lees hier: Yvon Jaspers) uiteindelijk de Mol bleek te zijnquote:
De buurman?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:25 schreef Mlose het volgende:
Ik ga wel weer kijken ook al wordt WIDM met het seizoen minder
Deel 3 was top! mét de buurman!![]()
Ja, ik ben benieuwd welke kandidaatquote:Op maandag 2 januari 2006 19:42 schreef MrManiak het volgende:
Misschien was een kandidaat de buurman van Mlose... =).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |