quote:Op woensdag 5 april 2006 21:51 schreef Bupatih het volgende:
Andijvie
Jouw geval, toch?quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh ik heb 'n fan
wil je een handtekening![]()
Ze is niet zo slim, Erik.quote:
quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ze is niet zo slim, Erik.Daar moet je haar niet mee plagen!
Ja, en een enorme mooie kijk op het leven. Zo dankbaar, voor alles. Ik kende d'r eigenlijk niet voor WIDM, maar na die aflevering van Felderhof kan ik me indenken dat ze een voorbeeld is voor veel mensen.quote:
Blozen isquote:Op woensdag 5 april 2006 21:53 schreef rena het volgende:
[..]
SSSSSSSSST. Je brengt me wel in verlegenheid, jij![]()
Aaaaaah, je houdt écht van me!quote:
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja 't is kiezen of delen hoor...
óf een handtekening, óf een zoen....![]()
ik heb d'r juist behoorlijk gevolgd de laatse jaren... idd vol bewondering voor die strijdquote:Op woensdag 5 april 2006 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, en een enorme mooie kijk op het leven. Zo dankbaar, voor alles. Ik kende d'r eigenlijk niet voor WIDM, maar na die aflevering van Felderhof kan ik me indenken dat ze een voorbeeld is voor veel mensen.
Je moet echt in een soap gaan spelen, dramaqueenquote:Op woensdag 5 april 2006 21:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Aaaaaah, je houdt écht van me!
Ik weet dat je het er momenteel nogal moeilijk mee hebt, maar ook in dit geval geldt: je bent niet de eerste/enige.
Geef nou maar gewoon toe aan die ware gevoelens en verlangens!
Ook voor jou houd ik een plekje vrij in mijn hart.
Comedy is meer iets voor mij.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:57 schreef rena het volgende:
[..]
Je moet echt in een soap gaan spelen, dramaqueen![]()
![]()
![]()
Ergens diep van binnen houd ik op een sadistische manier wel van je hoor![]()
natural beauty met 'n bek tanden en een bos krullen om jaloers op te zijnquote:Op woensdag 5 april 2006 21:56 schreef Bupatih het volgende:
Frédérique was een van de, zo niet dé mooiste, Bekende Vrouw(en) van Nederland.
Ja, dat wel.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Comedy is meer iets voor mij.![]()
![]()
En ja, ik ben een gek. Maar wel een lieve gek.
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:56 schreef rena het volgende:
Ik wil allebei![]()
![]()
Maak een uitzondering. Voor mij![]()
![]()
Vooral met die bos krullen was zequote:Op woensdag 5 april 2006 21:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
natural beauty met 'n bek tanden en een bos krullen om jaloers op te zijn
zelfs na 6 maanden chemo... onvoorstelbaar [oneerlijk]
quote:Op woensdag 5 april 2006 21:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
't leven bestaat uit keuze's maken
't krengquote:
Zoals: schrijf ik het meervoud van 'keuze' mét of zonder 'apostrof s'?quote:Op woensdag 5 april 2006 21:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
't leven bestaat uit keuze's maken
Of ben ik een mierenneuker of een miereneuker?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zoals: schrijf ik het meervoud van 'keuze' mét of zonder 'apostrof s'?
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:01 schreef Bupatih het volgende:
Oh, hier heb ik het eens met babette over gehad!
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm... levert 't mij ook nog wat op?!?
hm da's best een rare actie iddquote:Op woensdag 5 april 2006 22:02 schreef Bupatih het volgende:
Zoals: schrijf ik het meervoud van 'keuze' mét of zonder 'apostrof s'?
Is tripod jouw handtekening?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh geil.....
nou vooruit... een handtekening:
[afbeelding]
én een zoen:
![]()
Tripodquote:Op woensdag 5 april 2006 22:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh geil.....
nou vooruit... een handtekening:
[afbeelding]
én een zoen:
![]()
Wat betekent dat? Ik had het ook gezien, maar heb dus geen idee wat ze zei...quote:Op woensdag 5 april 2006 22:07 schreef babette21 het volgende:
Fred zei "je vous t'embrasse" aan 't eind van Felderhof.....
lekker nog 'n keer je tofheid bevestigen als je al dood ben, fijn hoor
quote:
Ik omhels u?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat betekent dat? Ik had het ook gezien, maar heb dus geen idee wat ze zei...
Ik zal jullie liefhebben/knuffelen?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat betekent dat? Ik had het ook gezien, maar heb dus geen idee wat ze zei...
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:27 schreef Bupatih het volgende:
Wanneer ik naar je kijk,
Wanneer ik naar je luister,
Wanneer ik je wil voelen,
Tast ik volledig in het duister
( . ) ( . )quote:
heel goedquote:
Morgen Franse schrijftoets, misschien is dit wel een voorteken dat het goed gaat, omdat ik één zinnetje zelf kon vertalen.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
heel goed
maar vous is natuurlijk ook jullie, ik denk dat ze die bedoelde [voor Rick en Jan]
in enkelvoud is 't meestal gewoon "Je t'embrasse"...
Ah, liefquote:
ik weet nog dat wij bij Franse brieven altijd 'n aantal opties voor dingen als begroeting en afsluiting hadden waaruit je kon kiezen... ik ging [bij de informele brieven] bij de afsluiting altijd standaard voor: je t'embrasse, grosses bisesquote:Op woensdag 5 april 2006 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Morgen Franse schrijftoets, misschien is dit wel een voorteken dat het goed gaat, omdat ik één zinnetje zelf kon vertalen..
Die ken ik niet.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:35 schreef babette21 het volgende:
* Babette luistert Herman van Veen - de Speeltuin
Leuk mensquote:Op woensdag 5 april 2006 20:32 schreef Airelle het volgende:
Speciaal voor Tom en Bob:
[afbeelding]
OP volgt...
't warchild-nummer van Borsato, dat ie tijdens het gala van 't Ned. lied zong...quote:Op woensdag 5 april 2006 22:37 schreef Bupatih het volgende:
Die ken ik niet.![]()
En Google ook niet echt.
Heb je die op je pc staan of hoorde je die op de radio?quote:Op woensdag 5 april 2006 22:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
't warchild-nummer van Borsato, dat ie tijdens het gala van 't Ned. lied zong...
typischop z'n van Veens: morrrrrrrggggggen zal het vrrrrrrrrrrrrreeeeeeeede zijn
dvd... was twee weken terug ofzo op tvquote:Op woensdag 5 april 2006 22:46 schreef Bupatih het volgende:
Heb je die op je pc staan of hoorde je die op de radio?
Wat een gaar frans. Het is 'Je t'embrasse óf Je vous embrasse'.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:07 schreef babette21 het volgende:
Fred zei "je vous t'embrasse" aan 't eind van Felderhof.....
lekker nog 'n keer je tofheid bevestigen als je al dood ben, fijn hoor
maakt niet uit joh, ik vond 't wel een goeie grap.... fijn schijfje ookquote:Op donderdag 6 april 2006 08:33 schreef Airelle het volgende:
Wat een gaar frans. Het is 'Je t'embrasse óf Je vous embrasse'.
I know, maar zij zei 't zo en om d'r nu nog postuum nog te verbeteren [vind ik wel errug Bupa]
zoals gezegd gebruik ik zelf altijd je t'embrasse [beleefdheidsvormen zijn overgewaardeerd]
[q]Nog sorry voor de Ceedee trouwens.. Beetje chaotisch en druk vorige week.
Ik wil de dirty details!quote:Op donderdag 6 april 2006 00:12 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben moe en suf en morgen ben ik de hele dag vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |