Noir is vet, films heb je zo uit.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:24 schreef uppie83 het volgende:
Hmm waar ik uit kan kiezenheb je even ?
- Full Metal Alchemist; serie
..........
- Wolf's Rain; serie
Nu wel denk ik.quote:
Noir it will bequote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Noir is vet, films heb je zo uit.
Tevens TVP.
Nou nou... niet gelijk zo negatief.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:09 schreef outcast-within het volgende:
gefixed.
En vond je ze grappig? ^_^
Waarschijnlijk niet
ik dacht dat ik veel anime had te kijkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:24 schreef uppie83 het volgende:
- Full Metal Panic! serie
- Full Metal Panic The Second Raid; serie
- Gantz; serie
- Ghost in the Shell 1; film
- Ghost in the Shell 2; film
- Ghost in the Shell Takichoma Special; serie
- Ghost in the Shell tv serie 1; serie
- Ghost in the Shell tv serie 2; serie
- Goldenboy; serie
- Gundam Wings Endless Waltz; OAV
- .Hack Liminality OVA
- Hack Sign; serie
- Hellsing serie
- Hunter x Hunter; OAV1
- Hunter x Hunter; OAV2
- Hunter x Hunter; serie
- Hunter x Hunter GI Final; serie
- Initial D first stage; serie
- Initial D second stage; serie
- Initial D third stage; film
- Jubei-Chan; serie
- Jubei-Chan 2; serie
- Kimi Ga Nozomu Eien; serie
- Last Exile; serie
- Nausicaa of the Valley of Wind; film
- Ninja Scroll; serie
- Noir; serie
- Onegai Twins; serie
- Outlaw Star; serie
- Record of Lodoss War; serie
- Rurouni Kenshin - Requiem for the restoration royalists; film
- Samurai 7; serie
- Slam Dunk!; serie
- Steamboy; movie
- Street Fighter Alpha; film
- Ultra Maniac TV; serie (en geloof ik ook een OVA)
- Visions of Escaflowne; serie
- Wolf's Rain; serie
Dit is wat ik nog heb liggen, maar nog niet heb gekeken
Tevens, meld
Hij is echt geweldig. Ik wil een cactus die er op lijkt!quote:
Staat genoteerdquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
't was wel wat droogjes... Dan heb ik meer met de humor in ebichu.
staat genoteerd. als ik zal er aan denken volgende keer als ik iets wil kijken maar ik weet niet wat.quote:
Net ff ep 23 gekeken van SnS.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:27 schreef stroopje het volgende:
tvp
![]()
Ik ga lekker vanavond Ergo Proxy 3 kijken en ben met een nieuwe serie begonnen Shakugan no Shana ( van eclipse ) eerste aflevering beviel me wel dus![]()
sowieso vond ik al dat bloot wel opvallendquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:32 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
oeh Green green is leuk ja :3
de TV serie dan ja![]()
alleen de extra ep is keiharde Hentai
vond em ook erg goed maar ook te kortquote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:16 schreef ASSpirine het volgende:
ben momenteel bezig met gunslinger girls
Echt leuke serie, jammer dat het ene korte is...
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:24 schreef uppie83 het volgende:
- Full Metal Panic! serie
- Full Metal Panic The Second Raid; serie
- Gantz; serie
- Ghost in the Shell 1; film
- Ghost in the Shell Takichoma Special; serie
- Ghost in the Shell tv serie 1; serie
- Ghost in the Shell tv serie 2; serie
- Goldenboy; serie
- Gundam Wings Endless Waltz; OAV
- .Hack Liminality OVA
- Hack Sign; serie
- Hellsing serie
- Hunter x Hunter; OAV1
- Hunter x Hunter; OAV2
- Hunter x Hunter; serie
- Initial D first stage; serie
- Initial D second stage; serie
- Initial D third stage; film
- Jubei-Chan; serie
- Jubei-Chan 2; serie
- Kimi Ga Nozomu Eien; serie
- Last Exile; serie
- Nausicaa of the Valley of Wind; film
- Ninja Scroll; serie
- Noir; serie
- Onegai Twins; serie
- Outlaw Star; serie
- Record of Lodoss War; serie
- Rurouni Kenshin - Requiem for the restoration royalists; film
- Samurai 7; serie
- Slam Dunk!; serie
- Steamboy; movie
- Street Fighter Alpha; film
- Ultra Maniac TV; serie (en geloof ik ook een OVA)
- Visions of Escaflowne; serie
- Wolf's Rain; serie
Tevens, meld
En dan noem je zelf alleen maar GITSquote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:16 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
en dat noemt zich een anime fan , bijna alle top series van de afgelopen 5 jaar heb je nog niet gezien , amateur
![]()
Eens is. Hee beantwoord mijn vraag eens van maar een paar posts terug. ^_^quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:54 schreef Orealo het volgende:
<standaard verhaaltje over smaak, en dat anime daar ook mee te maken heeft, dus dat het eigenlijk niet boeit of je de 'grote' series gezien hebt, als je maar plezier hebt.>
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:54 schreef Orealo het volgende:
<standaard verhaaltje over smaak, en dat anime daar ook mee te maken heeft, dus dat het eigenlijk niet boeit of je de 'grote' series gezien hebt, als je maar plezier hebt.>
Het schijnt dat ze weer even rustig aan doen om een hoop nieuwe episodes te maken om over een aantal jaren weer met een serie uit te komen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 06:19 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Trouwens ik bedenk me net...
Wie van julllie hebben er Initial D 4th Stage gevolg??
Ik heb alles gevoel maar kan het gevoel niet van me fschudden dat er een 5th Stage Film gaat komen net als de 3rd stage toen een hele tijd terug
wie van jullie hier delen dat gevoel???? P:
Sorry, had 'm niet gelezenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:30 schreef outcast-within het volgende:
[..]
staat genoteerd. als ik zal er aan denken volgende keer als ik iets wil kijken maar ik weet niet wat.
@orealo. Heb je nu de eerste 2episodes van yumeria gekeken ^_^
Nah is voor zover ik weet iets heel andersquote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:55 schreef outcast-within het volgende:
Vraagje.
Ik weet ongeveer wel waar FMA over gaat mensen die lichaamsdelen vervangen e.d. toch?
Full metal panic is dat een reactie daarop? een parodie of een vervolg? de namen klinken zo gelijk
Ik heb beiden gezien.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:55 schreef outcast-within het volgende:
Vraagje.
Ik weet ongeveer wel waar FMA over gaat mensen die lichaamsdelen vervangen e.d. toch?
Full metal panic is dat een reactie daarop? een parodie of een vervolg? de namen klinken zo gelijk
quote van animenfo over FMP...quote:In this world, there exists people with special abilities to manipulate objects and transform one object into another. These people are known as alchemists. This process does come with a cost though, the basic law of alchemy states that to gain something you have to sacrifice something of the same value.
The main character is the famous alchemist Edward Elric - also known as the Fullmetal Alchemist - who almost lost his little brother, Alphonse, in an accident. Edward managed to contain his brother's soul in a large suit of armor. While he did manage to save his brother's life, he had to pay a great price himself.
To get back what they've lost, the brothers embark on a journey to find the Philosophers Stone that is said to amplify the powers of an alchemist enormously.
Zoals je hierboven uit kan opmaken zijn het totaal verschillende series.quote:Sosuke Sagara is an elite soldier who belongs to an independent special force named "Mithril". Mithril is a self appointed military force that fights terrorism across the globe. With technology that is far superior to that of normal nations, Mithril intercedes on behalf of justice. Sagara, a Second Lieutenant under Mithril's command, is assigned to the duty of protecting a girl named Kaname Chidori, who attends high school in Japan. To accomplish this task, he pretends to be a transfer student attending at Kaname's school. As Sagara settles into his new role as classmate, a massive plot unfolds beginning with the kidnapping of Chidori. What is Chidori's role in the conspiracy? Why does she seem to be born with knowledge of technology that has only been recently invented?
Mis ik iets??? Ik zie de linkjes namelijk nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:33 schreef Jordy-B het volgende:
Die linkjes onder mijn naam, in de OP...
is dat echt nodig? Heb ik je dan echt zó in je kruis getrapt door over Midori no Hibi te zeggen dat je blijkbaar tot de doelgroep beboort voor 'n serie over 'n jongen die een relatie heeft met z'n rechterhand?
O dat. de eerste link verwijst naar dat jij een van de eerste was die hier poste in het anime topic. Waarvoor hulde. En die tweede dat je af en toe erg "grappig" kan zijn. Maar als je wilt haal ik ze weg hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:33 schreef Jordy-B het volgende:
Die linkjes onder mijn naam, in de OP...
is dat echt nodig? Heb ik je dan echt zó in je kruis getrapt door over Midori no Hibi te zeggen dat je blijkbaar tot de doelgroep beboort voor 'n serie over 'n jongen die een relatie heeft met z'n rechterhand?
Toch grappig dat ze dan ongeveer hetzelfde heten.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:48 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ik heb beiden gezien.
Het enige dat FMA en FMP gelijk hebben is Full Metal in de naam (al dan zonder spatie).
quote van animenfo over FMA...
[..]
quote van animenfo over FMP...
[..]
Zoals je hierboven uit kan opmaken zijn het totaal verschillende series.
GITS is een film geen seriequote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:47 schreef uppie83 het volgende:
[..]
En dan noem je zelf alleen maar GITS( terwijl de 1e film zelfs al uit 1995 is
) Maar ik begrijp je punt
Klinkt ieg als een leuke serie, maar één die je niet moet kijken als je moe ben ofzo, veel te veel nadenk werk.... je suis correct???quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:30 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
GITS is een film geen serie![]()
En ik heb ook erbij staan dat ik je op het gebied van GITS ff help.
Meteen gaan kijkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:24 schreef uppie83 het volgende:
1 is leuker, maar 2 is mooier gemaakt.quote:- Ghost in the Shell 1; film
Knettergekke serie!quote:- Goldenboy; serie
redelijk saaiquote:- Hack Sign; serie
Beiden aardig, maar het is geen Naruto zeg maar.quote:- Hunter x Hunter; serie
Redelijkquote:- Steamboy; movie
Je hebt nog genoeg te doen dusquote:Dit is wat ik nog heb liggen, maar nog niet heb gekeken
quiquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:12 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Klinkt ieg als een leuke serie, maar één die je niet moet kijken als je moe ben ofzo, veel te veel nadenk werk.... je suis correct???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.D'r is toch maar 1 trigun serie?Hellsing is echt vet vind ik, de hoofdpersoon heeft ontzettend veel stijlquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:24 schreef uppie83 het volgende:
- Hellsing serie
Tevens, meld![]()
FMA moet ik ook nog eens afkijken, helaas weet ik het einde al dus erg veel motivatie om 13 gb te downloaden heb ik niet
[ Bericht 34% gewijzigd door Rahl op 18-03-2006 20:12:02 ]
Yep.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:23 schreef Agiath het volgende:
Oke ik ga Full Metal Alchemist nu binnentrekken, klopt het dat er 51 aflevering zijn?
*binnentrektquote:
En een (tv)film... Maar die moet je pas kijken als je de serie hebt gezien...quote:
Okequote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:43 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
En een (tv)film... Maar die moet je pas kijken als je de serie hebt gezien...
Dit is ook de volgorde waarin het gekeken moet worden?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:16 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
en dat noemt zich een anime fan , bijna alle top series van de afgelopen 5 jaar heb je nog niet gezien , amateur
![]()
Goed , ik zal je ff bijscholen wat betreft Ghost In The Shell
NIET IN RANDOM ORDER:
Ghost in the Shell 1
Als opwarmetje
Ghost in the Shell tv serie 1 Stand Alone Complex First GIG
Nuchter kijken en af en toe wat dingen terug spoelen. Bereid je voor op VEEL gelul die daadwerkelijk ergens over gaat
Ghost in the Shell Takichoma Special
Gewoon grappig
Ghost in the Shell 2
Anders dan de eerste film , meer in de setting van de serie (vandaar dat je deel 1 en 2 niet achter elkaar moet kijken zonder het eerste seizoen van de serie gezien te hebben, deel 2 valt anders tegen)
Ghost in the Shell tv serie 2 Stand Alone Complex Second GIG
Niet zo ingewikkeld en baanbrekend als seizoen een maar absoluut een aanrader, iet meer actie en minder regels tekst. Niet kijken zonder Se01 gezien te hebben![]()
Hier ben je als het goed is de komende paar dagen/weken wel zoet mee
*disclaimer: Elke serie/film die je naar de GITS reeks kijkt LIJKT lelijk/minder interessant , dit hoort![]()
dat vast wel, maar tis wel een coole release (en als je atbox e.d. fanaat bnent dan zou je misschien nog willen hebben ookquote:Op zondag 19 maart 2006 19:12 schreef Zeurberus het volgende:
216 euro voor een paar (geweldige) films![]()
Dat moet goedkoper kunnen![]()
poepoequote:Op zondag 19 maart 2006 23:50 schreef RipCore het volgende:
176.
Dus je mag nog wat inhaalwerk verrichten!
Wil je ook alsjeblieft stoppen na de 2de ep? dan blijf nog leuk namelijk.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:51 schreef Orealo het volgende:
Ik heb op enig aandringen van een niet nader te noemen Outcast W. net de eerste aflevering van yumeria gekeken!
mijn god wat een lompe tering serie zeg, die ga ik dus echt niet kijken![]()
Mwuahah now thats a pagina 2 post![]()
Nee sorryvond 'm best tof
wat is 't liedje van de OP? tis dat ik nu even geen tijd heb, maar anders was ik gelijk de 2de gaan kijken, ik vind 'm wel 'verfrissend'
![]()
Ik zeg dat is erg fijn. maar dan zult u mij daaraan toch minimaal vier keer aan moeten herinneren in een tijdsbestek van 1maand. ^_^quote:Op zondag 19 maart 2006 22:05 schreef RipCore het volgende:
Ik zal niet stoppen met posten totdat iemand Honey & Clover heeft gezien/gedownload. De keus is aan U.
Mis ik iets ??? Of weet ik het gewoon niet omdat ik de serie nog niet heb gekeken?quote:Op maandag 20 maart 2006 00:00 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Met een webcam gewoon zo met het handje doen en dan hetzelfde muziekje eronder. Muahaha orealo ik jordy b uppie zeur en een ieder die voor lul wil staan ^_^ dat vingerjte![]()
Waarom ben ik niet verbaasd dat je de startpagina post hebt
Opening Theme:quote:Op zondag 19 maart 2006 14:51 schreef Orealo het volgende:
Ik heb op enig aandringen van een niet nader te noemen Outcast W. net de eerste aflevering van yumeria gekeken!
mijn god wat een lompe tering serie zeg, die ga ik dus echt niet kijken![]()
Mwuahah now thats a pagina 2 post![]()
Nee sorryvond 'm best tof
wat is 't liedje van de OP? tis dat ik nu even geen tijd heb, maar anders was ik gelijk de 2de gaan kijken, ik vind 'm wel 'verfrissend'
![]()
Ik heb nog een hoop in te halen... maar ik heb niet altijd tijd om te kijkenquote:Op maandag 20 maart 2006 13:47 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Opening Theme:
"24 Jikan Aishiteru" by Moyu Arishima & Tamaki Nakanishi
@up vingertje! volgens mij moet je ook maar ff een episode yumeria kijken
Ligt aan de status van de persoon dacht ik. Als iemand ouder is zeg je sama, als je respect voor iemand hebt zeg je weer san, als het een leeftijdsgenoot is zeg je kun (ik heb ze volgens mij niet in de goede volgorde, maar zo werkt het wel ongeveer).quote:Op maandag 20 maart 2006 16:36 schreef Qunix het volgende:
Ik heb een vraagje alweer:
In Japan zeggen ze meestal 'jenaam'-kun of chan of san sama etc.
Heeft iemand daar een lijstje van met een vertaling erbij? Ben nog niet echt achtergekomen wat het precies betekend.
If you ask me your sig is outdated .... againquote:Op maandag 20 maart 2006 17:54 schreef Orealo het volgende:
if you ask me it is
Maar we moeten wel opletten dat de OP niet te groot wordt![]()
kep het geleerd door Tsubasa (manga)quote:Op maandag 20 maart 2006 17:19 schreef uppie83 het volgende:
Even geripten zelf wat toegevoegd
-knip-
quote:Op maandag 20 maart 2006 17:59 schreef uppie83 het volgende:
[..]
If you ask me your sig is outdated .... again![]()
omg een japanse vriend noemt mij wel een bobo (ik heet Bob)quote:Op maandag 20 maart 2006 18:08 schreef Jordy-B het volgende:
Van de serie Ebichu leer je ook 'n boel nuttige woorden:
manko - poesje (jeweetwel)
bobo - kut
ui-n ui-n - vibrator
kuri - kastanje
risu - eekhoorn
kastanjes en eekhoorns - kuri to risu... (clitoris)
Het is zo'n leerzame serie...
Ze slaat anders meestal de spijker op z'n kop...quote:Op maandag 20 maart 2006 18:22 schreef Qunix het volgende:
Mijn cavia heette Bobo... Maar die serie is eigenlijk heel fout. Alle woorden wat Ebichu uitspreekt zijn fout.
Hoe moet het dan met die repareerbobo's die al jou manko's reparerenquote:Op maandag 20 maart 2006 18:08 schreef Jordy-B het volgende:
Van de serie Ebichu leer je ook 'n boel nuttige woorden:
manko - poesje (jeweetwel)
bobo - kut
ui-n ui-n - vibrator
kuri - kastanje
risu - eekhoorn
kastanjes en eekhoorns - kuri to risu... (clitoris)
Het is zo'n leerzame serie...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 | -sama Very respectful ending. Not normally used with someone's names. Used to people of superior status, like your boss, or to your guests as a host. Envelopes should be addressed with "-sama". A shopkeeper might call a customer "o-kyaku-sama" (Respected Mr. Customer). sensei A respectful term meaning "teacher", also used with physicians. Frequently used to refer to experts in a field or people in any respected occupation. Lawyers, master chefs, fashion designers, and even some manga artists are called "sensei". Sometimes used like an honorific with a name or title, as in "kouchou-sensei" (Mr. Principal, Sir). -san Usual term of respect. It can stand for Mr. and Ms., and is attached to either first or last names, and names of occupations like "o-mawari-san" (Mr. Policeman). You use it for strangers and people you don't know well, but are more or less the same social status. When in doubt, use "-san". However, never use "-san" with your own name or your family members' names. Also, it shouldn't be used to refer to famous people, since a small degree of intimacy is implied. High school girls are usually called "-san". sempai Somebody in the same general social class, but socially superior to you. "Sempai" can also be used as an honorific. Older students may be addressed respectfully as sempai, especially by girls. -kun Used by a socially superior male to a socially inferior male. Familiarly used among male students and boys who grew up together. Recently, some teachers call girl students and some bosses call office ladies with "-kun", but it's still considered a masculine suffix. High school boys are called "-kun". Girls go from "-chan" to "-san" in high school, but boys go through a period of "-kun" in between. - Calling someone by a family name alone is being very familiar (or rough). Calling someone by given name alone is less rough, but more familiar. Using no honorific when one is expected can be an expression of contempt. -chan Intimate form of address. Families that are close use it, and "-chan" is often used to, and by, very young children. Used with given names, abbreviations of given names, and nicknames, but not family names. Children who grow up together (like Madoka and Hikaru), may keep using "-chan" into adulthood. Note: to call a social superior "-chan" without reason is very insulting. Family terms are also common terms of address. (Note: One may sometimes identify a person by taking the listener's point of view, as when a man refers to himself as "father" to his children.) Referring to Addressing yours someone's yours (*) someone's grandfather sohu ojii-san ojii-san ojii-san grandmother sobo obaa-san obaa-san obaa-san uncle oji oji-san oji-san oji-san aunt oba oba-san oba-san oba-san elder brother ani onii-san (o)nii-san [Name]-san elder sister ane onee-san (o)nee-san [Name]-san These six forms of address occur a lot. Children call strangers by the above family member terms, depending on whether what type of relative they consider them old enuf to be. (A good example of this is a scene recently described in this newsgroup where a child addresses a question to a young woman as "oba-san", and she responds, referring to herself as "oNEE-san".) father chichi otou-san (o)tou-san/papa otou-san mother haha okaa-san (o)kaa-san/mama okaa-san younger brother otouto otouto-san [Name] [Name]-san younger sister imouto imouto-san [Name] [Name]-san daughter musume ojou-san [Name] [Name]-san son musuko musuko-san [Name] [Name]-san wife tsuma/kanai oku-san omae/[Name] oku-san husband shujin goshujin(-sama) anata goshujin(-sama) [Surname]-san Some ways of saying "you": otaku very polite sochira very polite anata polite, common (*) kimi informal masculine pronoun, common (*) omae very informal or rough (*) anta very informal or rough contraction temae very rough (Note: can also mean "I") onore very rough (Note: can also mean "I") kisama very rough Some ways of saying "I": watakushi very polite kochira very polite watashi polite, common (*) atakushi polite feminine contraction kotchi polite washi informal masculine contraction, used by old men atashi informal feminine contraction boku informal masculine pronoun, common, used by boys/young men (*) uchi informal feminine ore very informal or rough I've marked with a * the ones that come up frequently. Learning them will make watching unsubtitled anime more pleasant, but there's no need to memorize them, all at once. You may notice that the very rough words for "you" are often translated as curses. These are pronouns that insultingly imply the speaker's superiority. They come up often as fighting words. |
damn als dit allemaal in de OP gaat dan wordt die best wel groot denk ik ^_^;;quote:Op maandag 20 maart 2006 20:21 schreef RipCore het volgende:
/begin spam
[ code verwijderd ]
/end spam
---
P.S. H&C!
Heb je een bron hiervoor? Ik zie het namelijk altijd aan elkaar staan. Gomen zie ik echter weer wel als los woord verschijnen, maar dat kan ook gewoon... heeft alleen weer een andere graad van beleefdheid.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:48 schreef Jordy-B het volgende:
Gomen nasai wordt doorgaans als twee woorden geschreven.
Googlefightje doen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:08 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Heb je een bron hiervoor? Ik zie het namelijk altijd aan elkaar staan.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 01:09 schreef outcast_within het volgende:
Vooruit taalnazis. Maak een eigen topic
Cool, wil weten wat je ervan vindtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:11 schreef uppie83 het volgende:
Oh ... ik ben aan een nieuwe serie begonnenSorry dat ik al het advies in de wind heb geslagen, maar ik wilde nu toch echt weten waarom KGNE op nummer 1 staat in de top 200 bij animenfo. En aangezien het maar een korte serie is dacht ik dat dat wel even tussendoor kon
Zet em maar opnieuw neer, want dit stukje viel geloof ik niet erg op bij al het taalgeweld.
Wanneer gaan wij die clip naspelen?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:12 schreef Orealo het volgende:
[..]
Normaal ben ik niet zo van die vrouwlijke dingen, maar deze vind ik toch wel erg cool![]()
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:36 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij die clip naspelen?
quote:
Ik ken slechte grappen... maar deze ...quote:
Ik vind dat qua kwaliteit kimi niet kan vergelijken met cowboy bebop. Kimi zit gewoon echt stukken beter in elkaar. Ik ben beniewd wat je er later van vindquote:Op woensdag 22 maart 2006 01:11 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Ik ken slechte grappen... maar deze ...![]()
Goed ik zit nu bij ep 6 van KGNE.... wow mooie situaties zetten ze neer... prachtige backgrounds met goed uitgewerkte emoties van de characters ervoor.... doet me weer aan mijn Cowboy Bebop tijd terugdenken... dat was de laatste serie waarbij ik datzelfde gevoel een beetje had, ook al was het een compleet ander verhaal.
Ik zou toendertijd ook 2 manga's overnemen van hem, maar ik heb ook al sinds die tijd niets meer van hem gehoord.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:39 schreef Orealo het volgende:
On a little sidenote.. heeft iemand hier ook iets besteld van Blessed19 ? in topic 9 bood hij was anime spul aan, ik heb m'n geld al wel overgemaakt, we zijn nu zo'n 2 weken verder, en hij reageert niet op m'n mailtjes![]()
Hee niet mijn associatief vermogen dissen ey.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:11 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Ik ken slechte grappen... maar deze ...![]()
eensquote:Op woensdag 22 maart 2006 01:40 schreef rew- het volgende:
[..]
Ik vind dat qua kwaliteit kimi niet kan vergelijken met cowboy bebop.
ondanks dat ik nu pas bij ep 6 zit denk ik dat ik het hier niet mee eens ga zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:40 schreef rew- het volgende:
Kimi zit gewoon echt stukken beter in elkaar. Ik ben beniewd wat je er later van vind
Goeie tipquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:01 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Hee niet mijn associatief vermogen dissen ey.
Is dit wat voor jullie edit: [TK] Anime dvd's en figures
De 'Live action' of the Anime versie?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:54 schreef mschol het volgende:
net eff door grave of the fireflies heen 'gebladerd' ziet er naar uit dat et een heftige film is
de Anime (live action lijkt me zowieso rag )quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:55 schreef Orealo het volgende:
[..]
De 'Live action' of the Anime versie?
Maar ja, beiden zijn erg sterk![]()
Idd, dan ga je er met een clean mind naar zo'n film kijken, met bladeren mis je een hoop.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:58 schreef Jordy-B het volgende:
Hij was nog pittiger geweest als je hem gewoon was gaan kijken, ipv erdoorheen te bladeren... 'k kan het me voorstellen dat je je nieuwsgierigheid niet kan bedwingen, maar zijn films niet altijd het verassends als je er nog niets van gezien hebt?
Daarom heb ik ook zo'n hekel aan teasers die je van alle delen uit de film wat laten zien... Dan weet je het einde al... En wees eerlijk, The Titanic was dan ook een ontzettende flutfilm...
tja om de eenm of andere reden is dat een rare trek van mij omdat te doen.. pak ik 3 of 4 stukjes kijk ik een paar sec en daarna kijk in de hele filmquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:58 schreef Jordy-B het volgende:
Hij was nog pittiger geweest als je hem gewoon was gaan kijken, ipv erdoorheen te bladeren... 'k kan het me voorstellen dat je je nieuwsgierigheid niet kan bedwingen, maar zijn films niet altijd het verassends als je er nog niets van gezien hebt?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:43 schreef SureZal het volgende:
omfg met bleach trouwens... lame ass filmpje
Ik vond t best wel grappig eigenlijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:43 schreef SureZal het volgende:
omfg met bleach trouwens... lame ass filmpje
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:04 schreef stroopje het volgende:
[..]
Welke film is het dan als het geen Bleach is want die komt volgende week uit toch??
Dus.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:38 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Ik vond t best wel grappig eigenlijk
Ik heb m net als Qunix ook helemaal uit gekeken.
Ik had al zo'n idee dat t niet de neiuwe ep van bleach zou zijn omdat er YHBT in de bestandsnaam stond![]()
Ze hebben in het verleden bij Naruto een keer geflikt dat ze iets van een zwartwitfilm hadden gereleased met de naam "gay niggers from outer space". Toen stond er ook YHBT ipv DB in de bestandsnaam
Je bedoelt Tsubasa Chronicle aka Tsubasa Reservoir Chronicles? Zo ja. Geweldige serie. In april begint namelijk 2nd season.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:11 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Is Resevoir Chronicles wat? Dankzij een foute levering beschik ik opeens over episode 9-17, dus heb meteen ook maar de eerste delen besteld.
Ach ja, anime heeft zowieso ook echt wat te maken met het gevoel dat je op een bepaald moment hebt zodra je een serie gaat kijkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:18 schreef uppie83 het volgende:
KGNE afgekeken... maar ik vind het helemaal geen onverwacht einde. Vind het wel een goede serie, maar niet beter dan BebopQua sfeer heb ik toch wat meer met Bebop.
Je weet dat dit op 2 manieren op te vatten is ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:20 schreef rew- het volgende:
[..]
Ach ja, anime heeft zowieso ook echt wat te maken met het gevoel dat je op een bepaald moment hebt zodra je een serie gaat kijken
Cowboy bebop heb ik ook altijd wel een supergoed gevoel bij gehad, maar Kimi deed me echt een stuk meer.
dat einde ook he met yoshi yoshi yoshi (hoe was het ook alweer goed geschreven?)quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:18 schreef uppie83 het volgende:
KGNE afgekeken... maar ik vind het helemaal geen onverwacht einde. Vind het wel een goede serie, maar niet beter dan BebopQua sfeer heb ik toch wat meer met Bebop.
De voorkant van het doosje ziet er iig al leuk uitquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:36 schreef mschol het volgende:
net gepreorderd:
http://play.com/play247.asp?pa=lp&page=title&r=R2&title=738883
Ik moet een beetje uitkijken met wat ik zeg zonder spoilers, maar bedoel je daar dat picturebook mee ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:00 schreef outcast_within het volgende:
[..]
dat einde ook he met yoshi yoshi yoshi (hoe was het ook alweer goed geschreven?)
Edit: kelly + tekenen
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:23 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Je weet dat dit op 2 manieren op te vatten is ?![]()
Positief: Je bent het met me eens
Negatief: Je bent nogal sarcastisch
Ik gok dat je de positieve manier bedoeld en dat je ook vind dat een serie goed is wanneer het een goed gevoel bij je achterlaat.
Ja dat dat konijn? de heuvel op yoshiedquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:09 schreef uppie83 het volgende:
[..]
De voorkant van het doosje ziet er iig al leuk uit
[..]
Ik moet een beetje uitkijken met wat ik zeg zonder spoilers, maar bedoel je daar dat picturebook mee ?
Hmm..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:43 schreef outcast_within het volgende:
Ep 1 en 2 van fruit basket gekeken.
Wat een mooie intro(op die ene uit de toom vallende engelse zin dan
) totaal anders dan die leuke intro van Rizelmine.
Fruitsbasket![]()
Die ja.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:32 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hmm..
Ging dat over die sterrenbeelden? en dat meisje wat in het bos woont? ik kan me er iets van herinneren![]()
Ik zeg het gewoon voor het geval mensen de anime hebben gezien en niet weten dat het n.a.v. de film is (zoals ik eerst ook).quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:05 schreef Jordy-B het volgende:
dude... seven samurai is een klassieker... Je brengt het alsof het een totaal onbekende film is.
Fijn dat je je excuses aanbiedt en het is je vergeven...quote:Op zondag 26 maart 2006 16:15 schreef rew- het volgende:
[..]
Ik zeg het gewoon voor het geval mensen de anime hebben gezien en niet weten dat het n.a.v. de film is (zoals ik eerst ook).
Sorry dat het niet aan jouw respect voor de film voldoet.
oewaahhh ziet er goed uit nyaquote:Op zondag 26 maart 2006 20:25 schreef Zeurberus het volgende:
Ghost In The Shell Stand Alone Complex : Solid State Society beeldmateriaal
Looking good !![]()
![]()
Mooi zo.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:32 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Fijn dat je je excuses aanbiedt en het is je vergeven...
Ziet er veelbelovend uit.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:25 schreef Zeurberus het volgende:
Ghost In The Shell Stand Alone Complex : Solid State Society beeldmateriaal
Looking good !![]()
![]()
Zeer bekend materiaalquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:05 schreef Jordy-B het volgende:
dude... seven samurai is een klassieker...
Jaja Ik had al een vermoeden dat je Naruto aant volgen was jaquote:Op maandag 27 maart 2006 15:30 schreef MyImmortal het volgende:
ik weet bij god niet meer wat ze allemaal kijkt, maar ik zelf heb eigenlijk niet veel gekeken afgelopen tijd. wordt altijd vanalles aangeraden, maar ik vergeet dat altijd te checken.
I grew up with dragonball, dus dat zeker
Captain tsubasa stamt ook nog van vroeger enne slamdunk ook nog, wildstrikers heb ik heel even gevolgd. hunt x hunter was wel leuk, getbackers vond ik ook wel aardig. ik hou van humor, te serieus vind ik beetje saai. alhoewel ik ook hele tijd deathnote heb staan lezen.
eigenlijk volg ik nog alleen maar naruto en dan de manga(zie usericon)
goh wat is dat toch eigelijk met de gedachte dat meisjes altijd sailormoon kijken ??quote:Op maandag 27 maart 2006 15:45 schreef MyImmortal het volgende:
ik zal ze eens checken kaubto_raiger en ik heb even gekeken in haar anime mappen:
da capo, gravitation, haruka naru toki no na. misschien zijn ze niet zo vaag, maar ik heb altijd in mijn hoofd zitten dat mijn zus vroeger altijd sailormoon keek
nee Shonen-ai is echt jongen x jongen Outkastquote:Op maandag 27 maart 2006 15:53 schreef outcast_within het volgende:
wtf is jongensliefde?
Hoopt gewoon dat er 2 jongens verliefd worden op een meisje ipv altijd andersom.
laat het alsjeblieft niet iets anders zijn
Voornaam: Sasukequote:Op maandag 27 maart 2006 15:45 schreef MyImmortal het volgende:
ik zal ze eens checken kaubto_raiger en ik heb even gekeken in haar anime mappen:
da capo, gravitation, haruka naru toki no na. misschien zijn ze niet zo vaag, maar ik heb altijd in mijn hoofd zitten dat mijn zus vroeger altijd sailormoon keek
sorry ik moet je teleurstellen, ik ben niet zo cool helaasquote:Op maandag 27 maart 2006 15:56 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Voornaam: Sasuke
Achternaam: Uchiha
Correct? Dan hebben we geloof ik de eerste Japanner in het topic![]()
STa je nu Yaoi Hentai te beschrijven??quote:Op maandag 27 maart 2006 15:57 schreef outcast_within het volgende:
Nou Cabuto. Dat is wel jammer.
straattaalmode = 1: Vinden chicks dat leuk om naar te kijken ofzo? brr ik vond die green green scenes al twijfelachtig en dan een hele serie vol ermee.
Naruto wat doe je nou? rustig maar sasuke en ontspan jezelf :S
mwah dat valt wel mee hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 16:16 schreef outcast_within het volgende:
omg je kent je definities wel zeg (enigzins troubling maar toch:D)
@linebear begin eens met het wijzigen van die lelijke usericoon
Yaoiquote:Op maandag 27 maart 2006 16:01 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
STa je nu Yaoi Hentai te beschrijven??
as far as I know is er een verschil tussen Yaoi en SHonen-ai though
net zoals de scheiding tussen Ecchi en Hentai ^_^;;
Probeer eens wat series, die zijn graits legaal te downloaden en 't zijn er veel meerquote:Op maandag 27 maart 2006 16:14 schreef linebear het volgende:
begin verslaafd te raken aan Anime.... waar kan ik leuke films voor weinig op de kop tikken ?!?
ik vond o.a spirited away wel goedquote:Op maandag 27 maart 2006 16:14 schreef linebear het volgende:
begin verslaafd te raken aan Anime.... waar kan ik leuke films voor weinig op de kop tikken ?!?
http://www.dvdpacific.comquote:Op maandag 27 maart 2006 16:14 schreef linebear het volgende:
Mschol sterf!quote:Op maandag 27 maart 2006 18:26 schreef Qunix het volgende:
Klopt het dat er geen Naruto topic is na deel 2 die dicht is?
Ik heb daar al een tijdje niet gepost en ik loop ook een beetje achter met kijkenquote:Op maandag 27 maart 2006 23:00 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Mschol sterf!kerel maakt geen nieuw topic aan.
Welke naruto kijker wil de eer?
Dat andere een leven krijgen is helemaal kut. Zit ik hier op fok. Met een orealo die op normale tijden postsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:12 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik heb daar al een tijdje niet gepost en ik loop ook een beetje achter met kijken
Damn een leven heben is kut he!
nou nou , wat een taalquote:Op maandag 27 maart 2006 23:00 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Mschol sterf!kerel maakt geen nieuw topic aan.
Welke naruto kijker wil de eer?
FMAquote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:05 schreef uppie83 het volgende:
Mot niet gekker worden
Ben trouwens met FMA begonnenNet de eerste drie eps gekeken en bevalt tot nu toe goed
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:42 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat andere een leven krijgen is helemaal kut. Zit ik hier op fok. Met een orealo die op normale tijden posts
FMA for teh win enzoquote:
Klopt ja, film had iets beter gekund, maar ik hoop op een vervolgquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:59 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
FMA for teh win enzo![]()
Film had wel iets beter gekund qua einde though maar dat is mijn bescheiden mening![]()
amen to that.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:51 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Klopt ja, film had iets beter gekund, maar ik hoop op een vervolg
Ah, als je de eerste ep al cool vind moet je 'm zeker helemaal kijken, eerste vond ik zelf nog geen eens zo heeel cool, maar de rest welquote:
Inderdaad fantastische serie die naar mijn idee steeds beter werd.quote:Op woensdag 29 maart 2006 07:10 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ah, als je de eerste ep al cool vind moet je 'm zeker helemaal kijken, eerste vond ik zelf nog geen eens zo heeel cool, maar de rest wel
Wrijf het er even in wil je.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:18 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
nya heb nog niet veel anime kunnen kijken vandaag
Was iets te druk bezig Kingdom Hearts 2
(jaja ik heb hem)
Ah, welcome backquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:21 schreef blessed19 het volgende:
ben ik ff een 3 weken afwezig, zijn er een groep nieuwe mensen erbij gekomen!![]()
nouja, ik zal eerst alles proberen door te lezen. ik weet wel dat de manga van FMA me echt niet aanstond! verder ben ik nu net bezig met blood+
Ja, gedaan! sorry voor de late reactiequote:
wat hij zegt!quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:11 schreef Jordy-B het volgende:
Akira was voor veel mensen (zoals ikzelf) de eerste aanraking met animé... toen 'ie uitkwam waren de graphics echt state-of-the-art (en ze zijn nog steeds niet mis) en was het de eerste keer dat je een goeie tekenfilm voor volwassenen tegenkwam.
Niet dat het een slechte film is, maar er zijn weinig films die dat gevoel van Akira kunnen benaderen. Met je kin tot op je knietjes gevallen zitten kijken naar iets geweldigs wat totaal anders is dan alles wat je daarvoor gezien hebt.
voor mij dus nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:11 schreef Jordy-B het volgende:
Akira was voor veel mensen (zoals ikzelf) de eerste aanraking met animé...
de graphics boeien me meestal niet heeel erg veel, oke moet er niet echt bagger uit zien maar oke..quote:toen 'ie uitkwam waren de graphics echt state-of-the-art (en ze zijn nog steeds niet mis) en was het de eerste keer dat je een goeie tekenfilm voor volwassenen tegenkwam.
en tja als je dat gevoel bedoeld dat je daaronder beschijft:quote:Niet dat het een slechte film is, maar er zijn weinig films die dat gevoel van Akira kunnen benaderen. Met je kin tot op je knietjes gevallen zitten kijken naar iets geweldigs wat totaal anders is dan alles wat je daarvoor gezien hebt.
no problem... je bent niet de eerste 'newbie' (nofi) die de populariteit van Akira niet vatquote:
enkele spoilers!quote:de graphics boeien me meestal niet heeel erg veel, oke moet er niet echt bagger uit zien maar oke..
ik vond het verhaal een beetje van tja...
Dat kan... Toen ik Akira zag had je qua tekenfilms niet meer dan Disney en spiderman, enzo... Als je dan Akira ziet, die čn qua beeld čn qua geluid/muziek čn qua verhaal/karakters/karakterontwikkeling alle daarvoor uitgekomen Disneyfilms doet verbleken, kan je je voorstellen dat zo'n film behoorlijk blijft hangen.quote:en tja als je dat gevoel bedoeld dat je daaronder beschijft:
helaas die blijft bij mij echt uit.. (ook bij de anime die ik wel heb gekeken... (gundam wing/sailor moon, mononoke) ik kan me zo snel in iedergeval niet herrinneren of er daarvoor nog anime waren die ik eerder had gezien...
maar die haalt het niet bij Akira... Dus kan je nog makkelijk door Akira stijl achterover slaan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:43 schreef -Wolf- het volgende:
Eigenlijk was Robotech het eerste waar ik mee in aanraking kwam.
gelukkigquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:41 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
no problem... je bent niet de eerste 'newbie' (nofi) die de populariteit van Akira niet vat
[..]
quote:enkele spoilers!daar kan ik me idd wel in vinden, vond het toen ik em keek idd errug vreemd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus hoewel begin en eind wat wazig zijn, is het wel een film met een doordacht verloop. Akira kent gewoon zaken die je zelden tegenkomt in Animé.
en spoiler alert was voor mij imho beetje loos , al gaf ik jullie misschien het idee dat ik em nog niet had gezienik moet zeggen dat de oudjes van disney (bambi, aristocats, 101 dalmatiers, robin hood) met juist aanspreken door de graphics..quote:[..]
Dat kan... Toen ik Akira zag had je qua tekenfilms niet meer dan Disney en spiderman, enzo... Als je dan Akira ziet, die čn qua beeld čn qua geluid/muziek čn qua verhaal/karakters/karakterontwikkeling alle daarvoor uitgekomen Disneyfilms doet verbleken, kan je je voorstellen dat zo'n film behoorlijk blijft hangen.
het doet zo nostagisch aan
en dat noemen we technische vooruitgang, wat ik zelf soms erg jammer vind (zoals ik hierboven al zei: die lelijke graphics dus bij voorbeeld bij 101 dalmaties -> buiten de lijntjes gekleurd, lijntjes die niet altijd goed zijn getekend. etc. dat spreekt me vaak best wel aan)quote:Ik wil niet als 'n onwijs ouwe lul klinken, maar wat je tegenwoordig op TV ziet aan animatie is echt honderd keer beter dan de meuk van voorheen. En nu heb je breedband internet, waardoor je in een poep en een scheet de allernieuwste fansubs op je scherm kan toveren.
en het scheelt dat ik diusney fanaat ben ..![]()
hijs hier net klaar met branden disc 8 seizoen 2quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:49 schreef -Wolf- het volgende:
Ik keek laatst weer Transformers... maar die tekenstijl is redelijk dramatisch. Was er vroeger fan van, maar het trok me nu niet meer. Helaas...
neuh... het was dan ook niet voor jou bedoeld, maar voor eventuele andere lezers... Da's dan ook de reden dat ik hem niet tussen spoilertags gezet heb... (of dacht je werkelijk dat ik daar het bestaan niet van kende?)quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig
[..]
daar kan ik me idd wel in vinden, vond het toen ik em keek idd errug vreemd...
en spoiler alert was voor mij imho beetje loos , al gaf ik jullie misschien het idee dat ik em nog niet had gezien
niet eens echt over na gedachtquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:35 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
neuh... het was dan ook niet voor jou bedoeld, maar voor eventuele andere lezers... Da's dan ook de reden dat ik hem niet tussen spoilertags gezet heb... (of dacht je werkelijk dat ik daar het bestaan niet van kende?)
De wat ??? BTW... Sarah is idd geweldigquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:00 schreef blessed19 het volgende:
Dat kwam omdat ik de AMV van Sarah Brightman-eden zo geweldig vond!
Aah cool, geld is van jou danquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:51 schreef blessed19 het volgende:
nu ff doorgenomen! TImo, jij krijgt de manga's morgen binnen als het goed is
En voor Orealo, ik zal je morgen het geld terug storten.ik neem aan dat hem hem niet als pakket wilt krijgen?
(of je moet ook meteen de andere triguns van me hebben...
) maar ik zal hem dan meenemen naar de meet in a'dam!
beide mijn grote excuses voor deze handeling van me, maar er kwam inderdaad iets persoonlijks tussen dat ik de manga's echt vergeten was...summimasen!
Gvd... was tie eindelijk een keer snel binnen, bleek het om Duitse subs te gaanquote:
+1 herkenbaarquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:36 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Gvd... was tie eindelijk een keer snel binnen, bleek het om Duitse subs te gaan![]()
als je in de buurt van apeldoorn woonde, kon je wat series van mij lenenquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:36 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Gvd... was tie eindelijk een keer snel binnen, bleek het om Duitse subs te gaan![]()
Apeldoorn... nee Leiden ligt daar echt niet in de buurtquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:50 schreef blessed19 het volgende:
oe! ik heb eindelijk eens de eer om een nieuwe pagina OP te maken!![]()
Er is trouwens ook een spin-off van azumanga-daioh! de manga bestaat volgens mij al een klein half jaar. weet iemand een naam ervan?![]()
[..]
als je in de buurt van apeldoorn woonde, kon je wat series van mij lenen
staat er nergens bij de torrent over wat voor een versie het is? GG is trouwens echt te gaaf voor woordenalleen de OVA moet je *echt* mijden!
![]()
Ik heb ze vandaag binnengekregen, domo arigato !quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:51 schreef blessed19 het volgende:
nu ff doorgenomen! TImo, jij krijgt de manga's morgen binnen als het goed is
En voor Orealo, ik zal je morgen het geld terug storten.ik neem aan dat hem hem niet als pakket wilt krijgen?
(of je moet ook meteen de andere triguns van me hebben...
) maar ik zal hem dan meenemen naar de meet in a'dam!
beide mijn grote excuses voor deze handeling van me, maar er kwam inderdaad iets persoonlijks tussen dat ik de manga's echt vergeten was...summimasen!
Nu ben ik toch wel benieuwd waar je hem hebt besteld. Als ik geld uitgeef aan iets verwacht ik eigenlijk toch wel dat ik een gaaf exemplaar krijg.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:50 schreef Agiath het volgende:
Nou m'n Akira SE is eindelijk binnen, maar was gister te ziek om em te bekijken. En nu een shitload aan huiswerk, dus dat wordt waarschijnlijk vanavond
Ik denk overginds dat het niet echt poplair was, ik moest een maand wachten en kreeg uiteindelijk een dvd die denk ik helemaal onderin een budgetbak lag, dat doosje is verragt man. Waarom krijg ik geen mooie in plastic?
Kloptquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb dit topic nog nooit eerger gezien!![]()
Hier moet ik vaker komen.![]()
Van-Leest, nou dat was ook eens maar nooit meer, het is dattie daar in de aanbieding was (10 euro). Maar ik voelde me wel genaaid jaquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:07 schreef Koranaga het volgende:
[..]
Nu ben ik toch wel benieuwd waar je hem hebt besteld. Als ik geld uitgeef aan iets verwacht ik eigenlijk toch wel dat ik een gaaf exemplaar krijg.
Ik heb hem toendertijd bij ro-disc besteld voor een leuk prijsje en had hem binnen 3 dagen binnen.![]()
Was via internetquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:41 schreef blessed19 het volgende:
waarom kocht je hem dan? kan je hem niet terug brengen naar den winkel, ofzo?
dan moet je ook niet zeuren!quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:42 schreef Agiath het volgende:
[..]
Was via internet![]()
En terugbrengen? Nah zo'n mierenneuker ben ik dan ook weer niet, en dan kan ik waarschijnlijk weer een maand wachten op een nieuwe
Hey jou ken ik, wij hebben een keer 's morgens vroeg gepraat in een topic, dacht ikquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb dit topic nog nooit eerger gezien!![]()
Hier moet ik vaker komen.![]()
Nou ik was eerst al naar de plaatselijke van leest gegaan, maar daar hadden ze em niet, dus toen kon ik zo'n bonnetje invullen dat ze me belde, nooit wat van gehoort.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:49 schreef blessed19 het volgende:
[..]
dan moet je ook niet zeuren!ik weet zelf uit ervaring dat ze neit te beroerd zijn om hem om te wisselen. loop anders zelf een van eest binnen met de dvd en de bon. krijg je hem zo omgeruild
hier in 1 ker japanse + engs subsquote:Op donderdag 30 maart 2006 12:54 schreef Orealo het volgende:
[..]
+1 herkenbaar
Ik heb al spaans, frans en duits gehad![]()
van leest, dat verkjlaart een hoop:quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
Van-Leest, nou dat was ook eens maar nooit meer, het is dattie daar in de aanbieding was (10 euro). Maar ik voelde me wel genaaid ja![]()
Ja, staat mij ook iets van bij geloof ik.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:54 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hey jou ken ik, wij hebben een keer 's morgens vroeg gepraat in een topic, dacht ik![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, staat mij ook iets van bij geloof ik.
Was dat niet in PUB? We hadden in elk geval ergens een discussie over..
Dat je dat nog weet trouwens.![]()
Wilde er net mee stoppen hoor.quote:
We mogen hier geen torrents link posten helaasquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben nu bij aflevering 51 van Naruto, nog niet zo super ver dus..
Nu wil ik graag weten waar je het beste torrents vandaan kan halen.
Ik haal ze nu van mininova, maar aflevering 51 t/m 100 duurt een beetje lang, dus ik zoek eigenlijk episode 51 t/m 70. Engelse Subs, niet zoveel in één keer.
Zelf heb ik er al wel naar gezocht.. maar kon het niet vinden, of ik was gewoon te lui.
[..]
Wilde er net mee stoppen hoor.![]()
Sorry, wist ik niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:12 schreef Agiath het volgende:
[..]
We mogen hier geen torrents link posten helaas![]()
of je voegt mensen toe via msnquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry, wist ik niet.
Dan moet ik zelf maar even verder zoeken..
Ik moet 'm toch eens afkijkenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:30 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Net weer 2 afleveringen van Midori no Hibi gezien, toch best leuke serie
Jup orealo post welleens in pubquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, staat mij ook iets van bij geloof ik.
Was dat niet in PUB? We hadden in elk geval ergens een discussie over..
Dat je dat nog weet trouwens.![]()
Who died and made you jordy-b?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:07 schreef blessed19 het volgende:
hier geen slowchat!!!!!
(als ik die leren thread zie...![]()
)
Maar pm'en kan altijdquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:12 schreef Agiath het volgende:
[..]
We mogen hier geen torrents link posten helaas![]()
Goed bezig kwartetquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:30 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Net weer 2 afleveringen van Midori no Hibi gezien, toch best leuke serie
40 posts tussen 2 mensen... dat noem ik geen ot meer!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:27 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Who died and made you jordy-b?
Je bent hard op weg om zelf het antwoord op de eerste vraag te worden...quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:27 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Who died and made you jordy-b?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:46 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je bent hard op weg om zelf het antwoord op de eerste vraag te worden...grrrrr...
wat schattig...quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:46 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je bent hard op weg om zelf het antwoord op de eerste vraag te worden...grrrrr...
Google even naar kragamuffin, best een handige sitequote:Op donderdag 30 maart 2006 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]
kennelijk issie erg leuk, moet em eens zien te bemachtigen..
'k ben heel schattig.quote:
www.animenfo.comquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:52 schreef uppie83 het volgende:
Moet het topic vol ofzo??? Tsss...
Kan iemand mij vertellen of FMA ook nog OVA had, of was het alleen de serie (51 eps) en de film?
Animenfo spreekt over Fullmetal Alchemist PREMIUM COLLECTION... een OVA van vier delen die voor dit jaar staat. Er is (daar, iig) verder niets over bekend.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:52 schreef uppie83 het volgende:
Moet het topic vol ofzo??? Tsss...
Kan iemand mij vertellen of FMA ook nog OVA had, of was het alleen de serie (51 eps) en de film?
Ja daar had ik gekeken... maar een premium collectie klonk wat vaag. Er staat idd vier OVA ofzo waarvan 1 de film is ... daarom dacht ik... ik vraag het hier maar, doorbreek ik gelijk even dat langzame geouwehoer.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:53 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Animenfo spreekt over Fullmetal Alchemist PREMIUM COLLECTION... een OVA van vier delen die voor dit jaar staat. Er is (daar, iig) verder niets over bekend.
Gewoon normale kwaliteitquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:56 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Verder: Is de kwaliteit van de kragamuffin series een beetje goed???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |