Tsja.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:17 schreef Copycat het volgende:
En ik heb dus nog steeds zin in patat ... met mayo ... en een frika(n)del.
Snoep gezond eet een appelquote:Op donderdag 6 april 2006 16:17 schreef Copycat het volgende:
En ik heb dus nog steeds zin in patat ... met mayo ... en een frika(n)del.
Wat een toeval, ik maak er net een uitquote:
In zo'n lange, hete, bruine, besneden worst met sausquote:Op donderdag 6 april 2006 16:18 schreef Bupatih het volgende:
Tsja.Heb je nou zin in een frikandel of in een frikadel?
Da's wel een verschil.
Of heb je zin in allebei?
En dan mag IK niet in herhaling vallen over dat ik een leven hebquote:Op donderdag 6 april 2006 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alhoewel ... ik heb gisteren natuurlijk wel topsport beoefend...
Ik heb al een appel op ... en een sinasappel ... en drie crackers ... en twee drie dropjes.quote:
Als je dan nu gaat zondigen heeft dat geen zin gehadquote:Op donderdag 6 april 2006 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
In zo'n lange, hete, bruine, besneden worst met saus.
en uitjes.
Maar het zal wel weer een salade worden, want ik heb mezelf op dieet gezet.
Lente hèquote:Op donderdag 6 april 2006 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan mag IK niet in herhaling vallen over dat ik een leven heb.
Ik trouwens ook.
Dan moet ik gewoon snel weer sporten op topniveau!quote:Op donderdag 6 april 2006 16:26 schreef Duiveltja het volgende:
Als je dan nu gaat zondigen heeft dat geen zin gehad
Ik ook.quote:
Oh ja is waar ook....dan ben je een....trutmodquote:Op donderdag 6 april 2006 16:27 schreef Copycat het volgende:
Oh en Duiveltja: je bent zelf ook KUTMOD!
't Is dat die tag al vergeven is.
Ik ga nu ook even een salade makenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet ik gewoon snel weer sporten op topniveau!
![]()
Nee, ik ben sterk: salade it is.
Patsers, inderdaad.quote:
Je maakt een appel uitquote:Op donderdag 6 april 2006 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een toeval, ik maak er net een uit.
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had vandaag tennis, bij de gymles, en we kregen les in de back-hand.
En toen zei ik: "ik ben niet zo backhand (uitgesproken las: bekend) met mijn back-hand."
Ik lachte. Ik lachte alleen. De rest was.
Je reageertquote:
Ach, hebben zij ook weer hun pleziertje van de dag.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Vuige moderators, vinden jullie dat normaal ofzo.
Ik gun het ze wel, maar niet zo langquote:Op donderdag 6 april 2006 16:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ach, hebben zij ook weer hun pleziertje van de dag.
Zijn ze nu nog steeds bezig??quote:Op donderdag 6 april 2006 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik gun het ze wel, maar niet zo lang.
Ik ken het...quote:Op donderdag 6 april 2006 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had vandaag tennis, bij de gymles, en we kregen les in de back-hand.
En toen zei ik: "ik ben niet zo backhand (uitgesproken las: bekend) met mijn back-hand."
Ik lachte. Ik lachte alleen. De rest was.
Een frikandel dus.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
In zo'n lange, hete, bruine, besneden worst met saus.
en uitjes.
Maar het zal wel weer een salade worden, want ik heb mezelf op dieet gezet.
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik ken het...
Op werk had ik een vent aan de lijn die klaagde over zijn mediabox van UPC. Hij zei: "ja en dan moede gij die mediabox resettuh, dus de stekker eruit hoalen en dan even wachttu..."
Toen zei ik zachtje: "Pizza"
Je was er anders heel erg in geïnteresseerd. Vertel jij dan eens wanneer jij FF voor het laatst een rimjob oid hebt gegeven?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ach, hebben zij ook weer hun pleziertje van de dag.
Gister?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je was er anders heel erg in geïnteresseerd. Vertel jij dan eens wanneer jij FF voor het laatst een rimjob oid hebt gegeven?
Ja, dat zeg jij en dat zeg ik... maar je moet de dozen niet de kost geven waarop frikadellen staat!quote:
quote:
Oh, jawel, hoor!quote:Op donderdag 6 april 2006 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Het valt me op dat modjes elkaar niet kunnen modden. Dan zijn het net gewone users bij elkaar, voor zover ze dat hier niet zijn.
Doe eens niet!quote:Op donderdag 6 april 2006 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Het valt me op dat modjes elkaar niet kunnen modden. Dan zijn het net gewone users bij elkaar, voor zover ze dat hier niet zijn.
Wat niet is, kan nog komenquote:
ONZ is stom. Vind ik.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, jawel, hoor!Ze moeten eens proberen te baggeren in ONZ!!
!!
hihihiquote:
Note vragen is note krijgenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:52 schreef Bupatih het volgende:
Cc, je edit Duiv's bericht, maar ik zie geen note.
Ik wil best je proefkonijn zijnquote:
Sorry, ik heb niet opgelet bij muziekles...ik kan dus geen note lezen!quote:
Yes, mijn tactiek heeft gewerkt!quote:
Lezen hoef je ze niet, tellen. Of kan je dat ook niet.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry, ik heb niet opgelet bij muziekles...ik kan dus geen note lezen!
[afbeelding]
Notes zijn lekker. Pistache, pindaquote:
Nee, ik heb gelukkig ook alleen uiterst serieuze notes staan...quote:
Nee, inderdaad:quote:
quote:Note gezet door Bluezz op 24-06-2005 10:19 - delete
Kan lekker zuur kussen
Note gezet door Svensational op 24-11-2005 16:52 - delete
Met je klote-tag !
Note gezet door Alicey op 25-11-2005 10:35 - delete
Wat een gelul allemaal.
Note gezet door HeatWave op 27-12-2005 21:34 - delete
Test note
Note gezet door Brighteyes op 28-03-2006 16:30 - delete
Tsss, zoveel notes en nog niet eens eentje ni 2006... dat kan natuurlijk niet hè...
Precies, opknopen die gastenquote:
Lek ik nu alweer ... waar is mijn voorraadje TenaLady???quote:Op donderdag 6 april 2006 16:56 schreef HeatWave het volgende:
Precies, opknopen die gasten.
Oh, en je lekt, BAN!.
Moet er gebanned worden?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, opknopen die gasten.
Oh, en je lekt, BAN!.
Waarom weten FA's het altijd meteen als ze ergens moeten zijnquote:
quote:
FA's bad-post alerter 1.5.exe.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom weten FA's het altijd meteen als ze ergens moeten zijn.
quote:
Ja ja, nou dat zullen we nog wel eens zien.quote:Ik zal het nooooooit meer doen.
We hebben niks beters te doen.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom weten FA's het altijd meteen als ze ergens moeten zijn.
En anders moet je me maar tijdens een dineetje op mijn vingers tikkenquote:Op donderdag 6 april 2006 17:02 schreef Lucille het volgende:
Ja ja, nou dat zullen we nog wel eens zien.![]()
Dan kan ik ook best FA wordenquote:
Oeh, dat lijkt me wel een goed idee.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
En anders moet je me maar tijdens een dineetje op mijn vingers tikken.
Maar jij bent Kutmod. En Kutforumadmin rolt niet zo lekker uit de mond.quote:
KutFa klinkt primaquote:Op donderdag 6 april 2006 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar jij bent Kutmod. En Kutforumadmin rolt niet zo lekker uit de mond..
Ja hallo, dat gaat zo maar niet. Je moet ook in staat zijn om dan net te doen alsof je overal verstand van hebt en dat je betrokken bent bij FOK! en zo. Ben je wel goed in het verzinnen van lame excuses?quote:
Andersom is beter, FAKut.quote:
Ok, ik val af.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:12 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ja hallo, dat gaat zo maar niet. Je moet ook in staat zijn om dan net te doen alsof je overal verstand van hebt en dat je betrokken bent bij FOK! en zo. Ben je wel goed in het verzinnen van lame excuses?
Eind maart al.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:35 schreef Duiveltja het volgende:
Hebben jullie al een teruggave gehad van de verzekering?
Yep. 31 maart de volle mep die weer richting spaar is gegaanquote:Op donderdag 6 april 2006 17:35 schreef Duiveltja het volgende:
Zware nacht gehad?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:51 schreef haagse_elfje het volgende:
tis hier behoorlijk blauw.....
quote:
Niet optimaal, ik ben moe, brakkig en duizelig.quote:
ik krijg niksquote:Op donderdag 6 april 2006 17:35 schreef Duiveltja het volgende:
Lange dag. Moe. Tentamen was veel te veel. En nu verveel ik me.quote:
Wanneer word ik blauw?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:43 schreef Copycat het volgende:
Ik neem ontslag!!!!!
Ik moet nog één mondeling en dan ben ik er vanaf! Ohnee... nog een herkansingquote:Op donderdag 6 april 2006 18:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Lange dag. Moe. Tentamen was veel te veel. En nu verveel ik me.
Als pasen en Pinksteren op een dag vallen en Koningin Beatrix sex heeft met Balkenende.quote:
Of als ik in de Blauwe Blubberdouche moet.quote:
Nah, dat eerste gaat nooit gebeuren...quote:Op donderdag 6 april 2006 18:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als pasen en Pinksteren op een dag vallen en Koningin Beatrix sex heeft met Balkenende.
nou, dan ben je dus al halverwegequote:Op donderdag 6 april 2006 18:14 schreef Svensational het volgende:
Als pasen en Pinksteren op een dag vallen en Koningin Beatrix sex heeft met Balkenende.
Met die opmerking zat ik ook al in mijn hoofdquote:Op donderdag 6 april 2006 18:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, dan ben je dus al halverwege
nu alleen dat pasen/pinksteren dingetje nog
Maar goed, ik zie 'm dus gewoon.quote:
Ik maakte hem dus ook al.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met die opmerking zat ik ook al in mijn hoofd.
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, dan ben je dus al halverwege
nu alleen dat pasen/pinksteren dingetje nog
Alleen jammer dat Bupatih jullie voor was.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met die opmerking zat ik ook al in mijn hoofd.
Dat zei ik dus ook al eerder.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Alleen jammer dat Bupatih jullie voor was.
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Alleen jammer dat Bupatih jullie voor was.
En zoals ie mij weer voor isquote:Op donderdag 6 april 2006 18:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik maakte hem dus ook al.Alleen....anders!!!
Ha, nu was ik wel eerstquote:
Ja, maar jij...quote:Op donderdag 6 april 2006 18:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
jouw pc is gewoon sneller......quote:Op donderdag 6 april 2006 18:16 schreef Bupatih het volgende:
Nee, ik mis de kleuters, ik zit nu bij oudere kinderenquote:Op donderdag 6 april 2006 18:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je had vandaag stage bij de kleuters?
Ja ik nu ook weerquote:Op donderdag 6 april 2006 18:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar goed, ik zie 'm dus gewoon.
Goed dat je het erbij zegt. Ik wou al bijna antwoord gaan geven.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij...
Moet die discussie nou elke dag gevoerd worden?
Retorische vraag, hè.
Ik heb een hartstikke oude, ratelende bak!quote:Op donderdag 6 april 2006 18:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
jouw pc is gewoon sneller......
en ipv bozig doen kun je ook blij intens gelukkig zijn dat we weer 's op één lijn zitten
Hoezoquote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:18 schreef Bupatih het volgende:
'Adje remspoor' is my middle name.
quote:
alsof je iets geslikt hebt ofzo....quote:
Als ik klaar ben met mijn opleiding en als er plek isquote:Op donderdag 6 april 2006 18:20 schreef Airelle het volgende:
Wanneer kan je voor de klas Sven?
Ja dat is dus de vraag: wanneer ben je klaar?quote:Op donderdag 6 april 2006 18:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met mijn opleiding en als er plek is
Er valt weinig te hacken bij mij, ik ben automatisch ingelogd.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
alsof je iets geslikt hebt ofzo....![]()
of... of.... gesnoven.... of gerookt... of gedronken... of gespoten
of ben JIJ het, vervelende broertje van Sven, die zijn account heeft gehacked![]()
Ik zit nu in mijn eerste jaar, als het goed gaat moet ik dus nog 3 jaar.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja dat is dus de vraag: wanneer ben je klaar?
Omdat die lekker zijnquote:Op donderdag 6 april 2006 18:22 schreef babette21 het volgende:
ik zit me ernstig misselijk te vreten aan Crispy M&M's, terwijl ik me al de hele dag ziek voel
waarom?????
quote:
één van de "teams" in Exp. Robinsonquote:Op donderdag 6 april 2006 18:20 schreef PeRi het volgende:
Babette, wat is team Noord?
Jouw leven bestaat voornamelijk uit stappen en shoppen, of heb ik het dan misquote:
Aha. Okay.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
één van de "teams" in Exp. Robinson
Ik begin eindelijk te lijken op een student.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jouw leven bestaat voornamelijk uit stappen en shoppen, of heb ik het dan mis?
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
heeeejgaan we weer kussen [afbeelding]
Ik ook.quote:
Je bent stil vandaag.quote:
Feestbeest Bupa gaat aan de haal met een mooie dame vanavond dus.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ook.
Dus ik ben nu al weg van de pc.(Pokke-eind reizen.
)
Dag, schatjes!![]()
[afbeelding]
Wat zij hier doet, weet ik ook niet...maar het staat leuk, zo'n plaatje.
Een beetje tongen en je hebt je mond halfvol.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja nou heb ik net m'n mond vol m&m's ....![]()
Vuige praat hier vandaag zeg allemaalquote:Op donderdag 6 april 2006 18:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Een beetje tongen en je hebt je mond halfvol..
hm..... als hij moet kiezen tussen cola en die dame, vrees ik dat de cola wint......quote:Op donderdag 6 april 2006 18:31 schreef PeRi het volgende:
Feestbeest Bupa gaat aan de haal met een mooie dame vanavond dus..
Graag gedaanquote:Op donderdag 6 april 2006 18:32 schreef PeRi het volgende:
Ik heb ook trek in koffie nu. Bedankt.
quote:
whaha, maar dan alleen Kindercola denk ikquote:Op donderdag 6 april 2006 18:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm..... als hij moet kiezen tussen cola en die dame, vrees ik dat de cola wint......
Koninginnenacht!!!!!quote:
Player bupa gaat weer wat vliesjes doorboren vanavond.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ook.
Dus ik ben nu al weg van de pc.(Pokke-eind reizen.
)
Dag, schatjes!![]()
[afbeelding]
Wat zij hier doet, weet ik ook niet...maar het staat leuk, zo'n plaatje.
M&M's... smelt wel in de mond, niet in de hand ofzoquote:Op donderdag 6 april 2006 18:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Een beetje tongen en je hebt je mond halfvol..
Jammer dat Bupa weg is, anders kopn je je even afreagerenquote:Op donderdag 6 april 2006 18:34 schreef rena het volgende:
[..]
Ruzie hier![]()
![]()
Ik ben een beetje lichtelijk opgefokt.![]()
Pssst, stiekem is 'ie gewoon aan het meelezen.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jammer dat Bupa weg is, anders kopn je je even afreageren.
Ik heb echt geen flauw idee.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Koninginnenacht!!!!!![]()
Waarschijnlijk gaan we Utrecht in. Wat ga jij dit jaar doen?
Zelfs daar heb ik geen zin inquote:Op donderdag 6 april 2006 18:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jammer dat Bupa weg is, anders kopn je je even afreageren.
Daar hou je toch niet vanquote:Op donderdag 6 april 2006 18:32 schreef PeRi het volgende:
[..]
Vuige praat hier vandaag zeg allemaal.
En gaat hij Tha_Erik zometeen wijzen op zijn typefout.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Pssst, stiekem is 'ie gewoon aan het meelezen.
Buup stapt toch nooit?quote:Op donderdag 6 april 2006 18:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Pssst, stiekem is 'ie gewoon aan het meelezen.
Dat was aas.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
En gaat hij Tha_Erik zometeen wijzen op zijn typefout.
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:40 schreef babette21 het volgende:
ik ben in dubio: zal ik gaan eten [hoewel misselijk] of zal ik 'n tukkie gaan doen [hoewel zonde v/d tijd]?
Nee, want je had niet gereageerd op mijn koosnaampje voor jou.quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, want je had niet gereageerd op mijn koosnaampje voor jou.
quote:Op donderdag 6 april 2006 17:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Yep. 31 maart de volle mep die weer richting spaar is gegaan.
mja...... moet je wel in 't bezit zijn van 'n infuus......quote:Op donderdag 6 april 2006 18:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan best.
Spank me baby yeah.quote:Op woensdag 5 april 2006 16:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
GeilePeRimeteenstokinhaarreet dan? How does that sounds to you
![]()
?
Maluquote:Op donderdag 6 april 2006 18:48 schreef BVO het volgende:
Yoyoyoooooo!
Veel plezier inquote:Op donderdag 6 april 2006 19:10 schreef PeRi het volgende:
Diz, sorry maar ik ga niet mee naar de Efteling.
*vlucht*
Dat hoor ik vakerquote:
quote:
Recht door zee, rena, je zou het zo gezegd kunnen hebben over jezelf.quote:
Geef eens antwoord op mijn vraagquote:Op donderdag 6 april 2006 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Recht door zee, rena, je zou het zo gezegd kunnen hebben over jezelf.
Jawel.quote:
quote:
Nou, althans. Alles is relatiefquote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
ik wordt
Dat had ik al lang gelezenquote:
Zie je wel, zo zenuwachtig.quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Nou, althans. Alles is relatief. Maar doe eens lief en heb het over iets anders, ik wordt er zenuwachtig van.
Ik had het over je kleine broertje, lulquote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 19:50 schreef rena het volgende:
[..]
Ik had het over je kleine lul, broertje![]()
Die heb ik niet, kutquote:Op donderdag 6 april 2006 19:50 schreef rena het volgende:
[..]
Ik had het over je kleine broertje, lul![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 19:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die heb ik niet, maar wel een kut.
quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, op mijn leeftijd gieren de hormonen door je lijf, zeggen ze dan.
* Tha_Erik giert van hormonen.
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:05 schreef pberends het volgende:
Wat zijn die k-swiss schoenen fucking lelijk.
Vind je het niet lastig om dezelfde voornaam als achternaam te hebben?quote:
Ik heet Irene Ook Irene, dus helemaal hetzelfde is ie niet.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vind je het niet lastig om dezelfde voornaam als achternaam te hebben?
Ah, opgelost. Slotje!quote:Op donderdag 6 april 2006 20:09 schreef rena het volgende:
[..]
Ik heet Irene Ook Irene, dus helemaal hetzelfde is ie niet.![]()
quote:
Zoals het er staat.quote:
En als ik "nee" zeg?quote:
Dan sla ik je in elkaar.quote:
Wat nee? Je wilt nog niet ontmaagd wordenquote:
Ik wil in elkaar geslagen wordenquote:Op donderdag 6 april 2006 20:18 schreef rena het volgende:
[..]
Wat nee? Je wilt nog niet ontmaagd worden![]()
![]()
is dat weer?!quote:Op donderdag 6 april 2006 19:57 schreef rena het volgende:
GVD, vergeet ik 3rd Rock from the sun te kijkenIk hou van die serie
![]()
waarom?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Kijk de trailers en vooral "Baby Mumble"![]()
![]()
't is óf pinguïn óf penguin.... make up your mindquote:Op donderdag 6 april 2006 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Penguïns!
Pathe.nlquote:Voetjes van de vloer en dans mee met de keizerpinguïns in deze komische, swingende en avontuurlijke animatiefilm
Regie: George Miller
Cast: Elijah Wood, Robin Williams, Brittany Murphy, Hugh Jackman, Nicole Kidman
Genre: Animatie, Familiefilm
Verwacht: 6 december 2006
Pin.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
't is óf pinguïn óf penguin.... make up your mind
Karma.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:56 schreef MissBliss het volgende:
Het signaal van de router naar mijn pc wordt sinds een week dus gewoon verstoord door 'iets'...
Ja... of een magnetron of stereo-installatie of andere router...quote:
Gebakken peren zijn vies, gestoofd of gewoon versquote:Op donderdag 6 april 2006 20:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja... of een magnetron of stereo-installatie of andere router...
Maar goed, IK zit dus met de gebakken peren
Stoofpeertjesquote:Op donderdag 6 april 2006 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gebakken peren zijn vies, gestoofd of gewoon vers.
Ja, ik zag ze netquote:Op donderdag 6 april 2006 21:11 schreef Duiveltja het volgende:
Ja ja eindelijk foto's van mij op FOK!
Ik herkende je meteenquote:Op donderdag 6 april 2006 21:11 schreef Duiveltja het volgende:
Ja ja eindelijk foto's van mij op FOK!
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
is dat weer?!
dat keek ik vroeger altijd regelmatig
quote:Op donderdag 6 april 2006 20:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Rena, zeg eens iets... Het is hier stil geworden.
Whihihihhiquote:
quote:
Paar uurtjes geslapen.quote:Op donderdag 6 april 2006 22:46 schreef rena het volgende:
Waar is IEDEREEN ?
schaam je diep, totdat den wangen schaarlakenrood gekleurd zijn, gij zuipschuit [van t goede leven]quote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
schaam je diep, totdat den wangen schaarlakenrood gekleurd zijn, gij zuipschuit [van t goede leven]
ik ben al aan 't werk, en ik moet zo naar de verslavingszorg.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |