quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:41 schreef Bupatih het volgende:
Tegenargument:
- MB moet dan met keiveel mensen in de trein.
Uit vele onderzoeken is gebleken dat vooral mensen die eerst met de fiets gaan overstappen naar het OV. Ook gaan sommige mensen nu maar reizen om te reisen. Mobiliteit moet geld kosten of er wordt maar wat afgereisd. Dus zijn er nu meer lijnen + evenveel auto's: nefast files +milieu.quote:- Minder congestie in de grote steden doordat meer mensen het OV gebruiken ipv de auto.
Zie vorig.quote:- Beter voor het milieu.
De rijkdom moet worden herverdeeld via belastigen. Niet via het OV. Dan kunnen de mindergestelden zélf kiezen wat ze met hun misschien weinige geld doen.quote:- Je helpt de mindergestelden in de samenleving. Zij hebben nu gratis vervoer.
Mja, die files weer.quote:- Doordat er minder files zouden ontstaan (daar gaan we dan even vanuit) komen werknemers vaker op tijd op hun werk. Scheelt een hoop centen.
Mits het OV vlekkeloos geregeld is. Op het moment zijn er zo veel problemen, en als die blijven voorkomen dan komen mensen nog steeds te laat.quote:- Doordat er minder files zouden ontstaan (daar gaan we dan even vanuit) komen werknemers vaker op tijd op hun werk. Scheelt een hoop centen.
Goed argument!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:41 schreef Bupatih het volgende:
Tegenargument:
- MB moet dan met keiveel mensen in de trein.
Mijn Paltos, wat doe je?quote:Ook gaan sommige mensen nu maar reizen om te reisen.
Jep, deze kan hij dan ook gebruiken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mits het OV vlekkeloos geregeld is. Op het moment zijn er zo veel problemen, en als die blijven voorkomen dan komen mensen nog steeds te laat.
He bah.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:43 schreef PeRi het volgende:
Ik stem gewoon PVDA.
Hasselt. En de gemeente zadelde de schulden op.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:45 schreef Airelle het volgende:
Je leert het al.
In Antwerpen (of een andere belgische stad) zijn al eens proeven gedaan met gratis OV. Bleek dat er helemaal geen grote verschuiving ontstond van auto naar OV. Het is dus maar een idee dat mensen gevoelig zijn voor dit soort dingen. Veel werknemens blijven de auto gebruiken ookal zouden ze geld toe krijgen.
Ja, heb ik al.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jep, deze kan hij dan ook gebruiken.
En treinen/bussen/metro's/trams komen niet precies op de plekken waar je uit wilt komen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:54 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, heb ik al.![]()
En ook al is alles vlekkeloos geregeld, je doet er nog altijd veel langer over ergens te geraken.
En dat zou in België nog veel erger zijn door de slechtere ruimtelijke ordening!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En treinen/bussen/metro's/trams komen niet precies op de plekken waar je uit wilt komen.
Dat lijkt me sterk. De stroom van treinen wordt vaak nog opgewekt in koolcentrales, omdat ze zonodig tegen kerncentrales willen zijn.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:59 schreef Tha_Erik het volgende:
En dat er dan minder luchtvervuiling wordt veroorzaakt, als mensen meer met het OV gaan, is dat wel zo?
De energie van treinen moet toch ook ergens opgewekt worden (of is dat met groene stroom)?
Dat komt door Airelle die de hele tijd haar avatar verandert en waarvan de oude van de server verdwijnt.quote:
ik heb 't niet over de ava'squote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:07 schreef Bupatih het volgende:
Dat komt door Airelle die de hele tijd haar avatar verandert en waarvan de oude van de server verdwijnt.
Sprong van 500 naar 600 dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:41 schreef Bupatih het volgende:
TOPICS 1 T/M 500
#600 | #601 | #602 | #603 |
Ooooh, dat heb ik ja. Na 3 dagen nog geen effect, maar iig ook nog geen vlekkenquote:
Gaat over oorlog zeker?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Dizer, heb je die clip van Rammstein gezien? Echt iets voor jou.
Geen vlekken... als in de badkamer?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ooooh, dat heb ik ja. Na 3 dagen nog geen effect, maar iig ook nog geen vlekken
Ik denk ook niet dat je 'm wilt zien.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gaat over oorlog zeker?Ik heb hem nog niet gezien
![]()
Nou nee, maar er is een topic over en de helft van de gebruikers is tevreden en de andere helft gaat gevlekt door het leven nuquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:34 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Geen vlekken... als in de badkamer?![]()
Ja maar nou maak je me benieuwd... en op de stomme duitse website van rammstein kan ik hem niet bekijkenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:37 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je 'm wilt zien.![]()
Ik vond hem iig ook niks.
Hihi, m'n vriendinnetje heeft dat spul ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou nee, maar er is een topic over en de helft van de gebruikers is tevreden en de andere helft gaat gevlekt door het leven nu
Ik ben benieuwd dus
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar nou maak je me benieuwd... en op de stomme duitse website van rammstein kan ik hem niet bekijken
sinds wanneer heb jij een vriendinnetje??quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:40 schreef mark_03 het volgende:
Hihi, m'n vriendinnetje heeft dat spul ook. Zie echt geen verschil
.
Pff, alsof het me daar om te doen is.quote:
Airelle?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:31 schreef Paltos het volgende:
De andere groep daagt me uit op msn door te zeggen dat ze "veel gezagsargumenten hebben [afbeelding]".
Ik wil weten welke.![]()
Uhm, bijna 2 wekenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
sinds wanneer heb jij een vriendinnetje??
en hoe zit het dan met onze date op het java-eiland
Hmmm, ik ook nog niet dusquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:40 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hihi, m'n vriendinnetje heeft dat spul ook. Zie echt geen verschil
.
Whahahahahquote:
vertel ons allesquote:
ach laten we niet op de zaken vooruit lopen.....quote:Tsja, dat had ik je ff moeten vertellen(of helemaal niks moeten zeggen
).
Die date zit er nu niet meer in natuurlijken dat douchen ook niet
.
quote:
Don't you want somebody to lo-o-o-o-ove!!!quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
vertel ons alles
[..]
ach laten we niet op de zaken vooruit lopen.....![]()
Uhm, nu precies 10 dagenquote:
hallo een beetje meer info graag....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:56 schreef mark_03 het volgende:
Uhm, nu precies 10 dagenEn het gaat erg gezellig
.
Of hij is bezig een enorm verhaal te typen, of we horen er voorlopig niks vanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
hallo een beetje meer info graag....
waar ken je haar van?! op wie lijkt ze? wat doet haar vader & in wat voor auto rijdt ie?!?!?
give us something, man
Zo lang duurt het niet om even de cupmaat te typen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of hij is bezig een enorm verhaal te typen, of we horen er voorlopig niks van.
Tenzij die héél erg groot isquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:20 schreef Paltos het volgende:
[..]
Zo lang duurt het niet om even de cupmaat te typen.
ja, en vergeet het belangrijkste niet: Foto's!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
waar ken je haar van?! op wie lijkt ze? wat doet haar vader & in wat voor auto rijdt ie?!?!?
give us something, man
Hoi mop, ik heb ze al verpakt in bubbels.. .morgen ochtend op de post en de dag erna bij jouquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:45 schreef babette21 het volgende:
hey Diz, hebbie m'n cd's al verstuurd?!
Eind vorig jaar heb ik d'r "ontmoet" in de discotheek. Die weken daarna heb ik d'r regelmatig gezien, gebeld enzo... en sinds vorige week is 't "wat"quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
give us something, man
Misschien kunnen wij daarbij helpenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:44 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Geen idee waar ze op lijkt, zal d'r ff over nadenken.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:38 schreef Dizer het volgende:
Hoi mop, ik heb ze al verpakt in bubbels.. .morgen ochtend op de post en de dag erna bij jou
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:08 schreef Dizer het volgende:
Maandag of Dinsdag doe ik het wel op de post
spannend!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:44 schreef mark_03 het volgende:
Eind vorig jaar heb ik d'r "ontmoet" in de discotheek. Die weken daarna heb ik d'r regelmatig gezien, gebeld enzo... en sinds vorige week is 't "wat".
op wiequote:Geen idee waar ze op lijkt, zal d'r ff over nadenken.
Buitenlanders zijn niet te vertrouwen. Tuig!quote:
oh nu is ie ineens 'n arabier......quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:46 schreef Dizer het volgende:
Geloof jij ook alles wat een arabier zegt?![]()
Dat zeg ik toch niet?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh nu is ie ineens 'n arabier......
Beenham met honingquote:
Een ciabetta met warme beenham, honing, walnoten een klein beetje slaquote:
Ik zei... arabierquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
wel joh.....[anders zou je excuus hélemaal nergens op slaan
]
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een ciabetta met warme beenham, honing, walnoten een klein beetje sla
Gaan we naar de efteling?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:53 schreef babette21 het volgende:
wie gaan er nou allemaal mee naar de Efteling??
Als je jou portie niet wil, mag ik die danquote:
Wat gaan "we" daar doen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:53 schreef babette21 het volgende:
Ik + aanhang wil nog welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:53 schreef babette21 het volgende:
Of...quote:
Zullen we hem delen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je jou portie niet wil, mag ik die dan?
Ik krijg *nu* spontaan honger.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je jou portie niet wil, mag ik die dan?
Jij zei.. arabier... en ik zeg arabier... dat is totaal anders van elkaarquote:
ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga vozen met The Dizquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:54 schreef mark_03 het volgende:
Wat gaan "we" daar doen?
Eh, nou ok dan...quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga vozen met The Diz
Ik + aanhang ookquote:
jij praat raar...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:55 schreef Dizer het volgende:
Jij zei.. arabier... en ik zeg arabier... dat is totaal anders van elkaar
Waarom kijk je zo sip..quote:
Geitenkaas is niet één van mijn favorieten. Nare ervaringen meequote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of...
Een ciabetta (je ik vind dat enorm lekker) met warme geitenkaas, sla, komkommer en dan honingmosterd met walnoten en bacon![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:56 schreef PeRi het volgende:
[aanhang vraagt] Komt Bupatih ook?
Ik ben gewoon een beetje egoïstisch ingesteld qua goed eten.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom kijk je zo sip..Wil je niet delen met mij?
Die doet niet aan meetsquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:56 schreef PeRi het volgende:
Met geiten of met kaas?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geitenkaas is niet één van mijn favorieten. Nare ervaringen mee.
Hoi FF.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:56 schreef PeRi het volgende:
Das best ok eigenlijk.. ik deel mijn bier ook nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje egoïstisch ingesteld qua goed eten.
Dus?? Is er tenminste één iemand bij die niet verdorven isquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:56 schreef Paltos het volgende:
[..]
Oh nee, die kerel komt niet eens op Fok!.![]()
Hij haat je, hij hekelt je. Hij zal erin spugen. Hij wil niet delen. Schop 'm Diz, trap hem!!!!!!!1quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom kijk je zo sip..Wil je niet delen met mij?
Goh.. waar ken ik deze dialoog van?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi FF.
Nee.
Privé <-> Fok, bladiebla.
Misschien ooit/later.
de Carnavalshowquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:55 schreef Dizer het volgende:in zo een karretje van dat die ene attractie...
Nou ja, er is gewoon een klasseverschil, niet meer dan logisch dus hequote:
Tis niet een CDP...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hij haat je, hij hekelt je. Hij zal erin spugen. Hij wil niet delen. Schop 'm Diz, trap hem!!!!!!!1
[FF] Stommerd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi FF.
Nee.
Misschien ooit/later.
Bij Lupa_Solitaria zou ik dat nog begrijpen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi FF.
Nee.
Misschien ooit/later.
wat is er mis met verdorven?!??!?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:57 schreef MissBliss het volgende:
Dus?? Is er tenminste één iemand bij die niet verdorven is
Die is nu aan de rol met z'n theedate.quote:
Met geiten heb ik geen problemen, en met kaas ook niet. Alleen geitenkaasquote:
Damn... ben je niet bang dat ie je gaat verlaten als hij ziet met wat voor mensen jij omgaat?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dus?? Is er tenminste één iemand bij die niet verdorven is
Nou niksquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat is er mis met verdorven?!??!?
Ey, mijnes is ook die hard Fok!kerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:58 schreef Dizer het volgende:
Wordt de efteling een ik + aanhang feest?
Oh wacht.. ik heb aanhang mee... Bet
Jouw nieuwe minares.quote:
MSN?quote:
Ja, maar...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, er is gewoon een klasseverschil, niet meer dan logisch dus he.
[Bupa] Ik ook van jou, FF. Ik ook van jou.quote:
ik wou net zeggenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:58 schreef Dizer het volgende:
Wordt de efteling een ik + aanhang feest?
Oh wacht.. ik heb aanhang mee... Bet
Huh?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:59 schreef Paltos het volgende:
[..]
Bij Lupa_Solitaria zou ik dat nog begrijpen.
Doe eens even gezond... haar tieten zijn niet groot genoeg.. dus dat kan helemaal nietquote:
Ja.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Damn... ben je niet bang dat ie je gaat verlaten als hij ziet met wat voor mensen jij omgaat?
ik hoor 't je gewoon zeggenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:00 schreef MissBliss het volgende:
Nou niks
Maar ik wist geen ander argument
Jammer dat ze van gedachten veranderde.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:02 schreef Paltos het volgende:
[..]
Die wou eerst haar foto's niet posten ivm privé zaken.
Dude.![]()
Lees de blueroom eensquote:
Ooooh!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:02 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dude.![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jammer dat ze van gedachten veranderde.
Het heeft haar geen goed gedaan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jammer dat ze van gedachten veranderde.
Wat moet ie anders met mij he?quote:
Je bent toch ook wel heel treurig als je zulke foto's op zo''n forum zetquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:02 schreef Paltos het volgende:
[..]
Dude.![]()
Zoals er gezegd werd, door Tom_Tom- dacht ik, je trekt het met pickwick.quote:
Wat Bupatih dus wil zeggen is dat hij sinds hij zijn foto's van zijn fotoboek gehaald heeft, naar alle waarschijnlijkheid een geslachtsoperatie heeft ondergaan. Stel dat hij op een meet verschijnt, zouden ze hem ook wegpesten, helemaal hetzelfde scenario als met Lupa. Ja, inclusief operatie.quote:
Mwah, ik vond haar ondertitel nog nét iets treuriger..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Je bent toch ook wel heel treurig als je zulke foto's op zo''n forum zet.
Egnie! Het is een leugen!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:04 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wat Bupatih dus wil zeggen is dat hij sinds hij zijn foto's van zijn fotoboek gehaald heeft, naar alle waarschijnlijkheid een geslachtsoperatie heeft ondergaan. Stel dat hij op een meet verschijnt, zouden ze hem ook wegpesten, helemaal hetzelfde scenario als met Lupa. Ja, inclusief operatie.
Neukslet van Heiden6.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mwah, ik vond haar ondertitel nog nét iets treuriger..
Laat me raden. Heiden6 kwam er in voor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:07 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Vervolg op succesvol KRO-programma: Vrouw eet begint aan 10de Hond
Mjaquote:
[afbeelding]
Vervolg op succesvol KRO-programma: Vrouw eet Hond
[afbeelding]
Na succesvol KRO-programma nu ook: Vrouw eet Hond
Ach, dat lijkt me nog wel met een knipoog. Toch?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Lupa en Heiden hebben toch echt een relatie? Maar kan het mis hebben, heb ze de afgelopen maand niet meer 'gevolgd'quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach, dat lijkt me nog wel met een knipoog. Toch?.
Maar zulke foto's online zetten, terwijl je weet dat die gewoon het hele internet overgaan.... nou ja, ik zou het nooit doen.
Nou ja, als ik die verhalen allemaal las in [SEX] lijkt het me wel serieus, ík weet verdomme bijna de favoriete standjes van Heiden6quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach, dat lijkt me nog wel met een knipoog. Toch?.
Maar zulke foto's online zetten, terwijl je weet dat die gewoon het hele internet overgaan.... nou ja, ik zou het nooit doen.
[afbeelding]
Na succesvol KRO-programma nu ook: Vrouw eet Hond
Iig een soort seks-relatie.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Lupa en Heiden hebben toch echt een relatie? Maar kan het mis hebben, heb ze de afgelopen maand niet meer 'gevolgd'.
Ja nou opgeruimd staat netjes.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, als ik die verhalen allemaal las in [SEX] lijkt het me wel serieus, ík weet verdomme bijna de favoriete standjes van Heiden6
En die foto's had ik ook wat langer over nagedacht ja
Ja, en daar is ze nogal ehm... open overquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Lupa en Heiden hebben toch echt een relatie? Maar kan het mis hebben, heb ze de afgelopen maand niet meer 'gevolgd'.
Omdat ze 'gepest' werd met die foto's en haar enorme openhartigheid over die relatie met Heiden6.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Waarom is ze nou eigenlijk weg?![]()
Die foto's.![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Schokkend: Paris Hilton zonder make-up
Voor diegenen die hem niet snappen!
Whehehequote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Over wie hebben jullie het? Waar wie wat foto's?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omdat ze 'gepest' werd met die foto's en haar enorme openhartigheid over die relatie met Heiden6.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:15 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Schrokkend: Yvonne met makeup
Had ze kunnen verwachten.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omdat ze 'gepest' werd met die foto's en haar enorme openhartigheid over die relatie met Heiden6.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Je bent vrij dom, er staat toch neukslet, hij is dus supergoed in bed.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:15 schreef PeRi het volgende:
Ik snap het trouwens echt niet, ik heb heiden6 een keer in het echt gezien. Ben 'm tegen het lijf gelopen een keer, en hij is echt zo eng als op de foto's. Niet dat zij zo knap is (vind ik), maar hij is toch wel echt extreem.
Je geeft het antwoord zelf alquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:15 schreef PeRi het volgende:
Niet dat zij zo knap is (vind ik)
Mwa, na die foto's van haar in dat fotoboek gezien te hebben, vind ik ze wel bij elkaar passen eigenlijkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:15 schreef PeRi het volgende:
Ik snap het trouwens echt niet, ik heb heiden6 een keer in het echt gezien. Ben 'm tegen het lijf gelopen een keer, en hij is echt zo eng als op de foto's. Niet dat zij zo knap is (vind ik), maar hij is toch wel echt extreem.
Lupa. En die foto's wil je niet zien.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Over wie hebben jullie het? Waar wie wat foto's?
Neh. Ik wacht wel tot pb het doet.quote:
Linkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Lupa. En die foto's wil je niet zien.
Nou ja, hij houdt toch zo van een grote voorgevel?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Lupa. En die foto's wil je niet zien.
Of ik?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neh. Ik wacht wel tot pb het doet.(Of jij?
)
Viviquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, hij houdt toch zo van een grote voorgevel?
Die heeft ze geloof ik wel.
Mag ook.quote:
Volgens mij had ze meer een soort peer-figuurquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, hij houdt toch zo van een grote voorgevel?
Die heeft ze geloof ik wel.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Je bent vrij dom, er staat toch neukslet, hij is dus supergoed in bed.
Dan ga je hem zeker direct sluitenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mag ook.
Als je mijn grapjes maar niet jat.![]()
Nee. Open hem nou maar.quote:
Kan je het niet nachecken? Heeft ze ze verwijderd?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens mij had ze meer een soort peer-figuur
Pff. Je wilt zo'n topic niet op je naam hebben.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
)
Een soort smeltende Barbapappa.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kan je het niet nachecken? Heeft ze ze verwijderd?.
Ik met jouw teksten? Nee gek, das plagiaat.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
)
Volgens mij zijn ze verdwenen met haar vertrek van Fok!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kan je het niet nachecken? Heeft ze ze verwijderd?.
Mooie vergelijkingquote:
Dan post je in de OP alleen het plaatje + je eigen (/FF's?) tekst.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik met jouw teksten? Nee gek, das plagiaat..
En ik denk niet dat er iemand zo moedig was haar foto's te saven.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze verdwenen met haar vertrek van Fok!
[..]
Mooie vergelijking
Hm. Zo ver ik kan zien, zie ik geen barbapapa's, maar bollen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze verdwenen met haar vertrek van Fok!
[..]
Mooie vergelijking
Je hebt ze gesaved?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hm. Zo ver ik kan zien, zie ik geen barbapapa's, maar bollen.Of ik moet wat foto's gemist hebben, want ik heb alleen die van de heide?
'"k heb geen zin".quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan post je in de OP alleen het plaatje + je eigen (/FF's?) tekst.
Maar goed, ik kan ze dus uit elkaar houden zelfsquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt ze gesaved?
Mja, ik bedoelde die ene onder die boom.
Ik save alles wat me enigszins boeiend lijkt om te savenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt ze gesaved?
Mja, ik bedoelde die ene onder die boom.
Beetje een gevalletje "wie wat bewaart, die heeft wat"?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik save alles wat me enigszins boeiend lijkt om te saven.
Bwa, in elk topic werd ze wel uitgelachen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:26 schreef Dizer het volgende:
IK WIL EEN LINK HEBBEN NAAR DAT GERUZIE of zo
Het is een okaye gevel ja, maar ik vond haar heupen indrukwekkenderquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik save alles wat me enigszins boeiend lijkt om te saven.
Ziet eruit als een best okaye gevel, maar ze pakt ze beet dus zo goed zie je het niet..
Pff, waarom weet ik dit.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:27 schreef Paltos het volgende:
[..]
Bwa, in elk topic werd ze wel uitgelachen.
In één bepaald topic, iets met honden die ze weg wou doen voor heiden6 was het wel extreem.
Dizer heeft het al gedaan.quote:
Whehe.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beetje een gevalletje "wie wat bewaart, die heeft wat"?.
Goed tehuis gezocht voor mijn 2 honden Doerak en Lurch ?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:27 schreef Paltos het volgende:
[..]
In één bepaald topic, iets met honden die ze weg wou doen voor heiden6 was het wel extreem.
En het vorige sex-feedbacktopic was ook wel leuk... Evenals haar afscheidstopicquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:27 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja maar dat was ook gewoon echt keizielig. En echt heel stom. Bwah.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:27 schreef Paltos het volgende:
[..]
Heeft ze een FB met foto's?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:27 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, daar en in het sexFB zoals gezegd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Goed tehuis gezocht voor mijn 2 honden Doerak en Lurch ?
Dr kont is ook best groot, maar die twee zijn wel extreem ivm dr verdere lichaamquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is een okaye gevel ja, maar ik vond haar heupen indrukwekkender
Och, je weet maar nooit wanneer iets van toepassing komt. Zoals nu.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beetje een gevalletje "wie wat bewaart, die heeft wat"?.
Mja, ik heb amper tieten, maar goed, ik post ook geen foto's dat ik naakt onder een boom ligquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dr kont is ook best groot, mmaar die twee zijn wel extreem ivm dr verdere lichaam. Maar ik moet mn mond houden als we het hebben over grote billen
.
Nee, deed je dat maar.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, ik heb amper tieten, maar goed, ik post ook geen foto's dat ik naakt onder een boom lig
Als ik sexmod ben en 'neukslet van ...' in mn ondertitel zet, goed?quote:
Nou, doe ff.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als ik sexmod ben en 'neukslet van ...' in mn ondertitel zet, goed?
Grapjes over erodome en paarden ZIJN ALTIJD leukquote:
True, so true.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, ik heb amper tieten, maar goed, ik post ook geen foto's dat ik naakt onder een boom lig
quote:
Oké.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als ik sexmod ben en 'neukslet van ...' in mn ondertitel zet, goed?
WAAR ZIJN DIE FOTO's???quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je quote míj nu, hè? Dat snap je hopelijk toch wel...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:38 schreef Paltos het volgende:
[..]
Geef die quote aan Danny en je bent sexmod. Denk ik.![]()
Hey lekkere lushje van me...quote:
Oops.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je quote míj nu, hè? Dat snap je hopelijk toch wel...
Mja, maar dan verwacht ie ook echt foto'squote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:38 schreef Paltos het volgende:
[..]
Geef die quote aan Danny en je bent sexmod. Denk ik.![]()
Kan beterquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey lekkere lushje van me...wanneer mag ik je nou ook betasten
Het zou kunnen dat je mij naakt onder een boom wil zien liggen...quote:
Hmm...quote:
Zeg.. zijn die foto's dit wel waard?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmm...
Zeg, LushQueen... mag ik je masseren van top tot teen
Als die geslachtsoperatie een beetje gelukt is.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat je mij naakt onder een boom wil zien liggen...
Van jezelf nakende onder een boom?quote:
Ze zijn zeker entertainend.quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Van jezelf nakende onder een boom?
Nou kom opquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het is geen MB nakend, maar ze geven je evengoed een avondje plezier.
Hey MB, een echte vent is geen agent.quote:
Tof! Hoef ik het niet meer te doen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zal mijn tieten wat omhoogdrukken, is ook leuker voor Dizer.![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tof! Hoef ik het niet meer te doen.
Nee, een echte vent is netwerkbeheerder bij Artsen Zonder Grenzen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Hey MB, een echte vent is geen agent.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tof! Hoef ik het niet meer te doen.
Ik maak de foto's wel! Veel te koud om nu nakend op een weide te liggen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
![]()
Jij komt er gewoon lekker bijliggen.
Oh ja.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik maak de foto's wel! Veel te koud om nu nakend op een weide te liggen.
Misschien kan je hem een beetje omhoog drukken met je handen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
Dan verschrompeld 'ie helemaal.![]()
Gewoon een paar keer mee tegen de boom aan slaan!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
Dan verschrompeld 'ie helemaal.![]()
Dan is de boom toch kapot?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gewoon een paar keer mee tegen de boom aan slaan!
Niet te hard natuurlijk, anders krijg je dit soort taferelen:quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gewoon een paar keer mee tegen de boom aan slaan!
Tssk.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet te hard natuurlijk, anders krijg je dit soort taferelen:
[afbeelding]
Ik was mijn tweede grapje al aan het voorbereiden.quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:54 schreef Dizer het volgende:
Buup... is dat nou een TTT? Heb ik nou een TTT op mijn naam of zo? Ik heb dat TTT gebeuren nooit begrepen
quote:Op maandag 26 januari 2004 12:00 schreef jogy het volgende:
[afbeelding] Huh?
Ja, de bedoeling van dit topic is om de echt leuke topics van het moment een beetje meer aandacht te geven door ze hier te vermelden. Zo kan je op het eerste gezicht meteen een glimlach op je gezicht toveren door alleen maar even op dit topic te klikken.
Als een Moderator een leuk topic ziet en niet wilt dat het in de vergetelheid raakt omdat het verloop van topics hier in ONZ soms zo onmenselijk snel is kan hij hier een linkje achterlaten met een korte uitleg waar het over gaat.
[afbeelding] Ja leuk, en kunnen wij er ook in posten?
Nee, maar jullie kunnen wel een topic voordragen voor het ONZIN TopTipTopic topic, dit kan je in het ONZ feedbacktopic doen. Wij kijken dan naar het voorgedragen topic en zetten het er wel/niet in.
[afbeelding] Waarom dit topic eigenlijk?
Nou, omdat op sommige momenten door de bomen het bos niet meer te zien is, dan is iedereen vrolijk aan het posten in slowchat topics en raken de topics met meer dan 4 regels of waar je over na moet denken al snel onderaan de topiclijst om nooit meer gezien te worden.. Nu kunnen de users die wat langer over hun topic nadenken in het TopTipTopic vermeldt worden en kunnen gebruikers die geen zin hebben in het spitten door kilo's bagger slowchat/minder geslaagde grapjes/incrowd-topics ook zien dat het nog best eens grappig kan zijn hier ( de echte ONZinner weet dat natuurlijk allang, maarja
. )
Anyway, hier komen zo wel een paar linkjes van onlangs aangemaakte topics die een vermelding verdienen in dit topic.
Ja nou, IK WAS EERST.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik was mijn tweede grapje al aan het voorbereiden.Oké? [afbeelding]
quote:
Ja hallow... link eens even niet naar een forum waar mijn naam staat! Gluurderquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:19 schreef Bupatih het volgende:
Het is al weg.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja hallow... link eens even niet naar een forum waar mijn naam staat! Gluurder![]()
JIJ wou ze zonodig zienquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
OMG waarom gaat ze zulke foto's plaatsen.. damn
En wat is ze
![]()
Ik snapte hem ook niet, maar dat schijnt normaal te zijn bij Haaibaaike-repliesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |