ik haalde de 1ste twee afleveringen bij FTD (usenet) vandaan. maar kwailiteit was niet helemaal geweldig.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:48 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Als je weet hoe Emule werkt kan je hem ook downloaden
ed2k://|file|Peking%20Express%20-%20S03E02.avi|357959680|20A6D320A94EE53E19786C9D3FA6199D|/
Geen idee, Emule gaat bij mij in ieder geval snel en de kwaliteit is ook oke, alleen het geluid is wat minderquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:45 schreef Caesu het volgende:
wat waar is is waar...quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Roos presenteert het zo leuk!
matige tvp
heb het veranderdquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:45 schreef hardsilence het volgende:
Legally_Brunette, zelf de OP anders gemaakt?
Ziet er goed uit.
Tellen doe je alleen zo.. 1,2,3,4
Die mag wel wat vaker in beeld ja.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Roos presenteert het zo leuk!
matige tvp
Goed dan.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:39 schreef Legally_Brunette het volgende:
heb het veranderd
eerst rood, dan wit (als ze kleiner worden)quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:40 schreef haagse_elfje het volgende:
heb jij een pot op je kachel? loopt ze rood of wit aan?
Is het ook ergens gratis te zien?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:32 schreef Rainboww het volgende:
PE afl. 1 is online te bekijken tegen betaling van 1,50:
http://pctv.telenet.be
1,50 lenen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:53 schreef martinlutherking het volgende:
Is het ook ergens gratis te zien?![]()
le-zen dan.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:43 schreef martinlutherking het volgende:
Is dat een antwoord op mijn vraag?
Okee, relax maar. Ik zal eens kijken.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:46 schreef hardsilence het volgende:
[..]
le-zen dan.
Staat nl. nog een optie hierzo.
als je je ip-adres naar me mailt geef ik toegang tot m'n ftp.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:48 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Okee, relax maar. Ik zal eens kijken.![]()
Emule?![]()
Het is een valstrik. BREIN lokt je om illigaal te downloaden en pakt je dan met je IP adress!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:50 schreef Caesu het volgende:
[..]
als je je ip-adres naar me mailt geef ik toegang tot m'n ftp.
Soaps, Showbizz & Sterren
hier kan je je ip-adres checken http://www.myip.dk/
Doe in het vervolg maar via msn/mail/postduif/rooksignalen, maar niet hier op het forum.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:50 schreef Caesu het volgende:
[..]
als je je ip-adres naar me mailt geef ik toegang tot m'n ftp.
Soaps, Showbizz & Sterren
hier kan je je ip-adres checken http://www.myip.dk/
maar als jij nog aan het instappen bent en de chauffer geeft gas dan kan je er ook niks aan doen lijkt mequote:Op zondag 19 maart 2006 10:58 schreef Nuna het volgende:
Sorry hoor, maar het moet wel een erg dom iemand zijn om eraf te vallen. Of het moet een erg kleine wagen zijn, maar dan nog. Je houdt jezelf toch wel ergens aan vast neem ik aan?
idd, en een zware rugzak op je rug - je ligt er zo af.quote:Op zondag 19 maart 2006 11:00 schreef kepler het volgende:
[..]
maar als jij nog aan het instappen bent en de chauffer geeft gas dan kan je er ook niks aan doen lijkt me
Ja, oke! Dat is dan gewoon pech hebben natuurlijkquote:Op zondag 19 maart 2006 11:00 schreef kepler het volgende:
[..]
maar als jij nog aan het instappen bent en de chauffer geeft gas dan kan je er ook niks aan doen lijkt me
Nog 16 minuten en 54 secondenquote:
Die 2 schedels zouden niet misstaan op de Killing Fieldsquote:
Je zou het bijna hopenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:39 schreef PirE het volgende:
Die 2 schedels zouden niet misstaan op de Killing Fields.
De uitzending is verdomme nog geen 5 minuten bezig en ik erger me nu al dood aan die kutpotten![]()
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:39 schreef Strolie75 het volgende:
He heerlijk, 5 minuten begonnen en ik erger me nu alweer kapot aan die potten
Neem een bakkie koffiequote:
Hij had eerst een Yankees shirt aan in Vietnamquote:Op zondag 19 maart 2006 20:44 schreef PirE het volgende:
Het is jammer dat het al opgenomen is. Anders was ik een grote campagne begonnen om de plaatselijke mannen te laten weten dat bij die rooie en witte toch niks te halen is.
Amir en Jimmy for the win. Het is wel zielig dat Jimmy alleen maar een Chelsea-shirt heeft ingepakt![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:48 schreef borisz het volgende:
die potten moeten eruit
Nou dat valt ook wel weer mee.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:52 schreef jessie het volgende:
Ik vind dat ze erg respectloos met de bevolking daar om gaan!!!!
Vooral die (a)lienquote:Op zondag 19 maart 2006 20:52 schreef jessie het volgende:
Ze zijn hooguit opdringerig. Die mensen kunnen best weigerenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:52 schreef jessie het volgende:
Dat is een uitzonderingquote:Op zondag 19 maart 2006 20:54 schreef jessie het volgende:
Nou vind ik niet. Als je ziet hoe die blonde trien staat te kafferen tegen die man op dat karretje.
Ja, het is toch een spel. Beetje fanatiek mag best.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:54 schreef jessie het volgende:
Nou vind ik niet. Als je ziet hoe die blonde trien staat te kafferen tegen die man op dat karretje.
Nou als ik een lifter mee zou nemen en hij/zij zou zo lopen te drammen tegen mij dan sta ik toch redelijk vlot weer stil om ze uit de auto te flikkeren.quote:
dat hoort bij het spel vind ik, het is geen plezierreisjequote:Op zondag 19 maart 2006 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Jan en Miranda vallen voor mij ook door de mand nu... De rest gebruiken om uit de stad te komen en nu doodleuk zelf een eigen lift regelen
da's juist het spelquote:Op zondag 19 maart 2006 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Jan en Miranda vallen voor mij ook door de mand nu... De rest gebruiken om uit de stad te komen en nu doodleuk zelf een eigen lift regelen
ja maar ze spelen ook wel een vies spelletje... ze waren maar wat blij dat ze met die vier de stad uit konden komen en toen trokken ze ineens wel hun eigen planquote:Op zondag 19 maart 2006 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
De multi-lifters zijn ook dom, Dan willen ze die andere wtee er niet bij, maar ze worden wel boos als ze gewoon weggaan.
spel ok, maar het is geen fair playquote:Op zondag 19 maart 2006 20:59 schreef kepler het volgende:
[..]
dat hoort bij het spel vind ik, het is geen plezierreisje![]()
Met Fair Play kom je niet ver, je moet profiteren, naaien en zorgen dat je als eerste aankomt.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
spel ok, maar het is geen fair play
tuurlijk wel, eerst willen ze niet dat ze meegaan. Vervolgens regelen Miranda en de baron een eigen lift en is het weer niet goedquote:Op zondag 19 maart 2006 21:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
spel ok, maar het is geen fair play
amenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Met Fair Play kom je niet ver, je moet profiteren, naaien en zorgen dat je als eerste aankomt.
Dat zeg ikquote:Op zondag 19 maart 2006 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Jeutje wat een manisch-depressief wijffie.
Ik zit te wachten tot hij doelbewust tegen een boom rijdt.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:03 schreef Scope het volgende:
Jemig, die arme man.... 4 potten in zn auto
ik vind 't wel 'n toffe dudequote:Op zondag 19 maart 2006 21:04 schreef PirE het volgende:
God, wat zielig voor die cambodjaan.
Inderdaad, maar zelfs twee keer zeggen beschrijft eigenlijk nog niet hoe ze doetquote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:06 schreef TheVulture het volgende:
Hoorde ik Snorremans nou echt "Ze mogen alleen niet te oud zijn" zeggen over die lokale vrouwtjes![]()
![]()
Het negatieve van die twee potten en Lien in het bijzonder kan inderdaad niet vaak genoeg benadrukt worden.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Inderdaad, maar zelfs twee keer zeggen beschrijft eigenlijk nog niet hoe ze doet.
Chris heeft haar op de tanden maar ik zie haar niet op vrouwen vallen.. en Lut pakt denk ik alles wat ze krijgen kan, al is het een kameleonquote:Op zondag 19 maart 2006 21:06 schreef Strolie75 het volgende:
Zijn die Chris en Lut eigenlijk ook lesbo's?
Oh ja, die Indier waar ze op liepen te soppenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:10 schreef babette21 het volgende:
Shamron is tof, maar hij haalt het niet bij Radj [de held van Karla en Sophie]
Shamron helpt alleen het verkeerde koppel. Radj was echt een topperquote:Op zondag 19 maart 2006 21:10 schreef babette21 het volgende:
Ik zou de grot van Wendy ook wel eens willen zienquote:Op zondag 19 maart 2006 21:11 schreef borisz het volgende:
mooie tempels
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Oh ja, die Indier waar ze op liepen te soppen
Karla en Sophie waren geweldig. Ik heb echt dubbel gelegen om die tweequote:Op zondag 19 maart 2006 21:10 schreef babette21 het volgende:
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou de grot van Wendy ook wel eens willen zien
Geen idee? Minder gewicht in de auto?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:12 schreef TheVulture het volgende:
Chris en Lut stappen uit om de potten te helpen![]()
WAAROM?
Als er een god bestaat moet het Lien zijnquote:Op zondag 19 maart 2006 21:13 schreef babette21 het volgende:
deze hobbelweg zou wel 's iemand van 'n wagen kunnen gooien
hoe twee sex-and-the-city-typjes PE wonnen: "als 't maar proper is he"quote:Op zondag 19 maart 2006 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Karla en Sophie waren geweldig. Ik heb echt dubbel gelegen om die twee. En dan winnen ze ook nog
.
maar je bent toch ook aan het racen, dan zou ik dus nooit een ander koppel zo helpen... zeker niet als het Bassie en Adriaan zijnquote:Op zondag 19 maart 2006 21:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Geen idee? Minder gewicht in de auto?
Pas in de finaleaflevering hun eerste amulet winnen, toch?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe twee sex-and-the-city-typjes PE wonnen: "als 't maar proper is he"![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:15 schreef MlleBlakeney het volgende:
God god god, wat irriteren die twee lesbo-kutten!!!!
jaquote:Op zondag 19 maart 2006 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Pas in de finaleaflevering hun eerste amulet winnen, toch?.
Heeeeeeeerlijk! Mogen ze er nog lang inblijven!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:15 schreef MlleBlakeney het volgende:
God god god, wat irriteren die twee lesbo-kutten!!!!
dat vind ik eigenlijk ook, gewoon nog een aflevering of drie en danquote:Op zondag 19 maart 2006 21:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heeeeeeeerlijk! Mogen ze er nog lang inblijven!
ze mogen er van mij zolang mogelijk inblijven, zolang ze maar niet winnen. Dit zorgt voor mooie TVquote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef Cheiron het volgende:
Gadverdomma, schop die lesbos eruit zeg! Wat een irritante zeikwijven. Zo hysterisch, hun onzekerhied verbergend.. getsiederrie!
Mooi dat de anderen gewonnen hebben.
eenschquote:Op zondag 19 maart 2006 21:19 schreef kepler het volgende:
ze mogen er van mij zolang mogelijk inblijven, zolang ze maar niet winnen. Dit zorgt voor mooie TV
...maar ze is wel lekker....quote:Op zondag 19 maart 2006 21:20 schreef babette21 het volgende:
en Wendy blijkt wéér een jankerd te zijn
Geweldig koppel was datquote:Op zondag 19 maart 2006 21:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Pas in de finaleaflevering hun eerste amulet winnen, toch?.
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:20 schreef Svensational het volgende:
Amir en Jimmy
Die potten mogen er wel uit.
Juustemquote:
Wel een lekkere jankerd.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:20 schreef babette21 het volgende:
ik vind die Yves ook maar een nerd
en Wendy blijkt wéér een jankerd te zijn
My thoughts exactly!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:20 schreef Svensational het volgende:
Amir en Jimmy
Die potten mogen er wel uit.
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:14 schreef Scope het volgende:
Bassie
Precies. Als ze winnen is er niks aan.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Zolang die potten in elke aflevering het deksel op de neus krijgen mogen ze blijven
stalkerquote:Op zondag 19 maart 2006 21:32 schreef Scope het volgende:
Shamron... je kan ook te ver gaan, he?
Hij is echt een toffe man, maar hij heeft nu de verkeerde vriendenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:33 schreef PirE het volgende:
Shamron![]()
Hij bedoelt het goed maar hij wordt gewoon gebruikt![]()
Hij wordt gewoon elke keer afgewerkt door die potten in de auto.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:34 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Shamron door de makers is getipt en dat een en ander in scene is gezet, dit is me allemaal net te toevallig
dat zijn ze gewendquote:
Dan denken die anderen misschien dat ze nog niet de laatste zijn en dus misschien een mindere drift hebben om snelheid te maken.quote:
Dat is dus slim, dan denken die andere knakkers van 'jeej, we liggen voorop, dan kunnen we relax doen!' Maar stiekem liggen ze dan 2de of lager.quote:
Precies, ik bedoel wat vor zin heeft het als er ook nog iemand met een blok van een camera in de auto zitquote:
Jammer dat de camera-man niet buktquote:Op zondag 19 maart 2006 21:36 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
Dat is dus slim, dan denken die andere knakkers van 'jeej, we liggen voorop, dan kunnen we relax doen!' Maar stiekem liggen ze dan 2de of lager.
He kut, daar had ik nog niet aan gedacht!quote:
YOUR MOTHER SUCKS COCK IN HELL....OR EATS PUSSYquote:Op zondag 19 maart 2006 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
OH MY FUCKING GOD
WHAT THE FUCK
GOD
FUCK
WHAT THE FUCKING GOD
Vocabulaire van de duivel haarzelf.
grappig is niet het juiste woord.... mega-irritant welquote:Op zondag 19 maart 2006 21:38 schreef k_man het volgende:
Stiekem begin ik de bloempotten toch wel grappig te vinden.
You're fucking kidding?!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:38 schreef k_man het volgende:
Stiekem begin ik de bloempotten toch wel grappig te vinden.
Minimaal 1 cameraman/geluidsman die ook meerijdt in de auto's als dat kan. Er zijn vast nog meer volgers die de deelnemers met ander vervoer volgen.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:38 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
He kut, daar had ik nog niet aan gedacht!![]()
Maar hoeveel mensen reizen er nog 'extra' met hun mee? 1 cameraman?
Gaan we nu horen...quote:Op zondag 19 maart 2006 21:41 schreef Strolie75 het volgende:
wie ligt er nu voor????
Die dacht alleen maar "TRIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!".quote:Op zondag 19 maart 2006 21:43 schreef Toxic_nl het volgende:
'Dit nemen ze ons nooit meer af'
Die gozer gaat ze helemaal tot het eind brengen ofzo?![]()
Maarja, die andere mensen zien al die reacties van die 2 kutjes niet. En zien ze ook niet hoe overdreven hun over alles doen.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:45 schreef MrX1982 het volgende:
Boycot op Jan en Miranda vreemd. Ik zou die twee potten boycotten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |