quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, staat mij ook iets van bij geloof ik.
Was dat niet in PUB? We hadden in elk geval ergens een discussie over..
Dat je dat nog weet trouwens.![]()
Wilde er net mee stoppen hoor.quote:
We mogen hier geen torrents link posten helaasquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ben nu bij aflevering 51 van Naruto, nog niet zo super ver dus..
Nu wil ik graag weten waar je het beste torrents vandaan kan halen.
Ik haal ze nu van mininova, maar aflevering 51 t/m 100 duurt een beetje lang, dus ik zoek eigenlijk episode 51 t/m 70. Engelse Subs, niet zoveel in één keer.
Zelf heb ik er al wel naar gezocht.. maar kon het niet vinden, of ik was gewoon te lui.
[..]
Wilde er net mee stoppen hoor.![]()
Sorry, wist ik niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:12 schreef Agiath het volgende:
[..]
We mogen hier geen torrents link posten helaas![]()
of je voegt mensen toe via msnquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sorry, wist ik niet.
Dan moet ik zelf maar even verder zoeken..
Ik moet 'm toch eens afkijkenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:30 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Net weer 2 afleveringen van Midori no Hibi gezien, toch best leuke serie
Jup orealo post welleens in pubquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, staat mij ook iets van bij geloof ik.
Was dat niet in PUB? We hadden in elk geval ergens een discussie over..
Dat je dat nog weet trouwens.![]()
Who died and made you jordy-b?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:07 schreef blessed19 het volgende:
hier geen slowchat!!!!!
(als ik die leren thread zie...![]()
)
Maar pm'en kan altijdquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:12 schreef Agiath het volgende:
[..]
We mogen hier geen torrents link posten helaas![]()
Goed bezig kwartetquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:30 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Net weer 2 afleveringen van Midori no Hibi gezien, toch best leuke serie
40 posts tussen 2 mensen... dat noem ik geen ot meer!quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:27 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Who died and made you jordy-b?
Je bent hard op weg om zelf het antwoord op de eerste vraag te worden...quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:27 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Who died and made you jordy-b?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:46 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je bent hard op weg om zelf het antwoord op de eerste vraag te worden...grrrrr...
wat schattig...quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:46 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je bent hard op weg om zelf het antwoord op de eerste vraag te worden...grrrrr...
Google even naar kragamuffin, best een handige sitequote:Op donderdag 30 maart 2006 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]
kennelijk issie erg leuk, moet em eens zien te bemachtigen..
'k ben heel schattig.quote:
www.animenfo.comquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:52 schreef uppie83 het volgende:
Moet het topic vol ofzo??? Tsss...
Kan iemand mij vertellen of FMA ook nog OVA had, of was het alleen de serie (51 eps) en de film?
Animenfo spreekt over Fullmetal Alchemist PREMIUM COLLECTION... een OVA van vier delen die voor dit jaar staat. Er is (daar, iig) verder niets over bekend.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:52 schreef uppie83 het volgende:
Moet het topic vol ofzo??? Tsss...
Kan iemand mij vertellen of FMA ook nog OVA had, of was het alleen de serie (51 eps) en de film?
Ja daar had ik gekeken... maar een premium collectie klonk wat vaag. Er staat idd vier OVA ofzo waarvan 1 de film is ... daarom dacht ik... ik vraag het hier maar, doorbreek ik gelijk even dat langzame geouwehoer.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:53 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Animenfo spreekt over Fullmetal Alchemist PREMIUM COLLECTION... een OVA van vier delen die voor dit jaar staat. Er is (daar, iig) verder niets over bekend.
Gewoon normale kwaliteitquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:56 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Verder: Is de kwaliteit van de kragamuffin series een beetje goed???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |