Tuurlijk zeg je ook "si" wanneer je "als" wilt zeggen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Niet waar. Si is een voorwaarde (in de meeste gevallen).
Of is het spreektaal ofzo?
Dan zeg jij si. Maar 'Mais oui' is ook gewoon een franse uitspraak.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:11 schreef Paltos het volgende:
[..]
Tuurlijk zeg je ook "si" wanneer je "als" wilt zeggen.
Maar "jawel' en consoorten is gewoon 'si'.
Tu ne veux pas venir avec moi?![]()
Mais si!![]()
Tuurlijk, maar niet om te zeggen wat jij wou zeggen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan zeg jij si. Maar 'Mais oui' is ook gewoon een franse uitspraak.
Hoe weet jij wat ik zeggen wil?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:15 schreef Paltos het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar niet om te zeggen wat jij wou zeggen.
Typefoutje.quote:
Editsletquote:
"Niet" vs "Mais oui"quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat ik zeggen wil?
Dat weet nooit iemand.
Je had nu zo mooi die franse quote kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:16 schreef MissBliss het volgende:
ToiVoiPoi.
Jawel, het stond er eerst zonder "e"quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:16 schreef Paltos het volgende:
[..]
Tief op!!
Ik heb helemaal niets veranderd.![]()
Niet dus.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jawel, het stond er eerst zonder "e"
Welke?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je had nu zo mooi die franse quote kunnen gebruiken.
Mais oui!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je had nu zo mooi die franse quote kunnen gebruiken.
"Ceci n'est pas une TVP."quote:
Mais oui!quote:
Mais oui!quote:
Oh ja, nou ja dat ook dan.quote:
Kijk! Ik schrok al een beetj Bupaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:32 schreef Bupatih het volgende:
Jongens en meisjes!
Sorry voor de consternatie die zonet ontstond omtrent de woorden cynisme en sarcasme!
Ik heb ze per ongeluk omgedraaid.
Waar ik cynisme zei, sarcasme en waar ik sarcasme zei, cynisme.
Stop de tijd.
En nee, ik zet géén jokers in!
Ja, sorry.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Kijk! Ik schrok al een beetj Bupa.
Nee dat blijkt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, sorry.Ik ben er geloof ik niet helemaal bij met mijn hoofd.
![]()
ik was geschokt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:32 schreef Bupatih het volgende:
Jongens en meisjes!
Sorry voor de consternatie die zonet ontstond omtrent de woorden cynisme en sarcasme!
Stop de tijd.
Kut.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nope.
(Kijk maar naar de topic-ID's)
Jaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:32 schreef Bupatih het volgende:
Jongens en meisjes!
Stop de tijd.
Sorry.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Niet zo agressief! Dat is onbelgisch.
Doe nou gewoon alsof het een vergissing was. Strakts durft Bupa zich hier niet meer te vertonen.quote:
Jij ook al? Zucht!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
Al gedaanquote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mensen..stem nog ffkes op Pomme and Kelly he?
www.googleidol.com
quote:
Ik heb op de chinezen gestemd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
www.googleidol.com
Dat dus.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:01 schreef BVO het volgende:
Doet googleidol.com het bij jullie ook niet?
Mijn god.quote:
Hier doet ie 't gewoon hoor.quote:
Meppelquote:
Originele TT's verzinnen kan ik welquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Lange Frans slaat scholier in elkaar
Ja, Duiveltja's bericht was niet duidelijkquote:
Zolang de muziek maar goed is, en dat vind ik wel van dit albumquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet het niet met P!nk.
Ze probeert zich af te zetten tegen die hele popcultuur, maar toch maakt ze er deel van uit. Ofzo..
Tuurlijk maakt ze daar deel van uit.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet het niet met P!nk.
Ze probeert zich af te zetten tegen die hele popcultuur, maar toch maakt ze er deel van uit. Ofzo..
quote:IK wou gewoon even zeggen dat het geen stof is maar een kras op de sensor.
Ik krijg het maar niet weg .
M'n pa heeft gekeken en zegt dat het een kras is
Ik heb alles geprobeerd . Het is nog niet weg .
Ik ben heel verdrietig.
Ben zelfs aan het wenen
Hopelijk gaat hij nu niets anders bekrassen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:42 schreef Bupatih het volgende:
Ik hoop dat het geen kras is !
Het is een kras
[..]![]()
![]()
Mon Diable. Ik moet gelijk denken aan het nieuwe (leuke) liedje van Don Diabloquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Apart.
Is 'ie al uit dan? Ik zag alleen vorige week steeds dat liedje voorbijkomen. De clip is wel grappigquote:
Ik heb m "gekregen" net van een vriendquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Is 'ie al uit dan? Ik zag alleen vorige week steeds dat liedje voorbijkomen. De clip is wel grappig.
Al komt haar statement niet helemaal uit de verf omdat ze zelf geen haar beter is.
Komt er één achter.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:32 schreef Svensational het volgende:
GJ :: 31 oktober 2004 22:57
Heykut van je spullen
Maar gaaf dat jullie t naar je zin hebben!
Kan niet w8en op de fotos!
Grz
GJ! CDP
!
Omdat ik niet meer opquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Waarom doen de foto's het niet meer.
Dat wist ik toen ook al hoorquote:
Vanwaar de late adoratie?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat wist ik toen ook al hoor
Sven :: 01 november 2004 00:10
Het bier is best de drinken hier En GJ, ehm...wie ben jij???
---------------------------------------------------------------------------------------------
GJ :: 01 november 2004 23:00
CrazyDutchPunk van fok!
Denk reageer ook eens
---------------------------------------------------------------------------------------------
Sven :: 02 november 2004 05:11
Tja, als mijn portomennee niet gestolen was had ik misschien wel gegaan Maar goed, ik zit hier nog 9 maanden dus misschien kom ik daar nog eens En GJ: Hoe meer mensen hier hoe meer vreugd
Nou ja, voor mijn gevoel kende ik je toen nog helemaal nietquote:
quote:Orginial :: 29 november 2004 15:11 :: e-mail :: website
Hey Sven,ik kende je niet echt ofzo.Maar toch veel plezier enzo ,groeten van Orginial.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, voor mijn gevoel kende ik je toen nog helemaal niet.
En dan kom jij eraan?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is je vergeven..ga nou maar liggen
![]()
Ik heb geen verlengstukken nodigquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dan kom jij eraan?
[afbeelding]
Nee gek, niemand leest die teksten toch.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:14 schreef Bupatih het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/835781/3/50#36363080
http://forum.fok.nl/topic/835781/3/50#36363107
In die korte tijd heb jij alles gelezen, Sven?!
Teksten moeten voorgedragen wordenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:17 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nee gek, niemand leest die teksten toch.![]()
Dan moet hij ook niet zo lyrisch doen over mijn lyrics.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:17 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nee gek, niemand leest die teksten toch.![]()
Da's waar.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan moet hij ook niet zo lyrisch doen over mijn lyrics.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Zeker, neger! Woord omhoog!
Jouw smiley?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn smiley, wat doe je? [afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Godverdeteringtyfus. Wat een ongelooflijk rotkind is mijn broertje.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Yo, take it slow
Och, arme CDP
het zit je niet mee
Yo, stel je niet aan
En wees nou eens een vent
Probeer gewoon door te gaan
En laat zien dat jij de oudste bent
Mag ik iedereen hier er even aan herinneren dat hij zonder enige reden begon te schreeuwen,slaan en met voorwerpen begon te gooien?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Kleine broertjes pesten is niet leuk. Niet leuk.
Nee, je mag niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mag ik iedereen hier er even aan herinneren dat hij zonder enige reden begon te schreeuwen,slaan en met voorwerpen begon te gooien?
Dank u.
In dat geval is maatregelen nemen geheel toegestaan.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mag ik iedereen hier er even aan herinneren dat hij zonder enige reden begon te schreeuwen,slaan en met voorwerpen begon te gooien?
Dank u.
Er zal trouwens wel een reden zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dank u.
Het feit dat mijn broertje tè obsessief bezig is met een spelletje,zich niet aan zijn beloftes houden en weigert rekening te houden met anderen hier in huis?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:57 schreef Paltos het volgende:
[..]
Er zal trouwens wel een reden zijn.!
En gaat hij daarom met dingen gooienquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het feit dat mijn broertje tè obsessief bezig is met een spelletje,zich niet aan zijn beloftes houden en weigert rekening te houden met anderen hier in huis?
Omdat hij zo erg zijn zin wil doordraven en zich onnodig tegen mij afzet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En gaat hij daarom met dingen gooien?
Kleine broertjes horen irritant zijn. Je zou je pas zorgen moeten maken als dit niet het geval was.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het feit dat mijn broertje tè obsessief bezig is met een spelletje,zich niet aan zijn beloftes houden en weigert rekening te houden met anderen hier in huis?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:59 schreef Airelle het volgende:
Buup, kun je niet zorgen dat je ze voortaan jouw teksten gaan rappen?
Het klinkt nu al beter dan het hele repetoire van Lange Swans en Baas B.
Jij snapt het, homie van m'n hartquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:58 schreef Bupatih het volgende:
Kleine broertjes pesten is inderdaad niet leuk
Het is zelfs nog irritanter dan permanente jeuk
Grow up, little homie en word nou eens volwassen
Of pak je spullen en ga nou eindelijk eens verkassen
En ook al begon hij met schreeuwen, tieren en slaan
Negeer die gozer gewoon of laat hem in de waan
Dat hij gelijk heeft en in het bezit van het laatste woord
Maar sla hem niet verrot, dat is onverantwoord!
Vrede! [afbeelding]
Wat zullen mijn zussen zich zorgen hebben gemaakt. Dat bleek wel in hun veneinige machtsspelletjes.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Kleine broertjes horen irritant zijn. Je zou je pas zorgen moeten maken als dit niet het geval was.
Laat dat maar aan zussen overquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat zullen mijn zussen zich zorgen hebben gemaakt. Dat bleek wel in hun veneinige machtsspelletjes..
Nee, een vaas naar me hoofd moet ik maar tolereren, wil je zeggen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:58 schreef Bupatih het volgende:
Kleine broertjes pesten is inderdaad niet leuk
Het is zelfs nog irritanter dan permanente jeuk
Grow up, little homie en word nou eens volwassen
Of pak je spullen en ga nou eindelijk eens verkassen
En ook al begon hij met schreeuwen, tieren en slaan
Negeer die gozer gewoon of laat hem in de waan
Dat hij gelijk heeft en in het bezit van het laatste woord
Maar sla hem niet verrot, dat is onverantwoord!
Vrede! [afbeelding]
quote:Moppie moppie moppie
ik vind je hellemaal toppie
ik krijg je niet meer uit me koppie
ooh moppie
Moppie moppie moppie
ik vind je hellemaal toppie
ik krijg je niet meer uit me koppie
heey moppie
Yo, check it, dat is de puberteitquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, ja!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Maargoed elke infantiel kan 'Moppie' overtreffen natuurlijk.
quote:
Haiquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:56 schreef sbientje het volgende:
ik steek even mijn kop om de hoekeven zwaaien naar al mijn mede-idols-fans en de rest van de showchat
![]()
!
Hoezee.quote:
quote:
???quote:
Kan ik dat niveau aan? Bij nader inzien ben ik misschien meer iemand voor GC. Dat zinloos gelul (quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:16 schreef Bupatih het volgende:
Niet dat ik je per se weg wil hebben uit ShowChat, maar je bent altijd welkom in ONZ.
Nee, ik snap hem niet!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:20 schreef Dada het volgende:
[..]
Kan ik dat niveau aan? Bij nader inzien ben ik misschien meer iemand voor GC. Dat zinloos gelul (![]()
![]()
![]()
![]()
snappen jullie hem???
![]()
) in ONZ daar ga je aan kapot...
Bedankt dat je dat zegt!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:26 schreef Airelle het volgende:
Onder de tram. Lijkt me best grappig.
Haha. Alsjeblieftquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bedankt dat je dat zegt!![]()
Ik was het alweer bijna vergeten.
Ik heb het meteen met andere mensen gedeeld: [Elke zaterdag om 22:30] Onder de tramquote:
Ik stond aan jouw kant, lul!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:41 schreef Dada het volgende:
Ik probeer het met een pberendsachtig 'uitlok' topic in GC:
Hoe gaan we die rappers aanpakken?
Ik spring steeds heen en weerquote:
Ik heb het recht uit een boek...zal het nog eens nalezenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:46 schreef MissBliss het volgende:
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
Oh, dit bedoelde BVO met 'hen'... Ik zou 'ze' zeggen...
Ja, mijn steun ben je kwijtquote:
Mag ik u Lange Frans en Baas B. - mee naar Diemen-Zuid aanraden?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:47 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga maar eens rap luisteren [afbeelding]
Dat mag.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:48 schreef Dada het volgende:
[..]
Mag ik u Lange Frans en Baas B. - mee naar Diemen-Zuid aanraden?
Je uitlok-topic werkt, Dada.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ah daar is weer een topic vol vooroordelen over mensen die van een bepaalde muziekstijl houden.
Waren het eerst de gabbers en Lonsdale figuren,nu zijn de negers en hun rap aan de beurt.
Wat ongelooflijk kortzichtig.![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:57 schreef Bupatih het volgende:
Je uitlok-topic werkt, Dada.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:07 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing Bløf - Aanzoek Zonder Ringen
Vergeet niet dat die blauwe kleur niet verder dan het forum gaat, hè.quote:
erik!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vergeet niet dat die blauwe kleur niet verder dan het forum gaat, hè..
Hey, sbientje! Sinds het sluiten van IDO eigenlijk maar weinig gezienquote:
Huh?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vergeet niet dat die blauwe kleur niet verder dan het forum gaat, hè..
Je hebt geen macht over mensen buiten het forum omquote:
quote:
Wel als het pberends betreft.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt geen macht over mensen buiten het forum om.
N.a.v. deze post:
[..]
Dat is niet fijnquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:33 schreef sbientje het volgende:
ik had een kapotte verbinding, vandaar...
Dát kan ook natuurlijk!quote:
Wat jij?quote:Op zondag 26 maart 2006 00:22 schreef Bupatih het volgende:
Ik.
Gisteren? Hihihihiquote:Op zondag 26 maart 2006 00:25 schreef MissBliss het volgende:
Ik wil ook dronken zijnDizer, wanneer gaan we weer?
quote:
Huh maar je nieuwe lover die woont toch bij Zhenar in de buurtquote:Op zondag 26 maart 2006 00:27 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb niet eens meer een slaapplek in Amsterdam nu
OMG, lees jij nooit bij ofzoquote:Op zondag 26 maart 2006 00:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Huh maar je nieuwe lover die woont toch bij Zhenar in de buurt
WTF! Hoe waar waarom... jullie waren zo een leuk koppel samen! WAAROM? JIJ?quote:Op zondag 26 maart 2006 00:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
OMG, lees jij nooit bij ofzo
Het is UIT, sinds een week, door mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach...deze keer ben ik toch niet online op MSN om me aan te spreken.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh... sorryHad ik niet moeten drinken dan?
Oh de vorige keer was ik een beetje stom bezigquote:Op zondag 26 maart 2006 00:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach...deze keer ben ik toch niet online op MSN om me aan te spreken.
Ja, we WAREN heel leukquote:Op zondag 26 maart 2006 00:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
WTF! Hoe waar waarom... jullie waren zo een leuk koppel samen! WAAROM? JIJ?![]()
Oh.. we moeten binnenkort maar wat afspreken inderdaad.... dit moet ik even in persoonlijke kwestie even aanhorenquote:Op zondag 26 maart 2006 00:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, we WAREN heel leuk
En ik vind het zo erg
Maar goed, het is dus omdat ik beetje stom heb gedaan, ook weer niet helemaal mijn schuld... lang verhaal.. ik vertel het wel op msn anders.
Ja... maar ik heb dus geen slaapplek meerquote:Op zondag 26 maart 2006 00:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh.. we moeten binnenkort maar wat afspreken inderdaad.... dit moet ik even in persoonlijke kwestie even aanhoren
Dat spreken we eerder af en dan gaan we eten en weer wat drinken. Gaan we niet laat maken. 9 a 10 uur 's avondsquote:Op zondag 26 maart 2006 00:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja... maar ik heb dus geen slaapplek meer
Dus wordt het wat moeilijker
Yes, goed planquote:Op zondag 26 maart 2006 00:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat spreken we eerder af en dan gaan we eten en weer wat drinken. Gaan we niet laat maken. 9 a 10 uur 's avonds
Volgende week zondag is een optiequote:Op zondag 26 maart 2006 00:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yes, goed plan
Ik kan wel wat afleiding gebruiken.
En ik heb tonnen vrije tijd nu, dus ik kan elke week
Ik kan dus altijdquote:
Moet kunnen.. laten we Z ook even aftasten...quote:Op zondag 26 maart 2006 00:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kan dus altijd
Dus ook volgende week zondag
Oeh, we kunnen dan ook even naarHappy Hour
eventueel in de Black (GTST-café) alleen kan ik daar dus mn
ex
tegenkomen
Maar goed, zeg het maar!
Oke!quote:Op zondag 26 maart 2006 00:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moet kunnen.. laten we Z ook even aftasten...
we sms'en even van de week. Ik ga naar bed... kan mijn ogen niet meer openhouden
Slaap lekker![]()
Jij ook Bupa
* pberends is playing Ronan Keating - Lovin' Each Gayquote:
En jij ook, Diziepizie!quote:Op zondag 26 maart 2006 00:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moet kunnen.. laten we Z ook even aftasten...
we sms'en even van de week. Ik ga naar bed... kan mijn ogen niet meer openhouden
Slaap lekker![]()
Jij ook Bupa
quote:Op zondag 26 maart 2006 00:40 schreef pberends het volgende:
[..]
* pberends is playing Ronan Keating - Lovin' Each Gay
quote:"Micro Cuts"
Hands are red with your blame
Megaphone screaming my name
Whimpers someone I should've loved
Souls weeping above
I've seen what you're doing to me
Destroying puppet strings
To our souls
Micro waves me insane
A Blaine cuts in your brain
To sounds like a fork on a plate
Blackboard scratched with hate
I've seen what you're doing to me
Destroying puppet strings
To our souls
Die vent van je moet wel waardeloos zijn, je gaat toch niet achter fok als je hem hebt??quote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 00:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Die vent van je moet wel waardeloos zijn, je gaat toch niet achter fok als je hem hebt??
quote:Op zondag 26 maart 2006 00:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
OMG, lees jij nooit bij ofzo
Het is UIT, sinds een week, door mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
komt er ook ooit wel eens iets ZINNIGS uit jou?quote:Op zondag 26 maart 2006 00:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Die vent van je moet wel waardeloos zijn, je gaat toch niet achter fok als je hem hebt??
Was te voorspellen als je zo loopt te fokken terwijl je een vriend hebt. Maarja, een echte vent is geen agent. Wat nu, nu ga je natuurlijk zeggen dat je het fantastisch vind om weer vrijgezel te zijn en dat je dat ook wil blijven voorlopig, maar zoals elke wijf zijn ze binnen 2 weken weer bezet. HAHA, hypocriet gedoe.quote:
Kutmod.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
komt er ook ooit wel eens iets ZINNIGS uit jou?
quote:Op zondag 26 maart 2006 00:51 schreef pberends het volgende:
Wat nu, nu ga je natuurlijk zeggen dat je het fantastisch vind om weer vrijgezel te zijn en dat je dat ook wil blijven voorlopig
goh, wat ben je toch weer wijs enzo..quote:Op zondag 26 maart 2006 00:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Was te voorspellen als je zo loopt te fokken terwijl je een vriend hebt. Maarja, een echte vent is geen agent. Wat nu, nu ga je natuurlijk zeggen dat je het fantastisch vind om weer vrijgezel te zijn en dat je dat ook wil blijven voorlopig, maar zoals elke wijf zijn ze binnen 2 weken weer bezet. HAHA, hypocriet gedoe.
Volgens mij kan je FOK beter opdoeken als niemand zich meer met een ander mag bemoeien. Wijs(k)neus.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
goh, wat ben je toch weer wijs enzo..
bemoei je niet met dingen waar je niets van weet, maar goed, dan zou je je nergens mee kunnen bemoeien natuurlijk.
En nu weer lekker wieberen met je gezuig
Let op: woordspeling.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens mij kan je FOK beter opdoeken als niemand zich meer met een ander mag bemoeien. Wijs(k)neus.
Schelden, kan je weer niet winnen?quote:Op zondag 26 maart 2006 00:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens mij kan je FOK beter opdoeken als niemand zich meer met een ander mag bemoeien. Wijs(k)neus.
quote:Op zondag 26 maart 2006 00:55 schreef HeatWave het volgende:
maar dit is gewoon zuigen en daar zit MB nu gewoon niet op te wachten.
quote:
Ze's net vrijgezel of je loopt nu alweer een poging te wagen om bij haar in de smaak te vallen door mij af te kraken. Laat MB lekker aan Buup over, en niet aan jou of mij.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schelden, kan je weer niet winnen?
Je bemoeit je met dingen, prima, daar is het idd een forum voor, maar dit is gewoon zuigen en daar zit MB nu gewoon niet op te wachten.
Goh, is dat fokken soms de reden dat jij gescheiden bent dan? Je weet er kennelijk zoveel vanaf.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Was te voorspellen als je zo loopt te fokken terwijl je een vriend hebt. Maarja, een echte vent is geen agent. Wat nu, nu ga je natuurlijk zeggen dat je het fantastisch vind om weer vrijgezel te zijn en dat je dat ook wil blijven voorlopig, maar zoals elke wijf zijn ze binnen 2 weken weer bezet. HAHA, hypocriet gedoe.
JA!quote:Op zondag 26 maart 2006 00:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Goh, is dat fokken soms de reden dat jij gescheiden bent dan? Je weet er kennelijk zoveel vanaf.
Duidelijk heb je (WEER) geen idee waar je over lult vent. Ik probeer niets, ik heb dr ook gewoon de hele avond op MSN, dus je conclusie is weer eens te infantiel voor woorden.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze's net vrijgezel of je loopt nu alweer een poging te wagen om bij haar in de smaak te vallen door mij af te kraken. Laat MB lekker aan Buup over, en niet aan jou of mij.
Wat interesseert mij dat? Zure manquote:Op zondag 26 maart 2006 00:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Duidelijk heb je (WEER) geen idee waar je over lult vent. Ik probeer niets, ik heb dr ook gewoon de hele avond op MSN, dus je conclusie is weer eens te infantiel voor woorden.
En nu ben ik klaar met je.
Grapjes moeten toch kunnen?quote:
kennelijk begrijp jij niet dat mensen elkaar ook wel eens willen helpen zónder bijbedoelingen.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze's net vrijgezel of je loopt nu alweer een poging te wagen om bij haar in de smaak te vallen door mij af te kraken. Laat MB lekker aan Buup over, en niet aan jou of mij.
ja hoor, alleen ik zeg verder gewoon niets daaroverquote:Op zondag 26 maart 2006 00:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Grapjes moeten toch kunnen?Zelfs in zulke situaties. Júíst in zulke situaties.
Ik moest lachenquote:Op zondag 26 maart 2006 00:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Grapjes moeten toch kunnen?Zelfs in zulke situaties. Júíst in zulke situaties.
quote:Op zondag 26 maart 2006 00:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja hoor, alleen ik zeg verder gewoon niets daarover.
Heb je last van me? Mooi, avond geslaagdquote:Op zondag 26 maart 2006 00:59 schreef pberends het volgende:
Als je even met die Heatwave loopt te fokken begint de kater in de avond al ipv de ochtend....
Dat weet ik.quote:
Dat is BS. Iedereen heeft intenties, op je nou je pink beweegt of iemand een kogel door de kop jaagt.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
kennelijk begrijp jij niet dat mensen elkaar ook wel eens willen helpen zónder bijbedoelingen.
wacht ff, eerst even een ban voor dr aanvragenquote:Op zondag 26 maart 2006 01:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan zal ik maar ook niet doorvragen, hè?
Het is nachtquote:Op zondag 26 maart 2006 01:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je last van me? Mooi, avond geslaagd.
Oh nee, ik was er klaar mee.
Er is een verschil tussen 'bedoelingen' en 'bijbedoelingen'.quote:Op zondag 26 maart 2006 01:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat is BS. Iedereen heeft intenties, op je nou je pink beweegt of iemand een kogel door de kop jaagt.
Dan kan ze toch nog steeds meelezen?quote:Op zondag 26 maart 2006 01:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
wacht ff, eerst even een ban voor dr aanvragen.
Nou en?quote:Op zondag 26 maart 2006 01:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan kan ze toch nog steeds meelezen??
Editslet.quote:Op zondag 26 maart 2006 01:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat weet ik.![]()
Anders had ik hem niet gemaakt...
Het blijft Hypocriet.quote:Op zondag 26 maart 2006 01:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen 'bedoelingen' en 'bijbedoelingen'.
Hypocriet dat een vriend me helpt?quote:
Voor verse croissants?quote:Op zondag 26 maart 2006 10:34 schreef sbientje het volgende:
Maar goed, nu ben ik de oven aan het verwarmen
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
www.googleidol.com
Het is wel gezellig hier nu en zo met die nieuwe mensen. Als je eenmaal weet wie iedereen is en zo, gaat het een stuk beter en zoquote:
Die kutsukkels zijn aan het inlopenquote:Op zondag 26 maart 2006 10:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Pomme & Kelly [afbeelding] 77% 6,193
The Back Dormitory Boys [afbeelding 23% 1,815
Uhm...waar?quote:
Hoi Svenquote:Op zondag 26 maart 2006 11:18 schreef Svensational het volgende:
Moggûh.
quote:Op zondag 26 maart 2006 11:29 schreef pberends het volgende:
sbientje, de grootste fan van Lange Frans.
quote:
pberends met een hoofdletterquote:
Net een soap.quote:
Wel met een slechte cliffhanger.quote:
quote:
quote:
Daarom! Iedereen flink reclame maken voor Pomme et Kelly.quote:Op zondag 26 maart 2006 11:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die kutsukkels zijn aan het inlopen!
En oh, je kan ook gewoon de [img=233,12] gebruiken!
Zoals in mijn sig, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 26 maart 2006 12:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
Daarom! Iedereen flink reclame maken voor Pomme et Kelly.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |