Jij zei.. arabier... en ik zeg arabier... dat is totaal anders van elkaarquote:
ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga vozen met The Dizquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:54 schreef mark_03 het volgende:
Wat gaan "we" daar doen?
Eh, nou ok dan...quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga vozen met The Diz
Ik + aanhang ookquote:
jij praat raar...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:55 schreef Dizer het volgende:
Jij zei.. arabier... en ik zeg arabier... dat is totaal anders van elkaar
Waarom kijk je zo sip..quote:
Geitenkaas is niet één van mijn favorieten. Nare ervaringen meequote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of...
Een ciabetta (je ik vind dat enorm lekker) met warme geitenkaas, sla, komkommer en dan honingmosterd met walnoten en bacon![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:56 schreef PeRi het volgende:
[aanhang vraagt] Komt Bupatih ook?
Ik ben gewoon een beetje egoïstisch ingesteld qua goed eten.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom kijk je zo sip..Wil je niet delen met mij?
Die doet niet aan meetsquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:56 schreef PeRi het volgende:
Met geiten of met kaas?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geitenkaas is niet één van mijn favorieten. Nare ervaringen mee.
Hoi FF.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:56 schreef PeRi het volgende:
Das best ok eigenlijk.. ik deel mijn bier ook nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje egoïstisch ingesteld qua goed eten.
Dus?? Is er tenminste één iemand bij die niet verdorven isquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:56 schreef Paltos het volgende:
[..]
Oh nee, die kerel komt niet eens op Fok!.![]()
Hij haat je, hij hekelt je. Hij zal erin spugen. Hij wil niet delen. Schop 'm Diz, trap hem!!!!!!!1quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom kijk je zo sip..Wil je niet delen met mij?
Goh.. waar ken ik deze dialoog van?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi FF.
Nee.
Privé <-> Fok, bladiebla.
Misschien ooit/later.
de Carnavalshowquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:55 schreef Dizer het volgende:in zo een karretje van dat die ene attractie...
Nou ja, er is gewoon een klasseverschil, niet meer dan logisch dus hequote:
Tis niet een CDP...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hij haat je, hij hekelt je. Hij zal erin spugen. Hij wil niet delen. Schop 'm Diz, trap hem!!!!!!!1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |