Gisteren? Hihihihiquote:Op zondag 26 maart 2006 00:25 schreef MissBliss het volgende:
Ik wil ook dronken zijnDizer, wanneer gaan we weer?
quote:
Huh maar je nieuwe lover die woont toch bij Zhenar in de buurtquote:Op zondag 26 maart 2006 00:27 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb niet eens meer een slaapplek in Amsterdam nu
OMG, lees jij nooit bij ofzoquote:Op zondag 26 maart 2006 00:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Huh maar je nieuwe lover die woont toch bij Zhenar in de buurt
WTF! Hoe waar waarom... jullie waren zo een leuk koppel samen! WAAROM? JIJ?quote:Op zondag 26 maart 2006 00:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
OMG, lees jij nooit bij ofzo
Het is UIT, sinds een week, door mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach...deze keer ben ik toch niet online op MSN om me aan te spreken.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh... sorryHad ik niet moeten drinken dan?
Oh de vorige keer was ik een beetje stom bezigquote:Op zondag 26 maart 2006 00:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach...deze keer ben ik toch niet online op MSN om me aan te spreken.
Ja, we WAREN heel leukquote:Op zondag 26 maart 2006 00:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
WTF! Hoe waar waarom... jullie waren zo een leuk koppel samen! WAAROM? JIJ?![]()
Oh.. we moeten binnenkort maar wat afspreken inderdaad.... dit moet ik even in persoonlijke kwestie even aanhorenquote:Op zondag 26 maart 2006 00:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, we WAREN heel leuk
En ik vind het zo erg
Maar goed, het is dus omdat ik beetje stom heb gedaan, ook weer niet helemaal mijn schuld... lang verhaal.. ik vertel het wel op msn anders.
Ja... maar ik heb dus geen slaapplek meerquote:Op zondag 26 maart 2006 00:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh.. we moeten binnenkort maar wat afspreken inderdaad.... dit moet ik even in persoonlijke kwestie even aanhoren
Dat spreken we eerder af en dan gaan we eten en weer wat drinken. Gaan we niet laat maken. 9 a 10 uur 's avondsquote:Op zondag 26 maart 2006 00:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja... maar ik heb dus geen slaapplek meer
Dus wordt het wat moeilijker
Yes, goed planquote:Op zondag 26 maart 2006 00:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat spreken we eerder af en dan gaan we eten en weer wat drinken. Gaan we niet laat maken. 9 a 10 uur 's avonds
Volgende week zondag is een optiequote:Op zondag 26 maart 2006 00:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Yes, goed plan
Ik kan wel wat afleiding gebruiken.
En ik heb tonnen vrije tijd nu, dus ik kan elke week
Ik kan dus altijdquote:
Moet kunnen.. laten we Z ook even aftasten...quote:Op zondag 26 maart 2006 00:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kan dus altijd
Dus ook volgende week zondag
Oeh, we kunnen dan ook even naarHappy Hour
eventueel in de Black (GTST-café) alleen kan ik daar dus mn
ex
tegenkomen
Maar goed, zeg het maar!
Oke!quote:Op zondag 26 maart 2006 00:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moet kunnen.. laten we Z ook even aftasten...
we sms'en even van de week. Ik ga naar bed... kan mijn ogen niet meer openhouden
Slaap lekker![]()
Jij ook Bupa
* pberends is playing Ronan Keating - Lovin' Each Gayquote:
En jij ook, Diziepizie!quote:Op zondag 26 maart 2006 00:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moet kunnen.. laten we Z ook even aftasten...
we sms'en even van de week. Ik ga naar bed... kan mijn ogen niet meer openhouden
Slaap lekker![]()
Jij ook Bupa
quote:Op zondag 26 maart 2006 00:40 schreef pberends het volgende:
[..]
* pberends is playing Ronan Keating - Lovin' Each Gay
quote:"Micro Cuts"
Hands are red with your blame
Megaphone screaming my name
Whimpers someone I should've loved
Souls weeping above
I've seen what you're doing to me
Destroying puppet strings
To our souls
Micro waves me insane
A Blaine cuts in your brain
To sounds like a fork on a plate
Blackboard scratched with hate
I've seen what you're doing to me
Destroying puppet strings
To our souls
Die vent van je moet wel waardeloos zijn, je gaat toch niet achter fok als je hem hebt??quote:
quote:Op zondag 26 maart 2006 00:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Die vent van je moet wel waardeloos zijn, je gaat toch niet achter fok als je hem hebt??
quote:Op zondag 26 maart 2006 00:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
OMG, lees jij nooit bij ofzo
Het is UIT, sinds een week, door mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
komt er ook ooit wel eens iets ZINNIGS uit jou?quote:Op zondag 26 maart 2006 00:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Die vent van je moet wel waardeloos zijn, je gaat toch niet achter fok als je hem hebt??
Was te voorspellen als je zo loopt te fokken terwijl je een vriend hebt. Maarja, een echte vent is geen agent. Wat nu, nu ga je natuurlijk zeggen dat je het fantastisch vind om weer vrijgezel te zijn en dat je dat ook wil blijven voorlopig, maar zoals elke wijf zijn ze binnen 2 weken weer bezet. HAHA, hypocriet gedoe.quote:
Kutmod.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
komt er ook ooit wel eens iets ZINNIGS uit jou?
quote:Op zondag 26 maart 2006 00:51 schreef pberends het volgende:
Wat nu, nu ga je natuurlijk zeggen dat je het fantastisch vind om weer vrijgezel te zijn en dat je dat ook wil blijven voorlopig
goh, wat ben je toch weer wijs enzo..quote:Op zondag 26 maart 2006 00:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Was te voorspellen als je zo loopt te fokken terwijl je een vriend hebt. Maarja, een echte vent is geen agent. Wat nu, nu ga je natuurlijk zeggen dat je het fantastisch vind om weer vrijgezel te zijn en dat je dat ook wil blijven voorlopig, maar zoals elke wijf zijn ze binnen 2 weken weer bezet. HAHA, hypocriet gedoe.
Volgens mij kan je FOK beter opdoeken als niemand zich meer met een ander mag bemoeien. Wijs(k)neus.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
goh, wat ben je toch weer wijs enzo..
bemoei je niet met dingen waar je niets van weet, maar goed, dan zou je je nergens mee kunnen bemoeien natuurlijk.
En nu weer lekker wieberen met je gezuig
Let op: woordspeling.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens mij kan je FOK beter opdoeken als niemand zich meer met een ander mag bemoeien. Wijs(k)neus.
Schelden, kan je weer niet winnen?quote:Op zondag 26 maart 2006 00:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Volgens mij kan je FOK beter opdoeken als niemand zich meer met een ander mag bemoeien. Wijs(k)neus.
quote:Op zondag 26 maart 2006 00:55 schreef HeatWave het volgende:
maar dit is gewoon zuigen en daar zit MB nu gewoon niet op te wachten.
quote:
Ze's net vrijgezel of je loopt nu alweer een poging te wagen om bij haar in de smaak te vallen door mij af te kraken. Laat MB lekker aan Buup over, en niet aan jou of mij.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schelden, kan je weer niet winnen?
Je bemoeit je met dingen, prima, daar is het idd een forum voor, maar dit is gewoon zuigen en daar zit MB nu gewoon niet op te wachten.
Goh, is dat fokken soms de reden dat jij gescheiden bent dan? Je weet er kennelijk zoveel vanaf.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Was te voorspellen als je zo loopt te fokken terwijl je een vriend hebt. Maarja, een echte vent is geen agent. Wat nu, nu ga je natuurlijk zeggen dat je het fantastisch vind om weer vrijgezel te zijn en dat je dat ook wil blijven voorlopig, maar zoals elke wijf zijn ze binnen 2 weken weer bezet. HAHA, hypocriet gedoe.
JA!quote:Op zondag 26 maart 2006 00:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Goh, is dat fokken soms de reden dat jij gescheiden bent dan? Je weet er kennelijk zoveel vanaf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |