Serieus zo lang? of probeer je mij gewoon de hele nacht wakker te houden?quote:Op zaterdag 25 juni 2005 06:54 schreef Delenlill het volgende:
Uur of 10 's avonds voor dat soort dingen, tot een uur of 6 's ochtends en dan slapen.
Mwah, denk niet dat ik dat kan, wil het gewoon leren uit persoonlijke intresse, als m'n sociale leven eronder moet lijden, laat dan maarquote:Op zaterdag 25 juni 2005 07:16 schreef Delenlill het volgende:
Nee hoor, maar als "nerd" hou je gewoon die tijden aan, slapen overdag werken/leren 's nachts, ze hebben toch geen leven
quote:Op zaterdag 25 juni 2005 07:30 schreef SeLang het volgende:
Het beste moment is gewoon wanneer je je goed voelt.
Dus niet s'morgens vroeg als je nog slaperig bent en niet s'avonds laat als je half in slaap valt
Maar zijn er dan nog manieren om iets beter op te nemen? het lijkt me best lastige stof..quote:Op zaterdag 25 juni 2005 07:30 schreef SeLang het volgende:
Het beste moment is gewoon wanneer je je goed voelt.
Dus niet s'morgens vroeg als je nog slaperig bent en niet s'avonds laat als je half in slaap valt
Ik denk een uurtje nadat je wakker bent, dan ben je tenminstequote:Op zaterdag 25 juni 2005 07:57 schreef Orealo het volgende:
[..]
Maar zijn er dan nog manieren om iets beter op te nemen? het lijkt me best lastige stof..
Dan gaan we dat binnenkort eens proberen, thanksquote:Op zaterdag 25 juni 2005 08:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk een uurtje nadat je wakker bent, dan ben je tenminste
niet meer zo slaperig en kan je meteen een frisse start maken.![]()
Weetje wat dan ook een voordeel is, als je nog BV huiswerk moet makenquote:Op zaterdag 25 juni 2005 08:02 schreef Orealo het volgende:
[..]
Dan gaan we dat binnenkort eens proberen, thanks
Da's waar, misschien ook wel een goeie, heb sowiso tot augustus geen huiswerk meer.. (net geslaagdquote:Op zaterdag 25 juni 2005 08:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weetje wat dan ook een voordeel is, als je nog BV huiswerk moet maken
en je doet het meteen in de ochtend, en dan heb je ook niet de heletijd het gevoel van
O ik moet nog huiswerk maken laat ik het dan en dan maar doen, wat als gevolg heeft
dat je het snel weer vergeet of dat je de heletijd denk van, shit ik moet nog
huiswerk maken.
Dat is mooi.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 08:11 schreef Orealo het volgende:
[..]
Da's waar, misschien ook wel een goeie, heb sowiso tot augustus geen huiswerk meer.. (net geslaagd)
Thanks, nu heb ik besloten tot augustus zelf een beetje bij te leren..quote:
Je gaat dus ook nog studeren dan? En waarvoor? Of ben je daar nog niet helemaal uit.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 08:15 schreef Orealo het volgende:
[..]
Thanks, nu heb ik besloten tot augustus zelf een beetje bij te leren..
Ik zag het licht net te laat, anders kom ik volgens mijn (ex-)coordinator een niveau hoger doen, maar ja.. nu wil ik dingen leren.. (het is eigenlijk best leuk.. leren)
Jawelquote:Op zaterdag 25 juni 2005 08:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je gaat dus ook nog studeren dan? En waarvoor? Of ben je daar nog niet helemaal uit.![]()
Mooi, een goede instelling is erg belangrijkquote:Op zaterdag 25 juni 2005 08:18 schreef Orealo het volgende:
[..]
JawelMultimedia Vormgeven
![]()
Kan echt niet wachten..
Had ik dat een paar jaar terug maarquote:Op zaterdag 25 juni 2005 08:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mooi, een goede instelling is erg belangrijk![]()
Preciesquote:Op zaterdag 25 juni 2005 08:22 schreef Orealo het volgende:
[..]
Had ik dat een paar jaar terug maarmaar ja, beter laat dan nooit
![]()
En hmm.. wat is de beste manier om te leren?quote:
Meestal lees ik het een paar keer door zodat ik een beetje weet waar het over gaat.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 08:27 schreef Orealo het volgende:
[..]
En hmm.. wat is de beste manier om te leren?
gewoon 10x overlezen..? overschrijven? gelijk in praktijk uitvoeren?
Misschien is dat wel 't beste voor een programeertaal.. gelijk testen enzo..
Ik heb wel samenvattingen gebruikt voor m'n examen-voorbereiding, ja, dan ga ik zoiets maar doen dan, van de week, want ik wil dit weten, thanksquote:Op zaterdag 25 juni 2005 08:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meestal lees ik het een paar keer door zodat ik een beetje weet waar het over gaat.
Dan maar ik meestal een samenvatting en schrijf ik de belangrijkste dingen even uitgebreid op.
En soms maak ik voor mezelf ook vragen over de tekst en die probeer ik dan een half uurtje na het leren te maken om te kijken of ik het nog weet, een soort toets dus. Herhalen is ook heel belangrijk!![]()
Goedquote:Op zaterdag 25 juni 2005 08:40 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik heb wel samenvattingen gebruikt voor m'n examen-voorbereiding, ja, dan ga ik zoiets maar doen dan, van de week, want ik wil dit weten, thanks![]()
Ja, denk ook wel dat ik een eigen systeempje ga ontwikkellen, maar had een schopje in de goeie richting nodigquote:Op zaterdag 25 juni 2005 08:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
GoedSucces!
Het is natuurlijk ook wel een beetje verschillend wat de beste manier van leren is.
Iedereen heeft denk ik wel een beetje zijn eigen manier wat hij of zij fijner vind.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |