quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:07 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Na succesvol KRO-programma nu ook: Vrouw eet Hond
Iig een soort seks-relatie.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Lupa en Heiden hebben toch echt een relatie? Maar kan het mis hebben, heb ze de afgelopen maand niet meer 'gevolgd'.
Ja nou opgeruimd staat netjes.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou ja, als ik die verhalen allemaal las in [SEX] lijkt het me wel serieus, ík weet verdomme bijna de favoriete standjes van Heiden6
En die foto's had ik ook wat langer over nagedacht ja
Ja, en daar is ze nogal ehm... open overquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:11 schreef PeRi het volgende:
[..]
Lupa en Heiden hebben toch echt een relatie? Maar kan het mis hebben, heb ze de afgelopen maand niet meer 'gevolgd'.
Omdat ze 'gepest' werd met die foto's en haar enorme openhartigheid over die relatie met Heiden6.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Waarom is ze nou eigenlijk weg?![]()
Die foto's.![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Schokkend: Paris Hilton zonder make-up
Voor diegenen die hem niet snappen!
Whehehequote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Over wie hebben jullie het? Waar wie wat foto's?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omdat ze 'gepest' werd met die foto's en haar enorme openhartigheid over die relatie met Heiden6.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:15 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Schrokkend: Yvonne met makeup
Had ze kunnen verwachten.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:15 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omdat ze 'gepest' werd met die foto's en haar enorme openhartigheid over die relatie met Heiden6.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Je bent vrij dom, er staat toch neukslet, hij is dus supergoed in bed.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:15 schreef PeRi het volgende:
Ik snap het trouwens echt niet, ik heb heiden6 een keer in het echt gezien. Ben 'm tegen het lijf gelopen een keer, en hij is echt zo eng als op de foto's. Niet dat zij zo knap is (vind ik), maar hij is toch wel echt extreem.
Je geeft het antwoord zelf alquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:15 schreef PeRi het volgende:
Niet dat zij zo knap is (vind ik)
Mwa, na die foto's van haar in dat fotoboek gezien te hebben, vind ik ze wel bij elkaar passen eigenlijkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:15 schreef PeRi het volgende:
Ik snap het trouwens echt niet, ik heb heiden6 een keer in het echt gezien. Ben 'm tegen het lijf gelopen een keer, en hij is echt zo eng als op de foto's. Niet dat zij zo knap is (vind ik), maar hij is toch wel echt extreem.
Lupa. En die foto's wil je niet zien.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Over wie hebben jullie het? Waar wie wat foto's?
Neh. Ik wacht wel tot pb het doet.quote:
Linkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Lupa. En die foto's wil je niet zien.
Nou ja, hij houdt toch zo van een grote voorgevel?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Lupa. En die foto's wil je niet zien.
Of ik?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neh. Ik wacht wel tot pb het doet.(Of jij?
)
Viviquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, hij houdt toch zo van een grote voorgevel?
Die heeft ze geloof ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |