Ik ken slechte grappen... maar deze ...quote:
Ik vind dat qua kwaliteit kimi niet kan vergelijken met cowboy bebop. Kimi zit gewoon echt stukken beter in elkaar. Ik ben beniewd wat je er later van vindquote:Op woensdag 22 maart 2006 01:11 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Ik ken slechte grappen... maar deze ...![]()
Goed ik zit nu bij ep 6 van KGNE.... wow mooie situaties zetten ze neer... prachtige backgrounds met goed uitgewerkte emoties van de characters ervoor.... doet me weer aan mijn Cowboy Bebop tijd terugdenken... dat was de laatste serie waarbij ik datzelfde gevoel een beetje had, ook al was het een compleet ander verhaal.
Ik zou toendertijd ook 2 manga's overnemen van hem, maar ik heb ook al sinds die tijd niets meer van hem gehoord.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:39 schreef Orealo het volgende:
On a little sidenote.. heeft iemand hier ook iets besteld van Blessed19 ? in topic 9 bood hij was anime spul aan, ik heb m'n geld al wel overgemaakt, we zijn nu zo'n 2 weken verder, en hij reageert niet op m'n mailtjes![]()
Hee niet mijn associatief vermogen dissen ey.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:11 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Ik ken slechte grappen... maar deze ...![]()
eensquote:Op woensdag 22 maart 2006 01:40 schreef rew- het volgende:
[..]
Ik vind dat qua kwaliteit kimi niet kan vergelijken met cowboy bebop.
ondanks dat ik nu pas bij ep 6 zit denk ik dat ik het hier niet mee eens ga zijn.quote:Op woensdag 22 maart 2006 01:40 schreef rew- het volgende:
Kimi zit gewoon echt stukken beter in elkaar. Ik ben beniewd wat je er later van vind
Goeie tipquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:01 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Hee niet mijn associatief vermogen dissen ey.
Is dit wat voor jullie edit: [TK] Anime dvd's en figures
De 'Live action' of the Anime versie?quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:54 schreef mschol het volgende:
net eff door grave of the fireflies heen 'gebladerd' ziet er naar uit dat et een heftige film is
de Anime (live action lijkt me zowieso rag )quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:55 schreef Orealo het volgende:
[..]
De 'Live action' of the Anime versie?
Maar ja, beiden zijn erg sterk![]()
Idd, dan ga je er met een clean mind naar zo'n film kijken, met bladeren mis je een hoop.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:58 schreef Jordy-B het volgende:
Hij was nog pittiger geweest als je hem gewoon was gaan kijken, ipv erdoorheen te bladeren... 'k kan het me voorstellen dat je je nieuwsgierigheid niet kan bedwingen, maar zijn films niet altijd het verassends als je er nog niets van gezien hebt?
Daarom heb ik ook zo'n hekel aan teasers die je van alle delen uit de film wat laten zien... Dan weet je het einde al... En wees eerlijk, The Titanic was dan ook een ontzettende flutfilm...
tja om de eenm of andere reden is dat een rare trek van mij omdat te doen.. pak ik 3 of 4 stukjes kijk ik een paar sec en daarna kijk in de hele filmquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:58 schreef Jordy-B het volgende:
Hij was nog pittiger geweest als je hem gewoon was gaan kijken, ipv erdoorheen te bladeren... 'k kan het me voorstellen dat je je nieuwsgierigheid niet kan bedwingen, maar zijn films niet altijd het verassends als je er nog niets van gezien hebt?
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:43 schreef SureZal het volgende:
omfg met bleach trouwens... lame ass filmpje
Ik vond t best wel grappig eigenlijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:43 schreef SureZal het volgende:
omfg met bleach trouwens... lame ass filmpje
quote:Op donderdag 23 maart 2006 00:04 schreef stroopje het volgende:
[..]
Welke film is het dan als het geen Bleach is want die komt volgende week uit toch??
Dus.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:38 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Ik vond t best wel grappig eigenlijk
Ik heb m net als Qunix ook helemaal uit gekeken.
Ik had al zo'n idee dat t niet de neiuwe ep van bleach zou zijn omdat er YHBT in de bestandsnaam stond![]()
Ze hebben in het verleden bij Naruto een keer geflikt dat ze iets van een zwartwitfilm hadden gereleased met de naam "gay niggers from outer space". Toen stond er ook YHBT ipv DB in de bestandsnaam
Je bedoelt Tsubasa Chronicle aka Tsubasa Reservoir Chronicles? Zo ja. Geweldige serie. In april begint namelijk 2nd season.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:11 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Is Resevoir Chronicles wat? Dankzij een foute levering beschik ik opeens over episode 9-17, dus heb meteen ook maar de eerste delen besteld.
Ach ja, anime heeft zowieso ook echt wat te maken met het gevoel dat je op een bepaald moment hebt zodra je een serie gaat kijkenquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:18 schreef uppie83 het volgende:
KGNE afgekeken... maar ik vind het helemaal geen onverwacht einde. Vind het wel een goede serie, maar niet beter dan BebopQua sfeer heb ik toch wat meer met Bebop.
Je weet dat dit op 2 manieren op te vatten is ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:20 schreef rew- het volgende:
[..]
Ach ja, anime heeft zowieso ook echt wat te maken met het gevoel dat je op een bepaald moment hebt zodra je een serie gaat kijken
Cowboy bebop heb ik ook altijd wel een supergoed gevoel bij gehad, maar Kimi deed me echt een stuk meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |