dat hoort bij het spel vind ik, het is geen plezierreisjequote:Op zondag 19 maart 2006 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Jan en Miranda vallen voor mij ook door de mand nu... De rest gebruiken om uit de stad te komen en nu doodleuk zelf een eigen lift regelen
da's juist het spelquote:Op zondag 19 maart 2006 20:57 schreef TheVulture het volgende:
Jan en Miranda vallen voor mij ook door de mand nu... De rest gebruiken om uit de stad te komen en nu doodleuk zelf een eigen lift regelen
ja maar ze spelen ook wel een vies spelletje... ze waren maar wat blij dat ze met die vier de stad uit konden komen en toen trokken ze ineens wel hun eigen planquote:Op zondag 19 maart 2006 20:57 schreef Tha_Erik het volgende:
De multi-lifters zijn ook dom, Dan willen ze die andere wtee er niet bij, maar ze worden wel boos als ze gewoon weggaan.
spel ok, maar het is geen fair playquote:Op zondag 19 maart 2006 20:59 schreef kepler het volgende:
[..]
dat hoort bij het spel vind ik, het is geen plezierreisje![]()
Met Fair Play kom je niet ver, je moet profiteren, naaien en zorgen dat je als eerste aankomt.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
spel ok, maar het is geen fair play
tuurlijk wel, eerst willen ze niet dat ze meegaan. Vervolgens regelen Miranda en de baron een eigen lift en is het weer niet goedquote:Op zondag 19 maart 2006 21:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
spel ok, maar het is geen fair play
amenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Met Fair Play kom je niet ver, je moet profiteren, naaien en zorgen dat je als eerste aankomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |