quote:Orginial :: 29 november 2004 15:11 :: e-mail :: website
Hey Sven,ik kende je niet echt ofzo.Maar toch veel plezier enzo ,groeten van Orginial.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, voor mijn gevoel kende ik je toen nog helemaal niet.
En dan kom jij eraan?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is je vergeven..ga nou maar liggen
![]()
Ik heb geen verlengstukken nodigquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dan kom jij eraan?
[afbeelding]
Nee gek, niemand leest die teksten toch.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:14 schreef Bupatih het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/835781/3/50#36363080
http://forum.fok.nl/topic/835781/3/50#36363107
In die korte tijd heb jij alles gelezen, Sven?!
Teksten moeten voorgedragen wordenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:17 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nee gek, niemand leest die teksten toch.![]()
Dan moet hij ook niet zo lyrisch doen over mijn lyrics.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:17 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nee gek, niemand leest die teksten toch.![]()
Da's waar.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan moet hij ook niet zo lyrisch doen over mijn lyrics.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Zeker, neger! Woord omhoog!
Jouw smiley?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mijn smiley, wat doe je? [afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Godverdeteringtyfus. Wat een ongelooflijk rotkind is mijn broertje.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Yo, take it slow
Och, arme CDP
het zit je niet mee
Yo, stel je niet aan
En wees nou eens een vent
Probeer gewoon door te gaan
En laat zien dat jij de oudste bent
Mag ik iedereen hier er even aan herinneren dat hij zonder enige reden begon te schreeuwen,slaan en met voorwerpen begon te gooien?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Kleine broertjes pesten is niet leuk. Niet leuk.
Nee, je mag niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mag ik iedereen hier er even aan herinneren dat hij zonder enige reden begon te schreeuwen,slaan en met voorwerpen begon te gooien?
Dank u.
In dat geval is maatregelen nemen geheel toegestaan.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mag ik iedereen hier er even aan herinneren dat hij zonder enige reden begon te schreeuwen,slaan en met voorwerpen begon te gooien?
Dank u.
Er zal trouwens wel een reden zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dank u.
Het feit dat mijn broertje tè obsessief bezig is met een spelletje,zich niet aan zijn beloftes houden en weigert rekening te houden met anderen hier in huis?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:57 schreef Paltos het volgende:
[..]
Er zal trouwens wel een reden zijn.!
En gaat hij daarom met dingen gooienquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het feit dat mijn broertje tè obsessief bezig is met een spelletje,zich niet aan zijn beloftes houden en weigert rekening te houden met anderen hier in huis?
Omdat hij zo erg zijn zin wil doordraven en zich onnodig tegen mij afzet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En gaat hij daarom met dingen gooien?
Kleine broertjes horen irritant zijn. Je zou je pas zorgen moeten maken als dit niet het geval was.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het feit dat mijn broertje tè obsessief bezig is met een spelletje,zich niet aan zijn beloftes houden en weigert rekening te houden met anderen hier in huis?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:59 schreef Airelle het volgende:
Buup, kun je niet zorgen dat je ze voortaan jouw teksten gaan rappen?
Het klinkt nu al beter dan het hele repetoire van Lange Swans en Baas B.
Jij snapt het, homie van m'n hartquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:58 schreef Bupatih het volgende:
Kleine broertjes pesten is inderdaad niet leuk
Het is zelfs nog irritanter dan permanente jeuk
Grow up, little homie en word nou eens volwassen
Of pak je spullen en ga nou eindelijk eens verkassen
En ook al begon hij met schreeuwen, tieren en slaan
Negeer die gozer gewoon of laat hem in de waan
Dat hij gelijk heeft en in het bezit van het laatste woord
Maar sla hem niet verrot, dat is onverantwoord!
Vrede! [afbeelding]
Wat zullen mijn zussen zich zorgen hebben gemaakt. Dat bleek wel in hun veneinige machtsspelletjes.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
Kleine broertjes horen irritant zijn. Je zou je pas zorgen moeten maken als dit niet het geval was.
Laat dat maar aan zussen overquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat zullen mijn zussen zich zorgen hebben gemaakt. Dat bleek wel in hun veneinige machtsspelletjes..
Nee, een vaas naar me hoofd moet ik maar tolereren, wil je zeggen?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:58 schreef Bupatih het volgende:
Kleine broertjes pesten is inderdaad niet leuk
Het is zelfs nog irritanter dan permanente jeuk
Grow up, little homie en word nou eens volwassen
Of pak je spullen en ga nou eindelijk eens verkassen
En ook al begon hij met schreeuwen, tieren en slaan
Negeer die gozer gewoon of laat hem in de waan
Dat hij gelijk heeft en in het bezit van het laatste woord
Maar sla hem niet verrot, dat is onverantwoord!
Vrede! [afbeelding]
quote:Moppie moppie moppie
ik vind je hellemaal toppie
ik krijg je niet meer uit me koppie
ooh moppie
Moppie moppie moppie
ik vind je hellemaal toppie
ik krijg je niet meer uit me koppie
heey moppie
Yo, check it, dat is de puberteitquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo, ja!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Maargoed elke infantiel kan 'Moppie' overtreffen natuurlijk.
quote:
Haiquote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:56 schreef sbientje het volgende:
ik steek even mijn kop om de hoekeven zwaaien naar al mijn mede-idols-fans en de rest van de showchat
![]()
!
Hoezee.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |