Ja dat dat konijn? de heuvel op yoshiedquote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:09 schreef uppie83 het volgende:
[..]
De voorkant van het doosje ziet er iig al leuk uit
[..]
Ik moet een beetje uitkijken met wat ik zeg zonder spoilers, maar bedoel je daar dat picturebook mee ?
Hmm..quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:43 schreef outcast_within het volgende:
Ep 1 en 2 van fruit basket gekeken.
Wat een mooie intro(op die ene uit de toom vallende engelse zin dan
) totaal anders dan die leuke intro van Rizelmine.
Fruitsbasket![]()
Die ja.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:32 schreef Orealo het volgende:
[..]
Hmm..
Ging dat over die sterrenbeelden? en dat meisje wat in het bos woont? ik kan me er iets van herinneren![]()
Ik zeg het gewoon voor het geval mensen de anime hebben gezien en niet weten dat het n.a.v. de film is (zoals ik eerst ook).quote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:05 schreef Jordy-B het volgende:
dude... seven samurai is een klassieker... Je brengt het alsof het een totaal onbekende film is.
Fijn dat je je excuses aanbiedt en het is je vergeven...quote:Op zondag 26 maart 2006 16:15 schreef rew- het volgende:
[..]
Ik zeg het gewoon voor het geval mensen de anime hebben gezien en niet weten dat het n.a.v. de film is (zoals ik eerst ook).
Sorry dat het niet aan jouw respect voor de film voldoet.
oewaahhh ziet er goed uit nyaquote:Op zondag 26 maart 2006 20:25 schreef Zeurberus het volgende:
Ghost In The Shell Stand Alone Complex : Solid State Society beeldmateriaal
Looking good !![]()
![]()
Mooi zo.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:32 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Fijn dat je je excuses aanbiedt en het is je vergeven...
Ziet er veelbelovend uit.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:25 schreef Zeurberus het volgende:
Ghost In The Shell Stand Alone Complex : Solid State Society beeldmateriaal
Looking good !![]()
![]()
Zeer bekend materiaalquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:05 schreef Jordy-B het volgende:
dude... seven samurai is een klassieker...
Jaja Ik had al een vermoeden dat je Naruto aant volgen was jaquote:Op maandag 27 maart 2006 15:30 schreef MyImmortal het volgende:
ik weet bij god niet meer wat ze allemaal kijkt, maar ik zelf heb eigenlijk niet veel gekeken afgelopen tijd. wordt altijd vanalles aangeraden, maar ik vergeet dat altijd te checken.
I grew up with dragonball, dus dat zeker
Captain tsubasa stamt ook nog van vroeger enne slamdunk ook nog, wildstrikers heb ik heel even gevolgd. hunt x hunter was wel leuk, getbackers vond ik ook wel aardig. ik hou van humor, te serieus vind ik beetje saai. alhoewel ik ook hele tijd deathnote heb staan lezen.
eigenlijk volg ik nog alleen maar naruto en dan de manga(zie usericon)
goh wat is dat toch eigelijk met de gedachte dat meisjes altijd sailormoon kijken ??quote:Op maandag 27 maart 2006 15:45 schreef MyImmortal het volgende:
ik zal ze eens checken kaubto_raiger en ik heb even gekeken in haar anime mappen:
da capo, gravitation, haruka naru toki no na. misschien zijn ze niet zo vaag, maar ik heb altijd in mijn hoofd zitten dat mijn zus vroeger altijd sailormoon keek
nee Shonen-ai is echt jongen x jongen Outkastquote:Op maandag 27 maart 2006 15:53 schreef outcast_within het volgende:
wtf is jongensliefde?
Hoopt gewoon dat er 2 jongens verliefd worden op een meisje ipv altijd andersom.
laat het alsjeblieft niet iets anders zijn
Voornaam: Sasukequote:Op maandag 27 maart 2006 15:45 schreef MyImmortal het volgende:
ik zal ze eens checken kaubto_raiger en ik heb even gekeken in haar anime mappen:
da capo, gravitation, haruka naru toki no na. misschien zijn ze niet zo vaag, maar ik heb altijd in mijn hoofd zitten dat mijn zus vroeger altijd sailormoon keek
sorry ik moet je teleurstellen, ik ben niet zo cool helaasquote:Op maandag 27 maart 2006 15:56 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Voornaam: Sasuke
Achternaam: Uchiha
Correct? Dan hebben we geloof ik de eerste Japanner in het topic![]()
STa je nu Yaoi Hentai te beschrijven??quote:Op maandag 27 maart 2006 15:57 schreef outcast_within het volgende:
Nou Cabuto. Dat is wel jammer.
straattaalmode = 1: Vinden chicks dat leuk om naar te kijken ofzo? brr ik vond die green green scenes al twijfelachtig en dan een hele serie vol ermee.
Naruto wat doe je nou? rustig maar sasuke en ontspan jezelf :S
mwah dat valt wel mee hoorquote:Op maandag 27 maart 2006 16:16 schreef outcast_within het volgende:
omg je kent je definities wel zeg (enigzins troubling maar toch:D)
@linebear begin eens met het wijzigen van die lelijke usericoon
Yaoiquote:Op maandag 27 maart 2006 16:01 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
STa je nu Yaoi Hentai te beschrijven??
as far as I know is er een verschil tussen Yaoi en SHonen-ai though
net zoals de scheiding tussen Ecchi en Hentai ^_^;;
Probeer eens wat series, die zijn graits legaal te downloaden en 't zijn er veel meerquote:Op maandag 27 maart 2006 16:14 schreef linebear het volgende:
begin verslaafd te raken aan Anime.... waar kan ik leuke films voor weinig op de kop tikken ?!?
ik vond o.a spirited away wel goedquote:Op maandag 27 maart 2006 16:14 schreef linebear het volgende:
begin verslaafd te raken aan Anime.... waar kan ik leuke films voor weinig op de kop tikken ?!?
http://www.dvdpacific.comquote:Op maandag 27 maart 2006 16:14 schreef linebear het volgende:
Mschol sterf!quote:Op maandag 27 maart 2006 18:26 schreef Qunix het volgende:
Klopt het dat er geen Naruto topic is na deel 2 die dicht is?
Ik heb daar al een tijdje niet gepost en ik loop ook een beetje achter met kijkenquote:Op maandag 27 maart 2006 23:00 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Mschol sterf!kerel maakt geen nieuw topic aan.
Welke naruto kijker wil de eer?
Dat andere een leven krijgen is helemaal kut. Zit ik hier op fok. Met een orealo die op normale tijden postsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:12 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik heb daar al een tijdje niet gepost en ik loop ook een beetje achter met kijken
Damn een leven heben is kut he!
nou nou , wat een taalquote:Op maandag 27 maart 2006 23:00 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Mschol sterf!kerel maakt geen nieuw topic aan.
Welke naruto kijker wil de eer?
FMAquote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:05 schreef uppie83 het volgende:
Mot niet gekker worden
Ben trouwens met FMA begonnenNet de eerste drie eps gekeken en bevalt tot nu toe goed
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:42 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat andere een leven krijgen is helemaal kut. Zit ik hier op fok. Met een orealo die op normale tijden posts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |