Wat moet ie anders met mij he?quote:
Je bent toch ook wel heel treurig als je zulke foto's op zo''n forum zetquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:02 schreef Paltos het volgende:
[..]
Die wou eerst haar foto's niet posten ivm privé zaken.
Dude.![]()
Zoals er gezegd werd, door Tom_Tom- dacht ik, je trekt het met pickwick.quote:
Wat Bupatih dus wil zeggen is dat hij sinds hij zijn foto's van zijn fotoboek gehaald heeft, naar alle waarschijnlijkheid een geslachtsoperatie heeft ondergaan. Stel dat hij op een meet verschijnt, zouden ze hem ook wegpesten, helemaal hetzelfde scenario als met Lupa. Ja, inclusief operatie.quote:
Mwah, ik vond haar ondertitel nog nét iets treuriger..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Je bent toch ook wel heel treurig als je zulke foto's op zo''n forum zet.
Egnie! Het is een leugen!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:04 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wat Bupatih dus wil zeggen is dat hij sinds hij zijn foto's van zijn fotoboek gehaald heeft, naar alle waarschijnlijkheid een geslachtsoperatie heeft ondergaan. Stel dat hij op een meet verschijnt, zouden ze hem ook wegpesten, helemaal hetzelfde scenario als met Lupa. Ja, inclusief operatie.
Neukslet van Heiden6.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Mwah, ik vond haar ondertitel nog nét iets treuriger..
Laat me raden. Heiden6 kwam er in voor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:07 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding]
Vervolg op succesvol KRO-programma: Vrouw eet begint aan 10de Hond
Mjaquote:
[afbeelding]
Vervolg op succesvol KRO-programma: Vrouw eet Hond
[afbeelding]
Na succesvol KRO-programma nu ook: Vrouw eet Hond
Ach, dat lijkt me nog wel met een knipoog. Toch?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Lupa en Heiden hebben toch echt een relatie? Maar kan het mis hebben, heb ze de afgelopen maand niet meer 'gevolgd'quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach, dat lijkt me nog wel met een knipoog. Toch?.
Maar zulke foto's online zetten, terwijl je weet dat die gewoon het hele internet overgaan.... nou ja, ik zou het nooit doen.
Nou ja, als ik die verhalen allemaal las in [SEX] lijkt het me wel serieus, ík weet verdomme bijna de favoriete standjes van Heiden6quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach, dat lijkt me nog wel met een knipoog. Toch?.
Maar zulke foto's online zetten, terwijl je weet dat die gewoon het hele internet overgaan.... nou ja, ik zou het nooit doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |