Oh ja is waar ook....dan ben je een....trutmodquote:Op donderdag 6 april 2006 16:27 schreef Copycat het volgende:
Oh en Duiveltja: je bent zelf ook KUTMOD!
't Is dat die tag al vergeven is.
Ik ga nu ook even een salade makenquote:Op donderdag 6 april 2006 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet ik gewoon snel weer sporten op topniveau!
![]()
Nee, ik ben sterk: salade it is.
Patsers, inderdaad.quote:
Je maakt een appel uitquote:Op donderdag 6 april 2006 16:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een toeval, ik maak er net een uit.
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had vandaag tennis, bij de gymles, en we kregen les in de back-hand.
En toen zei ik: "ik ben niet zo backhand (uitgesproken las: bekend) met mijn back-hand."
Ik lachte. Ik lachte alleen. De rest was.
Je reageertquote:
Ach, hebben zij ook weer hun pleziertje van de dag.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Vuige moderators, vinden jullie dat normaal ofzo.
Ik gun het ze wel, maar niet zo langquote:Op donderdag 6 april 2006 16:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ach, hebben zij ook weer hun pleziertje van de dag.
Zijn ze nu nog steeds bezig??quote:Op donderdag 6 april 2006 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik gun het ze wel, maar niet zo lang.
Ik ken het...quote:Op donderdag 6 april 2006 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had vandaag tennis, bij de gymles, en we kregen les in de back-hand.
En toen zei ik: "ik ben niet zo backhand (uitgesproken las: bekend) met mijn back-hand."
Ik lachte. Ik lachte alleen. De rest was.
Een frikandel dus.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
In zo'n lange, hete, bruine, besneden worst met saus.
en uitjes.
Maar het zal wel weer een salade worden, want ik heb mezelf op dieet gezet.
Alhoewel ... ik heb gisteren natuurlijk wel topsport beoefend...
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik ken het...
Op werk had ik een vent aan de lijn die klaagde over zijn mediabox van UPC. Hij zei: "ja en dan moede gij die mediabox resettuh, dus de stekker eruit hoalen en dan even wachttu..."
Toen zei ik zachtje: "Pizza"
Je was er anders heel erg in geïnteresseerd. Vertel jij dan eens wanneer jij FF voor het laatst een rimjob oid hebt gegeven?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:37 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ach, hebben zij ook weer hun pleziertje van de dag.
Gister?quote:Op donderdag 6 april 2006 16:41 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je was er anders heel erg in geïnteresseerd. Vertel jij dan eens wanneer jij FF voor het laatst een rimjob oid hebt gegeven?
Ja, dat zeg jij en dat zeg ik... maar je moet de dozen niet de kost geven waarop frikadellen staat!quote:
quote:
Oh, jawel, hoor!quote:Op donderdag 6 april 2006 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Het valt me op dat modjes elkaar niet kunnen modden. Dan zijn het net gewone users bij elkaar, voor zover ze dat hier niet zijn.
Doe eens niet!quote:Op donderdag 6 april 2006 16:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Het valt me op dat modjes elkaar niet kunnen modden. Dan zijn het net gewone users bij elkaar, voor zover ze dat hier niet zijn.
Wat niet is, kan nog komenquote:
ONZ is stom. Vind ik.quote:Op donderdag 6 april 2006 16:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, jawel, hoor!Ze moeten eens proberen te baggeren in ONZ!!
!!
hihihiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |