Duidelijk heb je (WEER) geen idee waar je over lult vent. Ik probeer niets, ik heb dr ook gewoon de hele avond op MSN, dus je conclusie is weer eens te infantiel voor woorden.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze's net vrijgezel of je loopt nu alweer een poging te wagen om bij haar in de smaak te vallen door mij af te kraken. Laat MB lekker aan Buup over, en niet aan jou of mij.
Wat interesseert mij dat? Zure manquote:Op zondag 26 maart 2006 00:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Duidelijk heb je (WEER) geen idee waar je over lult vent. Ik probeer niets, ik heb dr ook gewoon de hele avond op MSN, dus je conclusie is weer eens te infantiel voor woorden.
En nu ben ik klaar met je.
Grapjes moeten toch kunnen?quote:
kennelijk begrijp jij niet dat mensen elkaar ook wel eens willen helpen zónder bijbedoelingen.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze's net vrijgezel of je loopt nu alweer een poging te wagen om bij haar in de smaak te vallen door mij af te kraken. Laat MB lekker aan Buup over, en niet aan jou of mij.
ja hoor, alleen ik zeg verder gewoon niets daaroverquote:Op zondag 26 maart 2006 00:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Grapjes moeten toch kunnen?Zelfs in zulke situaties. Júíst in zulke situaties.
Ik moest lachenquote:Op zondag 26 maart 2006 00:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Grapjes moeten toch kunnen?Zelfs in zulke situaties. Júíst in zulke situaties.
quote:Op zondag 26 maart 2006 00:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja hoor, alleen ik zeg verder gewoon niets daarover.
Heb je last van me? Mooi, avond geslaagdquote:Op zondag 26 maart 2006 00:59 schreef pberends het volgende:
Als je even met die Heatwave loopt te fokken begint de kater in de avond al ipv de ochtend....
Dat weet ik.quote:
Dat is BS. Iedereen heeft intenties, op je nou je pink beweegt of iemand een kogel door de kop jaagt.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
kennelijk begrijp jij niet dat mensen elkaar ook wel eens willen helpen zónder bijbedoelingen.
wacht ff, eerst even een ban voor dr aanvragenquote:Op zondag 26 maart 2006 01:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan zal ik maar ook niet doorvragen, hè?
Het is nachtquote:Op zondag 26 maart 2006 01:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je last van me? Mooi, avond geslaagd.
Oh nee, ik was er klaar mee.
Er is een verschil tussen 'bedoelingen' en 'bijbedoelingen'.quote:Op zondag 26 maart 2006 01:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat is BS. Iedereen heeft intenties, op je nou je pink beweegt of iemand een kogel door de kop jaagt.
Dan kan ze toch nog steeds meelezen?quote:Op zondag 26 maart 2006 01:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
wacht ff, eerst even een ban voor dr aanvragen.
Nou en?quote:Op zondag 26 maart 2006 01:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan kan ze toch nog steeds meelezen??
Editslet.quote:Op zondag 26 maart 2006 01:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat weet ik.![]()
Anders had ik hem niet gemaakt...
Het blijft Hypocriet.quote:Op zondag 26 maart 2006 01:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen 'bedoelingen' en 'bijbedoelingen'.
Hypocriet dat een vriend me helpt?quote:
Voor verse croissants?quote:Op zondag 26 maart 2006 10:34 schreef sbientje het volgende:
Maar goed, nu ben ik de oven aan het verwarmen
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mensen..stem nog ffkes op Pomme and Kelly he?
www.googleidol.com
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |