quote:Op zondag 26 maart 2006 00:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Die vent van je moet wel waardeloos zijn, je gaat toch niet achter fok als je hem hebt??
quote:Op zondag 26 maart 2006 00:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
OMG, lees jij nooit bij ofzo
Het is UIT, sinds een week, door mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
komt er ook ooit wel eens iets ZINNIGS uit jou?quote:Op zondag 26 maart 2006 00:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Die vent van je moet wel waardeloos zijn, je gaat toch niet achter fok als je hem hebt??
Was te voorspellen als je zo loopt te fokken terwijl je een vriend hebt. Maarja, een echte vent is geen agent. Wat nu, nu ga je natuurlijk zeggen dat je het fantastisch vind om weer vrijgezel te zijn en dat je dat ook wil blijven voorlopig, maar zoals elke wijf zijn ze binnen 2 weken weer bezet. HAHA, hypocriet gedoe.quote:
Kutmod.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
komt er ook ooit wel eens iets ZINNIGS uit jou?
quote:Op zondag 26 maart 2006 00:51 schreef pberends het volgende:
Wat nu, nu ga je natuurlijk zeggen dat je het fantastisch vind om weer vrijgezel te zijn en dat je dat ook wil blijven voorlopig
goh, wat ben je toch weer wijs enzo..quote:Op zondag 26 maart 2006 00:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Was te voorspellen als je zo loopt te fokken terwijl je een vriend hebt. Maarja, een echte vent is geen agent. Wat nu, nu ga je natuurlijk zeggen dat je het fantastisch vind om weer vrijgezel te zijn en dat je dat ook wil blijven voorlopig, maar zoals elke wijf zijn ze binnen 2 weken weer bezet. HAHA, hypocriet gedoe.
Volgens mij kan je FOK beter opdoeken als niemand zich meer met een ander mag bemoeien. Wijs(k)neus.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
goh, wat ben je toch weer wijs enzo..
bemoei je niet met dingen waar je niets van weet, maar goed, dan zou je je nergens mee kunnen bemoeien natuurlijk.
En nu weer lekker wieberen met je gezuig
Let op: woordspeling.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens mij kan je FOK beter opdoeken als niemand zich meer met een ander mag bemoeien. Wijs(k)neus.
Schelden, kan je weer niet winnen?quote:Op zondag 26 maart 2006 00:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens mij kan je FOK beter opdoeken als niemand zich meer met een ander mag bemoeien. Wijs(k)neus.
quote:Op zondag 26 maart 2006 00:55 schreef HeatWave het volgende:
maar dit is gewoon zuigen en daar zit MB nu gewoon niet op te wachten.
quote:
Ze's net vrijgezel of je loopt nu alweer een poging te wagen om bij haar in de smaak te vallen door mij af te kraken. Laat MB lekker aan Buup over, en niet aan jou of mij.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schelden, kan je weer niet winnen?
Je bemoeit je met dingen, prima, daar is het idd een forum voor, maar dit is gewoon zuigen en daar zit MB nu gewoon niet op te wachten.
Goh, is dat fokken soms de reden dat jij gescheiden bent dan? Je weet er kennelijk zoveel vanaf.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Was te voorspellen als je zo loopt te fokken terwijl je een vriend hebt. Maarja, een echte vent is geen agent. Wat nu, nu ga je natuurlijk zeggen dat je het fantastisch vind om weer vrijgezel te zijn en dat je dat ook wil blijven voorlopig, maar zoals elke wijf zijn ze binnen 2 weken weer bezet. HAHA, hypocriet gedoe.
JA!quote:Op zondag 26 maart 2006 00:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Goh, is dat fokken soms de reden dat jij gescheiden bent dan? Je weet er kennelijk zoveel vanaf.
Duidelijk heb je (WEER) geen idee waar je over lult vent. Ik probeer niets, ik heb dr ook gewoon de hele avond op MSN, dus je conclusie is weer eens te infantiel voor woorden.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze's net vrijgezel of je loopt nu alweer een poging te wagen om bij haar in de smaak te vallen door mij af te kraken. Laat MB lekker aan Buup over, en niet aan jou of mij.
Wat interesseert mij dat? Zure manquote:Op zondag 26 maart 2006 00:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Duidelijk heb je (WEER) geen idee waar je over lult vent. Ik probeer niets, ik heb dr ook gewoon de hele avond op MSN, dus je conclusie is weer eens te infantiel voor woorden.
En nu ben ik klaar met je.
Grapjes moeten toch kunnen?quote:
kennelijk begrijp jij niet dat mensen elkaar ook wel eens willen helpen zónder bijbedoelingen.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze's net vrijgezel of je loopt nu alweer een poging te wagen om bij haar in de smaak te vallen door mij af te kraken. Laat MB lekker aan Buup over, en niet aan jou of mij.
ja hoor, alleen ik zeg verder gewoon niets daaroverquote:Op zondag 26 maart 2006 00:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Grapjes moeten toch kunnen?Zelfs in zulke situaties. Júíst in zulke situaties.
Ik moest lachenquote:Op zondag 26 maart 2006 00:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Grapjes moeten toch kunnen?Zelfs in zulke situaties. Júíst in zulke situaties.
quote:Op zondag 26 maart 2006 00:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja hoor, alleen ik zeg verder gewoon niets daarover.
Heb je last van me? Mooi, avond geslaagdquote:Op zondag 26 maart 2006 00:59 schreef pberends het volgende:
Als je even met die Heatwave loopt te fokken begint de kater in de avond al ipv de ochtend....
Dat weet ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |