???quote:
Kan ik dat niveau aan? Bij nader inzien ben ik misschien meer iemand voor GC. Dat zinloos gelul (quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:16 schreef Bupatih het volgende:
Niet dat ik je per se weg wil hebben uit ShowChat, maar je bent altijd welkom in ONZ.
Nee, ik snap hem niet!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:20 schreef Dada het volgende:
[..]
Kan ik dat niveau aan? Bij nader inzien ben ik misschien meer iemand voor GC. Dat zinloos gelul (![]()
![]()
![]()
![]()
snappen jullie hem???
![]()
) in ONZ daar ga je aan kapot...
Bedankt dat je dat zegt!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:26 schreef Airelle het volgende:
Onder de tram. Lijkt me best grappig.
Haha. Alsjeblieftquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Bedankt dat je dat zegt!![]()
Ik was het alweer bijna vergeten.
Ik heb het meteen met andere mensen gedeeld: [Elke zaterdag om 22:30] Onder de tramquote:
Ik stond aan jouw kant, lul!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:41 schreef Dada het volgende:
Ik probeer het met een pberendsachtig 'uitlok' topic in GC:
Hoe gaan we die rappers aanpakken?
Ik spring steeds heen en weerquote:
Ik heb het recht uit een boek...zal het nog eens nalezenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:46 schreef MissBliss het volgende:
"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
Oh, dit bedoelde BVO met 'hen'... Ik zou 'ze' zeggen...
Ja, mijn steun ben je kwijtquote:
Mag ik u Lange Frans en Baas B. - mee naar Diemen-Zuid aanraden?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:47 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga maar eens rap luisteren [afbeelding]
Dat mag.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:48 schreef Dada het volgende:
[..]
Mag ik u Lange Frans en Baas B. - mee naar Diemen-Zuid aanraden?
Je uitlok-topic werkt, Dada.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ah daar is weer een topic vol vooroordelen over mensen die van een bepaalde muziekstijl houden.
Waren het eerst de gabbers en Lonsdale figuren,nu zijn de negers en hun rap aan de beurt.
Wat ongelooflijk kortzichtig.![]()
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:57 schreef Bupatih het volgende:
Je uitlok-topic werkt, Dada.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |