Lange dag. Moe. Tentamen was veel te veel. En nu verveel ik me.quote:
Wanneer word ik blauw?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:43 schreef Copycat het volgende:
Ik neem ontslag!!!!!
Ik moet nog één mondeling en dan ben ik er vanaf! Ohnee... nog een herkansingquote:Op donderdag 6 april 2006 18:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Lange dag. Moe. Tentamen was veel te veel. En nu verveel ik me.
Als pasen en Pinksteren op een dag vallen en Koningin Beatrix sex heeft met Balkenende.quote:
Of als ik in de Blauwe Blubberdouche moet.quote:
Nah, dat eerste gaat nooit gebeuren...quote:Op donderdag 6 april 2006 18:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als pasen en Pinksteren op een dag vallen en Koningin Beatrix sex heeft met Balkenende.
nou, dan ben je dus al halverwegequote:Op donderdag 6 april 2006 18:14 schreef Svensational het volgende:
Als pasen en Pinksteren op een dag vallen en Koningin Beatrix sex heeft met Balkenende.
Met die opmerking zat ik ook al in mijn hoofdquote:Op donderdag 6 april 2006 18:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, dan ben je dus al halverwege
nu alleen dat pasen/pinksteren dingetje nog
Maar goed, ik zie 'm dus gewoon.quote:
Ik maakte hem dus ook al.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met die opmerking zat ik ook al in mijn hoofd.
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, dan ben je dus al halverwege
nu alleen dat pasen/pinksteren dingetje nog
Alleen jammer dat Bupatih jullie voor was.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met die opmerking zat ik ook al in mijn hoofd.
Dat zei ik dus ook al eerder.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Alleen jammer dat Bupatih jullie voor was.
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Alleen jammer dat Bupatih jullie voor was.
En zoals ie mij weer voor isquote:Op donderdag 6 april 2006 18:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik maakte hem dus ook al.Alleen....anders!!!
Ha, nu was ik wel eerstquote:
Ja, maar jij...quote:Op donderdag 6 april 2006 18:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
jouw pc is gewoon sneller......quote:Op donderdag 6 april 2006 18:16 schreef Bupatih het volgende:
Nee, ik mis de kleuters, ik zit nu bij oudere kinderenquote:Op donderdag 6 april 2006 18:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je had vandaag stage bij de kleuters?
Ja ik nu ook weerquote:Op donderdag 6 april 2006 18:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar goed, ik zie 'm dus gewoon.
Goed dat je het erbij zegt. Ik wou al bijna antwoord gaan geven.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij...
Moet die discussie nou elke dag gevoerd worden?
Retorische vraag, hè.
Ik heb een hartstikke oude, ratelende bak!quote:Op donderdag 6 april 2006 18:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
jouw pc is gewoon sneller......
en ipv bozig doen kun je ook blij intens gelukkig zijn dat we weer 's op één lijn zitten
Hoezoquote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:18 schreef Bupatih het volgende:
'Adje remspoor' is my middle name.
quote:
alsof je iets geslikt hebt ofzo....quote:
Als ik klaar ben met mijn opleiding en als er plek isquote:Op donderdag 6 april 2006 18:20 schreef Airelle het volgende:
Wanneer kan je voor de klas Sven?
Ja dat is dus de vraag: wanneer ben je klaar?quote:Op donderdag 6 april 2006 18:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met mijn opleiding en als er plek is
Er valt weinig te hacken bij mij, ik ben automatisch ingelogd.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
alsof je iets geslikt hebt ofzo....![]()
of... of.... gesnoven.... of gerookt... of gedronken... of gespoten
of ben JIJ het, vervelende broertje van Sven, die zijn account heeft gehacked![]()
Ik zit nu in mijn eerste jaar, als het goed gaat moet ik dus nog 3 jaar.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja dat is dus de vraag: wanneer ben je klaar?
Omdat die lekker zijnquote:Op donderdag 6 april 2006 18:22 schreef babette21 het volgende:
ik zit me ernstig misselijk te vreten aan Crispy M&M's, terwijl ik me al de hele dag ziek voel
waarom?????
quote:
één van de "teams" in Exp. Robinsonquote:Op donderdag 6 april 2006 18:20 schreef PeRi het volgende:
Babette, wat is team Noord?
Jouw leven bestaat voornamelijk uit stappen en shoppen, of heb ik het dan misquote:
Aha. Okay.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
één van de "teams" in Exp. Robinson
Ik begin eindelijk te lijken op een student.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jouw leven bestaat voornamelijk uit stappen en shoppen, of heb ik het dan mis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |