Ey, ik hoorde het gister pas.quote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:35 schreef PeRi het volgende:
Ik sla geen weekendje Rome over als het me wordt aangeboden, dan komt zelfs SHO op de tweede plek. Anders was ik echt wel gekomen!
Zondag kan je helemaal niet, dan moet je bij het Happy Hour zijnquote:Op donderdag 6 april 2006 10:35 schreef Dizer het volgende:
Ik hoor het wel. Ik moet zondag het doorgeven, als ik niks hoor, dan maak ik zelf een beslissing of ik meega of niet
ze lijkt er wel opquote:Op donderdag 6 april 2006 10:32 schreef Bupatih het volgende:
Dat meisje van hierboven.
Dat is dus niet Wytske.
Ga morgen mee naar de ONZ meeting in Utrecht en je kan hetzelf uitzoekenquote:Op donderdag 6 april 2006 11:18 schreef babette21 het volgende:
kennen jullie leuke staptenten in Utrecht??!
geen mega-discotheken, maar gezellig bar-dancings....??!
voor 'n vrijgezellenfeest.....
ja wat héb ik nou aan zo'n antwoord?!?!?quote:Op donderdag 6 april 2006 11:21 schreef HeatWave het volgende:
Ga morgen mee naar de ONZ meeting in Utrecht en je kan hetzelf uitzoeken.
Geen fuckquote:Op donderdag 6 april 2006 11:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja wat héb ik nou aan zo'n antwoord?!?!?
Hoeveel meets doe jij nu gemiddeld per maand?quote:
normaal, vrij weinig, de afgelopen maand, toevallig een paarquote:Op donderdag 6 april 2006 11:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoeveel meets doe jij nu gemiddeld per maand?
Mee eensquote:Op woensdag 5 april 2006 19:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar dat is ook iets prachtig moois!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mail ik welquote:
Utrecht heeft heel veel van dat soort tentjes. Gewoon het Neude oplopen en dan kom je ze vanzelf tegenquote:Op donderdag 6 april 2006 11:18 schreef babette21 het volgende:
kennen jullie leuke staptenten in Utrecht??!
geen mega-discotheken, maar gezellig bar-dancings....??!
voor 'n vrijgezellenfeest.....
Cool! Explicit please!quote:
Je reageert niet eens in je eigen topicquote:Op donderdag 6 april 2006 13:08 schreef pberends het volgende:
http://i2.tinypic.com/sx2o1v.jpg
voeten.
Zo hé, glij ik even van mijn stoel van plaatsvervangende geilheidquote:
Ik kom nogquote:Op donderdag 6 april 2006 10:35 schreef Dizer het volgende:
Ik hoor het wel. Ik moet zondag het doorgeven, als ik niks hoor, dan maak ik zelf een beslissing of ik meega of niet
quote:Op donderdag 6 april 2006 14:22 schreef Copycat het volgende:
Verdomme. Ik moet een interview voorbereiden met Suze Mens, is er geen zak over het wicht te vinden.
Dat is een goede keuze geweestquote:Suze heeft haar rechtenstudie opgegeven om zich helemaal op haar TV carrière te storten.
quote:Aan optimisme ontbreekt het Harry Mens niet. Ooit zei hij: "Mijn dochter wordt de nieuwe Linda".
quote:Harry zag het helemaal zitten: een compleet Mensblok op de zondagochtend: eerst hijzelf met Business Class, dan dochterlief met het beauty-gebeuren. De plannen verdwenen echter in de ijskast, net als "Droomhuis": een programma over koophuizen.
quote:Op donderdag 6 april 2006 15:46 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Goh wat ben jij direct zeg in je mailtjes
quote:19-10-02 -- Suze Mens, de dochter van makelaar/presentator Harry Mens, gaat op de schnabbeltour. Ze is te zien in een reclamespot voor keukenhandel Keukenmaxx.
In het spotje, dat tot 9 november wordt uitgezonden op RTL4, RTL5 en Yorin, loopt Suze door een showroom vol met keukens. Op de achtergrond hoor je de stem van vader Harry. Nu moet de kijker raden wie de "mysterieuze bezoeker" is in de reclamespot.
De hoofdprijs van de prijsvraag: een complete keuken, en anders misschien wel een keukencheck van 1000 euro. Meer info op de site van Keukenmaxx.
Business Class
Suze Mens is dus nu ook een reclamebabe. De blonde tvbabe is elke week te zien in het programma Business Class, elke zondag om 11.00u bij RTL5. Zij maakt daar gezellige filmpjes (met een iets te hoog stemmetje) over human interest onderwerpen.
Dank! Maar de vragen zijn al wegquote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 15:56 schreef Copycat het volgende:
En nu heb ik me toch een partij zin in patat ...
quote:Op donderdag 6 april 2006 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zondag kan je helemaal niet, dan moet je bij het Happy Hour zijn.
oh jaquote:Op donderdag 6 april 2006 16:01 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik heb vanaf 2 uur een tennis toernooi
En dan ben ik heel laat thuis
En dat is elke week zondag t/m eind mei. Is er geen enkele dag dat er happy hour is? Bovendien.. is er geen happy hour in de zomertijd volgend de barman![]()
Zeg, je gaat me niet vertellen dat jullie alleen op zondag avond naar de kroeg gaanquote:
Nee hoor, ik ga vanavond. En vast van het weekend ook nog wel een keertjequote:Op donderdag 6 april 2006 16:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zeg, je gaat me niet vertellen dat jullie alleen op zondag avond naar de kroeg gaan![]()
Ja hey!quote:Op donderdag 6 april 2006 16:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb vanaf 2 uur een tennis toernooi
En dan ben ik heel laat thuis
En dat is elke week zondag t/m eind mei. Is er geen enkele dag dat er happy hour is? Bovendien.. is er geen happy hour in de zomertijd volgend de barman![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |