Dan kan ik ook best FA wordenquote:
Oeh, dat lijkt me wel een goed idee.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
En anders moet je me maar tijdens een dineetje op mijn vingers tikken.
Maar jij bent Kutmod. En Kutforumadmin rolt niet zo lekker uit de mond.quote:
KutFa klinkt primaquote:Op donderdag 6 april 2006 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar jij bent Kutmod. En Kutforumadmin rolt niet zo lekker uit de mond..
Ja hallo, dat gaat zo maar niet. Je moet ook in staat zijn om dan net te doen alsof je overal verstand van hebt en dat je betrokken bent bij FOK! en zo. Ben je wel goed in het verzinnen van lame excuses?quote:
Andersom is beter, FAKut.quote:
Ok, ik val af.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:12 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ja hallo, dat gaat zo maar niet. Je moet ook in staat zijn om dan net te doen alsof je overal verstand van hebt en dat je betrokken bent bij FOK! en zo. Ben je wel goed in het verzinnen van lame excuses?
Eind maart al.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:35 schreef Duiveltja het volgende:
Hebben jullie al een teruggave gehad van de verzekering?
Yep. 31 maart de volle mep die weer richting spaar is gegaanquote:Op donderdag 6 april 2006 17:35 schreef Duiveltja het volgende:
Zware nacht gehad?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:51 schreef haagse_elfje het volgende:
tis hier behoorlijk blauw.....
quote:
Niet optimaal, ik ben moe, brakkig en duizelig.quote:
ik krijg niksquote:Op donderdag 6 april 2006 17:35 schreef Duiveltja het volgende:
Lange dag. Moe. Tentamen was veel te veel. En nu verveel ik me.quote:
Wanneer word ik blauw?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:43 schreef Copycat het volgende:
Ik neem ontslag!!!!!
Ik moet nog één mondeling en dan ben ik er vanaf! Ohnee... nog een herkansingquote:Op donderdag 6 april 2006 18:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Lange dag. Moe. Tentamen was veel te veel. En nu verveel ik me.
Als pasen en Pinksteren op een dag vallen en Koningin Beatrix sex heeft met Balkenende.quote:
Of als ik in de Blauwe Blubberdouche moet.quote:
Nah, dat eerste gaat nooit gebeuren...quote:Op donderdag 6 april 2006 18:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als pasen en Pinksteren op een dag vallen en Koningin Beatrix sex heeft met Balkenende.
nou, dan ben je dus al halverwegequote:Op donderdag 6 april 2006 18:14 schreef Svensational het volgende:
Als pasen en Pinksteren op een dag vallen en Koningin Beatrix sex heeft met Balkenende.
Met die opmerking zat ik ook al in mijn hoofdquote:Op donderdag 6 april 2006 18:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, dan ben je dus al halverwege
nu alleen dat pasen/pinksteren dingetje nog
Maar goed, ik zie 'm dus gewoon.quote:
Ik maakte hem dus ook al.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met die opmerking zat ik ook al in mijn hoofd.
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
nou, dan ben je dus al halverwege
nu alleen dat pasen/pinksteren dingetje nog
Alleen jammer dat Bupatih jullie voor was.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met die opmerking zat ik ook al in mijn hoofd.
Dat zei ik dus ook al eerder.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Alleen jammer dat Bupatih jullie voor was.
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
[..]
Alleen jammer dat Bupatih jullie voor was.
En zoals ie mij weer voor isquote:Op donderdag 6 april 2006 18:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik maakte hem dus ook al.Alleen....anders!!!
Ha, nu was ik wel eerstquote:
Ja, maar jij...quote:Op donderdag 6 april 2006 18:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
jouw pc is gewoon sneller......quote:Op donderdag 6 april 2006 18:16 schreef Bupatih het volgende:
Nee, ik mis de kleuters, ik zit nu bij oudere kinderenquote:Op donderdag 6 april 2006 18:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je had vandaag stage bij de kleuters?
Ja ik nu ook weerquote:Op donderdag 6 april 2006 18:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar goed, ik zie 'm dus gewoon.
Goed dat je het erbij zegt. Ik wou al bijna antwoord gaan geven.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar jij...
Moet die discussie nou elke dag gevoerd worden?
Retorische vraag, hè.
Ik heb een hartstikke oude, ratelende bak!quote:Op donderdag 6 april 2006 18:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
jouw pc is gewoon sneller......
en ipv bozig doen kun je ook blij intens gelukkig zijn dat we weer 's op één lijn zitten
Hoezoquote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:18 schreef Bupatih het volgende:
'Adje remspoor' is my middle name.
quote:
alsof je iets geslikt hebt ofzo....quote:
Als ik klaar ben met mijn opleiding en als er plek isquote:Op donderdag 6 april 2006 18:20 schreef Airelle het volgende:
Wanneer kan je voor de klas Sven?
Ja dat is dus de vraag: wanneer ben je klaar?quote:Op donderdag 6 april 2006 18:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met mijn opleiding en als er plek is
Er valt weinig te hacken bij mij, ik ben automatisch ingelogd.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
alsof je iets geslikt hebt ofzo....![]()
of... of.... gesnoven.... of gerookt... of gedronken... of gespoten
of ben JIJ het, vervelende broertje van Sven, die zijn account heeft gehacked![]()
Ik zit nu in mijn eerste jaar, als het goed gaat moet ik dus nog 3 jaar.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:22 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja dat is dus de vraag: wanneer ben je klaar?
Omdat die lekker zijnquote:Op donderdag 6 april 2006 18:22 schreef babette21 het volgende:
ik zit me ernstig misselijk te vreten aan Crispy M&M's, terwijl ik me al de hele dag ziek voel
waarom?????
quote:
één van de "teams" in Exp. Robinsonquote:Op donderdag 6 april 2006 18:20 schreef PeRi het volgende:
Babette, wat is team Noord?
Jouw leven bestaat voornamelijk uit stappen en shoppen, of heb ik het dan misquote:
Aha. Okay.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
één van de "teams" in Exp. Robinson
Ik begin eindelijk te lijken op een student.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jouw leven bestaat voornamelijk uit stappen en shoppen, of heb ik het dan mis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |