Ik heb beiden gezien.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:55 schreef outcast-within het volgende:
Vraagje.
Ik weet ongeveer wel waar FMA over gaat mensen die lichaamsdelen vervangen e.d. toch?
Full metal panic is dat een reactie daarop? een parodie of een vervolg? de namen klinken zo gelijk
quote van animenfo over FMP...quote:In this world, there exists people with special abilities to manipulate objects and transform one object into another. These people are known as alchemists. This process does come with a cost though, the basic law of alchemy states that to gain something you have to sacrifice something of the same value.
The main character is the famous alchemist Edward Elric - also known as the Fullmetal Alchemist - who almost lost his little brother, Alphonse, in an accident. Edward managed to contain his brother's soul in a large suit of armor. While he did manage to save his brother's life, he had to pay a great price himself.
To get back what they've lost, the brothers embark on a journey to find the Philosophers Stone that is said to amplify the powers of an alchemist enormously.
Zoals je hierboven uit kan opmaken zijn het totaal verschillende series.quote:Sosuke Sagara is an elite soldier who belongs to an independent special force named "Mithril". Mithril is a self appointed military force that fights terrorism across the globe. With technology that is far superior to that of normal nations, Mithril intercedes on behalf of justice. Sagara, a Second Lieutenant under Mithril's command, is assigned to the duty of protecting a girl named Kaname Chidori, who attends high school in Japan. To accomplish this task, he pretends to be a transfer student attending at Kaname's school. As Sagara settles into his new role as classmate, a massive plot unfolds beginning with the kidnapping of Chidori. What is Chidori's role in the conspiracy? Why does she seem to be born with knowledge of technology that has only been recently invented?
Mis ik iets??? Ik zie de linkjes namelijk nietquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:33 schreef Jordy-B het volgende:
Die linkjes onder mijn naam, in de OP...
is dat echt nodig? Heb ik je dan echt zó in je kruis getrapt door over Midori no Hibi te zeggen dat je blijkbaar tot de doelgroep beboort voor 'n serie over 'n jongen die een relatie heeft met z'n rechterhand?
O dat. de eerste link verwijst naar dat jij een van de eerste was die hier poste in het anime topic. Waarvoor hulde. En die tweede dat je af en toe erg "grappig" kan zijn. Maar als je wilt haal ik ze weg hoorquote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:33 schreef Jordy-B het volgende:
Die linkjes onder mijn naam, in de OP...
is dat echt nodig? Heb ik je dan echt zó in je kruis getrapt door over Midori no Hibi te zeggen dat je blijkbaar tot de doelgroep beboort voor 'n serie over 'n jongen die een relatie heeft met z'n rechterhand?
Toch grappig dat ze dan ongeveer hetzelfde heten.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 14:48 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ik heb beiden gezien.
Het enige dat FMA en FMP gelijk hebben is Full Metal in de naam (al dan zonder spatie).
quote van animenfo over FMA...
[..]
quote van animenfo over FMP...
[..]
Zoals je hierboven uit kan opmaken zijn het totaal verschillende series.
GITS is een film geen seriequote:Op zaterdag 18 maart 2006 04:47 schreef uppie83 het volgende:
[..]
En dan noem je zelf alleen maar GITS( terwijl de 1e film zelfs al uit 1995 is
) Maar ik begrijp je punt
Klinkt ieg als een leuke serie, maar één die je niet moet kijken als je moe ben ofzo, veel te veel nadenk werk.... je suis correct???quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:30 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
GITS is een film geen serie![]()
En ik heb ook erbij staan dat ik je op het gebied van GITS ff help.
Meteen gaan kijkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:24 schreef uppie83 het volgende:
Hmm waar ik uit kan kiezenheb je even ?
- Full Metal Alchemist; serie
1 is leuker, maar 2 is mooier gemaakt.quote:- Ghost in the Shell 1; film
- Ghost in the Shell 2; film
Knettergekke serie!quote:- Goldenboy; serie
redelijk saaiquote:- Hack Sign; serie
Beiden aardig, maar het is geen Naruto zeg maar.quote:- Hunter x Hunter; serie
- Hunter x Hunter GI Final; serie
Redelijkquote:- Steamboy; movie
Je hebt nog genoeg te doen dusquote:Dit is wat ik nog heb liggen, maar nog niet heb gekeken
quiquote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:12 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Klinkt ieg als een leuke serie, maar één die je niet moet kijken als je moe ben ofzo, veel te veel nadenk werk.... je suis correct???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.D'r is toch maar 1 trigun serie?Hellsing is echt vet vind ik, de hoofdpersoon heeft ontzettend veel stijlquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:24 schreef uppie83 het volgende:
Hmm waar ik uit kan kiezenheb je even ?
- Full Metal Alchemist; serie
- Hellsing serie
Dit is wat ik nog heb liggen, maar nog niet heb gekeken
Tevens, meld![]()
FMA moet ik ook nog eens afkijken, helaas weet ik het einde al dus erg veel motivatie om 13 gb te downloaden heb ik niet
[ Bericht 34% gewijzigd door Rahl op 18-03-2006 20:12:02 ]
Yep.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:23 schreef Agiath het volgende:
Oke ik ga Full Metal Alchemist nu binnentrekken, klopt het dat er 51 aflevering zijn?
*binnentrektquote:
En een (tv)film... Maar die moet je pas kijken als je de serie hebt gezien...quote:
Okequote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:43 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
En een (tv)film... Maar die moet je pas kijken als je de serie hebt gezien...
Dit is ook de volgorde waarin het gekeken moet worden?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 03:16 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
en dat noemt zich een anime fan , bijna alle top series van de afgelopen 5 jaar heb je nog niet gezien , amateur
![]()
Goed , ik zal je ff bijscholen wat betreft Ghost In The Shell
NIET IN RANDOM ORDER:
Ghost in the Shell 1
Als opwarmetje
Ghost in the Shell tv serie 1 Stand Alone Complex First GIG
Nuchter kijken en af en toe wat dingen terug spoelen. Bereid je voor op VEEL gelul die daadwerkelijk ergens over gaat
Ghost in the Shell Takichoma Special
Gewoon grappig
Ghost in the Shell 2
Anders dan de eerste film , meer in de setting van de serie (vandaar dat je deel 1 en 2 niet achter elkaar moet kijken zonder het eerste seizoen van de serie gezien te hebben, deel 2 valt anders tegen)
Ghost in the Shell tv serie 2 Stand Alone Complex Second GIG
Niet zo ingewikkeld en baanbrekend als seizoen een maar absoluut een aanrader, iet meer actie en minder regels tekst. Niet kijken zonder Se01 gezien te hebben![]()
Hier ben je als het goed is de komende paar dagen/weken wel zoet mee
*disclaimer: Elke serie/film die je naar de GITS reeks kijkt LIJKT lelijk/minder interessant , dit hoort![]()
dat vast wel, maar tis wel een coole release (en als je atbox e.d. fanaat bnent dan zou je misschien nog willen hebben ookquote:Op zondag 19 maart 2006 19:12 schreef Zeurberus het volgende:
216 euro voor een paar (geweldige) films![]()
Dat moet goedkoper kunnen![]()
poepoequote:Op zondag 19 maart 2006 23:50 schreef RipCore het volgende:
176.
Dus je mag nog wat inhaalwerk verrichten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |