quote:WIDM 7 in Thailand?
18 maart 2006 - Uit redelijk betrouwbare bronnen hebben wij vernomen dat de opnames voor WIDM 7 al in juni plaats gaan vinden. De nieuwe serie zou al in het het najaar van dit jaar te zien zijn. De opnames vinden waarschijnlijk plaats in Thailand. Ook worden er al verschillende namen genoemd zoals Huub Stapel, Miryanne van Reeden en de NOS-presentatoren Dione de Graaf en Rik van de Westelaken. Dus als deze informatie klopt kunnen we dit jaar maar liefst twee keer van WIDM genieten! De tweede aflevering van serie 6 trok gisteren overigens 1.154.000 kijkers. Dit is een marktaandeel van 15,5%. Dit is een lichte daling ten opzichte van de eerste aflevering.
bron: widm.com
Heb je toevallig een screenie van de desbetreffende vraag? Ik geloof namelijk niet dat er maar 4 opties waren te kiezen :Squote:Op zaterdag 1 april 2006 18:39 schreef Gia het volgende:
Ik had in het vorige topic iets opmerkelijks gepost, maar schijnbaar heeft iedereen eroverheen gelezen, dus nog maar een keer.
Liz kreeg bij haar 20 vragen de volgende vraag (uiteraard zonder namen erachter):
Welke bestemming stond op het koffertje van de Mol?
1. Darwin (Milouska)
2. Edinburgh (Frédérique)
3. Kuta (Mary-lou)
4. Lissabon (Jawel, Peggy)
Aangezien Mary-lou eruit ligt, zijn er dus nog maar drie mogelijkheden over wie de Mol kan zijn, Frédérique, Milouska en Peggy.
Is dit nu echt niemand anders opgevallen?
Was ik niet, maar mijn man. Daarbij hadden wij het opgenomen, dus konden we het rustig terugkijken, ook wie welk koffertje heeft.quote:
Weet niet hoe dat moet, maar heb een paar keer gekeken. Er wordt bij die vraag rustig naar beneden gescrollt in een gelijkmatig tempo en het stopt bij antwoord 4 en het beeld staat dan even stil. Er komt echt niks meer na, anders hadden ze wel verder gescrollt. Toch?quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:43 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Heb je toevallig een screenie van de desbetreffende vraag? Ik geloof namelijk niet dat er maar 4 opties waren te kiezen :S
Vanavond komt de herhaling, om half 11quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:43 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Heb je toevallig een screenie van de desbetreffende vraag?
Alle bestemmingen staan erbij, alleen in 2 rijen, waarvan er maar 1 in beeld was. (Ik heb even terug gekeken).quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:39 schreef Gia het volgende:
Ik had in het vorige topic iets opmerkelijks gepost, maar schijnbaar heeft iedereen eroverheen gelezen, dus nog maar een keer.
Liz kreeg bij haar 20 vragen de volgende vraag (uiteraard zonder namen erachter):
1. Darwin (Milouska)
3. Kuta (Mary-lou)
Aangezien Mary-lou eruit ligt, zijn er dus nog maar drie mogelijkheden over wie de Mol kan zijn, Frédérique, Milouska en Peggy.
Nee, mij niet opgevallen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:39 schreef Gia het volgende:
1. Darwin (Milouska)
3. Kuta (Mary-lou)
Ja dat zei Karel ook; het zijn allemaal steden waarin de Mol is geweest.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:53 schreef Here2Stay het volgende:
Sloeg Lisse niet op een serie van WIDM die daar eindigde? Dacht ik ergens gehoord/gelezen te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |