Mag ook.quote:
Volgens mij had ze meer een soort peer-figuurquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, hij houdt toch zo van een grote voorgevel?
Die heeft ze geloof ik wel.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Je bent vrij dom, er staat toch neukslet, hij is dus supergoed in bed.
Dan ga je hem zeker direct sluitenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mag ook.
Als je mijn grapjes maar niet jat.![]()
Nee. Open hem nou maar.quote:
Kan je het niet nachecken? Heeft ze ze verwijderd?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens mij had ze meer een soort peer-figuur
Pff. Je wilt zo'n topic niet op je naam hebben.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neh. Ik wacht wel tot pb het doet.(Of jij?
)
Een soort smeltende Barbapappa.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kan je het niet nachecken? Heeft ze ze verwijderd?.
Ik met jouw teksten? Nee gek, das plagiaat.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neh. Ik wacht wel tot pb het doet.(Of jij?
)
Volgens mij zijn ze verdwenen met haar vertrek van Fok!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kan je het niet nachecken? Heeft ze ze verwijderd?.
Mooie vergelijkingquote:
Dan post je in de OP alleen het plaatje + je eigen (/FF's?) tekst.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik met jouw teksten? Nee gek, das plagiaat..
En ik denk niet dat er iemand zo moedig was haar foto's te saven.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze verdwenen met haar vertrek van Fok!
[..]
Mooie vergelijking
Hm. Zo ver ik kan zien, zie ik geen barbapapa's, maar bollen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze verdwenen met haar vertrek van Fok!
[..]
Mooie vergelijking
Je hebt ze gesaved?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hm. Zo ver ik kan zien, zie ik geen barbapapa's, maar bollen.Of ik moet wat foto's gemist hebben, want ik heb alleen die van de heide?
'"k heb geen zin".quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan post je in de OP alleen het plaatje + je eigen (/FF's?) tekst.
Maar goed, ik kan ze dus uit elkaar houden zelfsquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt ze gesaved?
Mja, ik bedoelde die ene onder die boom.
Ik save alles wat me enigszins boeiend lijkt om te savenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je hebt ze gesaved?
Mja, ik bedoelde die ene onder die boom.
Beetje een gevalletje "wie wat bewaart, die heeft wat"?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik save alles wat me enigszins boeiend lijkt om te saven.
Bwa, in elk topic werd ze wel uitgelachen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:26 schreef Dizer het volgende:
IK WIL EEN LINK HEBBEN NAAR DAT GERUZIE of zo
Het is een okaye gevel ja, maar ik vond haar heupen indrukwekkenderquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik save alles wat me enigszins boeiend lijkt om te saven.
Ziet eruit als een best okaye gevel, maar ze pakt ze beet dus zo goed zie je het niet..
Pff, waarom weet ik dit.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:27 schreef Paltos het volgende:
[..]
Bwa, in elk topic werd ze wel uitgelachen.
In één bepaald topic, iets met honden die ze weg wou doen voor heiden6 was het wel extreem.
Dizer heeft het al gedaan.quote:
Whehe.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beetje een gevalletje "wie wat bewaart, die heeft wat"?.
Goed tehuis gezocht voor mijn 2 honden Doerak en Lurch ?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:27 schreef Paltos het volgende:
[..]
In één bepaald topic, iets met honden die ze weg wou doen voor heiden6 was het wel extreem.
En het vorige sex-feedbacktopic was ook wel leuk... Evenals haar afscheidstopicquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:27 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja maar dat was ook gewoon echt keizielig. En echt heel stom. Bwah.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:27 schreef Paltos het volgende:
[..]
Heeft ze een FB met foto's?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:27 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, daar en in het sexFB zoals gezegd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:28 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Goed tehuis gezocht voor mijn 2 honden Doerak en Lurch ?
Dr kont is ook best groot, maar die twee zijn wel extreem ivm dr verdere lichaamquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het is een okaye gevel ja, maar ik vond haar heupen indrukwekkender
Och, je weet maar nooit wanneer iets van toepassing komt. Zoals nu.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Beetje een gevalletje "wie wat bewaart, die heeft wat"?.
Mja, ik heb amper tieten, maar goed, ik post ook geen foto's dat ik naakt onder een boom ligquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dr kont is ook best groot, mmaar die twee zijn wel extreem ivm dr verdere lichaam. Maar ik moet mn mond houden als we het hebben over grote billen
.
Nee, deed je dat maar.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, ik heb amper tieten, maar goed, ik post ook geen foto's dat ik naakt onder een boom lig
Als ik sexmod ben en 'neukslet van ...' in mn ondertitel zet, goed?quote:
Nou, doe ff.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als ik sexmod ben en 'neukslet van ...' in mn ondertitel zet, goed?
Grapjes over erodome en paarden ZIJN ALTIJD leukquote:
True, so true.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mja, ik heb amper tieten, maar goed, ik post ook geen foto's dat ik naakt onder een boom lig
quote:
Oké.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als ik sexmod ben en 'neukslet van ...' in mn ondertitel zet, goed?
WAAR ZIJN DIE FOTO's???quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je quote míj nu, hè? Dat snap je hopelijk toch wel...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:38 schreef Paltos het volgende:
[..]
Geef die quote aan Danny en je bent sexmod. Denk ik.![]()
Hey lekkere lushje van me...quote:
Oops.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je quote míj nu, hè? Dat snap je hopelijk toch wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |