quote:WIDM 7 in Thailand?
18 maart 2006 - Uit redelijk betrouwbare bronnen hebben wij vernomen dat de opnames voor WIDM 7 al in juni plaats gaan vinden. De nieuwe serie zou al in het het najaar van dit jaar te zien zijn. De opnames vinden waarschijnlijk plaats in Thailand. Ook worden er al verschillende namen genoemd zoals Huub Stapel, Miryanne van Reeden en de NOS-presentatoren Dione de Graaf en Rik van de Westelaken. Dus als deze informatie klopt kunnen we dit jaar maar liefst twee keer van WIDM genieten! De tweede aflevering van serie 6 trok gisteren overigens 1.154.000 kijkers. Dit is een marktaandeel van 15,5%. Dit is een lichte daling ten opzichte van de eerste aflevering.
bron: widm.com
Niet voor lang meerquote:Op maandag 27 maart 2006 18:38 schreef Marvellous het volgende:
Milouska heeft nog twee jokers.
Daar heb je wel gelijk in ja. Ik verdenk op dit moment frederique of roderick. Ben benieuwd hoe dat vrijdag gaat wanneer het weer 1 grote groep is.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:50 schreef Taurus het volgende:
Ik vind 't trouwens niet logisch dat peggy de mol zou zijn door die helm. De spelers hebben zelf ook wel eerdere edities gezien, het zou toch onderling vet veel te veel opvallen als iemand 'n oranje helm draagt?Ik denk dat dat toeval is hoor, is wel erg makkelijke hint anders.
Lekker vaag, maar we zullen vrijdag weten wat het te betekenen heeftquote:Wil jij een stapje dichter bij de identiteit van de mol komen?
Verzet je horloge naar 01.30 uur op het moment dat je vrijdag in aflevering 4 voor het eerst ‘Sydney’ ziet.
Houd deze tijd aan!
Wellicht staat dan aan 't eind van het programma o.i.d. de letter van de mol's naam op je horloge. Ehh de L bijvorbeeld. Lilouschkaquote:Op maandag 27 maart 2006 19:17 schreef Freezor het volgende:
Van wieisdemol.nl:
[..]
Lekker vaag, maar we zullen vrijdag weten wat het te betekenen heeft
Dat is ook zo, ik zou iemand die echt z'n best doet voor een vrijstelling misschien minder snel verdenken. Maar te veel vrijstellingen moet een mol ook weer niet krijgen!quote:En door een vrijstelling te "winnen" als mol, vind ik dat het lijkt alsof je "zo erg je best hebt gedaan om die vrijstelling toch maar te winnen". Je houdt een felbegeerde vrijstelling weg uit handen van anderen, een soort halve mollenstreek. Zodat het dus lijkt dat je je best doet voor het spel. Beetje geloofwaardigheid als kandidaat kweken.
Van dat soort hints houd ikquote:Op maandag 27 maart 2006 19:17 schreef Freezor het volgende:
Van wieisdemol.nl:
[..]
Lekker vaag, maar we zullen vrijdag weten wat het te betekenen heeft
of Liz!quote:Op maandag 27 maart 2006 19:19 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wellicht staat dan aan 't eind van het programma o.i.d. de letter van de mol's naam op je horloge. Ehh de L bijvorbeeld. Lilouschkaof Larilou
Of Leggy
Topquote:
Doe dan gelijk een dubbele punt erbijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |