Dan kan ik ook best FA wordenquote:
Oeh, dat lijkt me wel een goed idee.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
En anders moet je me maar tijdens een dineetje op mijn vingers tikken.
Maar jij bent Kutmod. En Kutforumadmin rolt niet zo lekker uit de mond.quote:
KutFa klinkt primaquote:Op donderdag 6 april 2006 17:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar jij bent Kutmod. En Kutforumadmin rolt niet zo lekker uit de mond..
Ja hallo, dat gaat zo maar niet. Je moet ook in staat zijn om dan net te doen alsof je overal verstand van hebt en dat je betrokken bent bij FOK! en zo. Ben je wel goed in het verzinnen van lame excuses?quote:
Andersom is beter, FAKut.quote:
Ok, ik val af.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:12 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ja hallo, dat gaat zo maar niet. Je moet ook in staat zijn om dan net te doen alsof je overal verstand van hebt en dat je betrokken bent bij FOK! en zo. Ben je wel goed in het verzinnen van lame excuses?
Eind maart al.quote:Op donderdag 6 april 2006 17:35 schreef Duiveltja het volgende:
Hebben jullie al een teruggave gehad van de verzekering?
Yep. 31 maart de volle mep die weer richting spaar is gegaanquote:Op donderdag 6 april 2006 17:35 schreef Duiveltja het volgende:
Zware nacht gehad?quote:Op donderdag 6 april 2006 17:51 schreef haagse_elfje het volgende:
tis hier behoorlijk blauw.....
quote:
Niet optimaal, ik ben moe, brakkig en duizelig.quote:
ik krijg niksquote:Op donderdag 6 april 2006 17:35 schreef Duiveltja het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |