Ik heb de mol nog nooit echt doorgehad, behalve de laatste (2) uitzendingen van de serie soms.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
(...) Ook al had ik Elise al heel snel door. (...)
Wie is de Mol zonder BN-ers is eigenlijk veel leuker dan met ... Vorig jaar vond ik er niet zoveel aan, vooral omdat de meest irritante persoon van het gezelschap (lees hier: Yvon Jaspers) uiteindelijk de Mol bleek te zijnquote:
De buurman?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:25 schreef Mlose het volgende:
Ik ga wel weer kijken ook al wordt WIDM met het seizoen minder
Deel 3 was top! mét de buurman!![]()
Ja, ik ben benieuwd welke kandidaatquote:Op maandag 2 januari 2006 19:42 schreef MrManiak het volgende:
Misschien was een kandidaat de buurman van Mlose... =).
quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:05 schreef karoltje het volgende:
Is al een topic over!
quote:Op woensdag 14 december 2005 13:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nieuw seizoen, nieuwe reeks. Is wel zo overzichtelijk
ben ik het mee eens, al was Canada wel een toplocatie.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:09 schreef ThomasBerge het volgende:
Seizoen 4 in Canada vond ik eigenlijk de minste. De opdrachten vielen soms wat tegen, en de kandidaten spraken mij niet echt aan. Ik kan me alleen Chandrika, Ron en Elise herinneren.
Oh Astrid leukquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:49 schreef MrManiak het volgende:
ASTRID: [afbeelding]
Dit is haar, snel een foto gezocht.
Meestal begonnen ze altijd in het begin van het jaar januari dus.quote:
Iddquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:37 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Meestal begonnen ze altijd in het begin van het jaar januari dus.![]()
Idd, vorige WIDM was net voor/begin april afgelopen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:37 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Meestal begonnen ze altijd in het begin van het jaar januari dus.![]()
Uhm, ik ken geen enkele van deze personenquote:Op woensdag 14 december 2005 12:49 schreef Molluck het volgende:
De laatste serie was al waardeloos, met die achterlijke arrogante BN'ers...
Waarom niet gewoon een groep onbekenden van straat plukken?
Gelukzak.. nu heb jij wel een 'vette niet onbekende wie is de mol? serie genot'quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Uhm, ik ken geen enkele van deze personen
Verder was het geen heel slecht programma maar vond het ook niet superboeiend, 2005 althans. Als mn vriendin het niet leuk vond om te volgen had ik het waarschijnlijk niet eens afgekeken. Maar misschien dat ik het dit jaar nog een kans geef.
Die ken je wel, van het Sportjournaalquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:53 schreef devv05 het volgende:
En Bram van Peperstraten van naam en stem maar verder ook niet echt. Ach...
Toine van Peperstraten, bedoeljequote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die ken je wel, van het Sportjournaal
Ja diequote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Toine van Peperstraten, bedoelje![]()
AVRO...quote:
Afwachten maar ! Wel jammer dat Angela niet meer de presentatie doetquote:Op zondag 8 januari 2006 19:50 schreef Meiske78 het volgende:
Ben idd erg benieuwd hoe het zonder Angela gaat zijn,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |