quote:

Ik heb op de chinezen gestemd.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mensen..stem nog ffkes op Pomme and Kelly he?
www.googleidol.com

Dat dus.quote:

Nee.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:01 schreef BVO het volgende:
Doet googleidol.com het bij jullie ook niet?

Mijn god.quote:

Hier doet ie 't gewoon hoor.quote:

Meppelquote:

Originele TT's verzinnen kan ik welquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Lange Frans slaat scholier in elkaar

Ja, Duiveltja's bericht was niet duidelijkquote:

Zolang de muziek maar goed is, en dat vind ik wel van dit albumquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet het niet met P!nk.
Ze probeert zich af te zetten tegen die hele popcultuur, maar toch maakt ze er deel van uit. Ofzo..

Tuurlijk maakt ze daar deel van uit.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet het niet met P!nk.
Ze probeert zich af te zetten tegen die hele popcultuur, maar toch maakt ze er deel van uit. Ofzo..

quote:IK wou gewoon even zeggen dat het geen stof is maar een kras op de sensor.
Ik krijg het maar niet weg .
M'n pa heeft gekeken en zegt dat het een kras is
Ik heb alles geprobeerd . Het is nog niet weg .
Ik ben heel verdrietig.
Ben zelfs aan het wenen

Hopelijk gaat hij nu niets anders bekrassen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:42 schreef Bupatih het volgende:
Ik hoop dat het geen kras is !
Het is een kras
[..]![]()
![]()

Mon Diable. Ik moet gelijk denken aan het nieuwe (leuke) liedje van Don Diabloquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Apart.

Is 'ie al uit dan? Ik zag alleen vorige week steeds dat liedje voorbijkomen. De clip is wel grappigquote:

Ik heb m "gekregen" net van een vriendquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Is 'ie al uit dan? Ik zag alleen vorige week steeds dat liedje voorbijkomen. De clip is wel grappig.
Al komt haar statement niet helemaal uit de verf omdat ze zelf geen haar beter is.

Komt er één achter.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:32 schreef Svensational het volgende:
GJ :: 31 oktober 2004 22:57
Heykut van je spullen
Maar gaaf dat jullie t naar je zin hebben!
Kan niet w8en op de fotos!
Grz
GJ! CDP
!

Omdat ik niet meer opquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Waarom doen de foto's het niet meer.

Dat wist ik toen ook al hoorquote:

Vanwaar de late adoratie?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat wist ik toen ook al hoor
Sven :: 01 november 2004 00:10
Het bier is best de drinken hier En GJ, ehm...wie ben jij???
---------------------------------------------------------------------------------------------
GJ :: 01 november 2004 23:00
CrazyDutchPunk van fok!
Denk reageer ook eens
---------------------------------------------------------------------------------------------
Sven :: 02 november 2004 05:11
Tja, als mijn portomennee niet gestolen was had ik misschien wel gegaan Maar goed, ik zit hier nog 9 maanden dus misschien kom ik daar nog eens En GJ: Hoe meer mensen hier hoe meer vreugd

Nou ja, voor mijn gevoel kende ik je toen nog helemaal nietquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |