Airelle?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:31 schreef Paltos het volgende:
De andere groep daagt me uit op msn door te zeggen dat ze "veel gezagsargumenten hebben [afbeelding]".
Ik wil weten welke.![]()
Uhm, bijna 2 wekenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
sinds wanneer heb jij een vriendinnetje??
en hoe zit het dan met onze date op het java-eiland
Hmmm, ik ook nog niet dusquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:40 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hihi, m'n vriendinnetje heeft dat spul ook. Zie echt geen verschil
.
Whahahahahquote:
vertel ons allesquote:
ach laten we niet op de zaken vooruit lopen.....quote:Tsja, dat had ik je ff moeten vertellen(of helemaal niks moeten zeggen
).
Die date zit er nu niet meer in natuurlijken dat douchen ook niet
.
quote:
Don't you want somebody to lo-o-o-o-ove!!!quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
vertel ons alles
[..]
ach laten we niet op de zaken vooruit lopen.....![]()
Uhm, nu precies 10 dagenquote:
hallo een beetje meer info graag....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:56 schreef mark_03 het volgende:
Uhm, nu precies 10 dagenEn het gaat erg gezellig
.
Of hij is bezig een enorm verhaal te typen, of we horen er voorlopig niks vanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
hallo een beetje meer info graag....
waar ken je haar van?! op wie lijkt ze? wat doet haar vader & in wat voor auto rijdt ie?!?!?
give us something, man
Zo lang duurt het niet om even de cupmaat te typen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of hij is bezig een enorm verhaal te typen, of we horen er voorlopig niks van.
Tenzij die héél erg groot isquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:20 schreef Paltos het volgende:
[..]
Zo lang duurt het niet om even de cupmaat te typen.
ja, en vergeet het belangrijkste niet: Foto's!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
waar ken je haar van?! op wie lijkt ze? wat doet haar vader & in wat voor auto rijdt ie?!?!?
give us something, man
Hoi mop, ik heb ze al verpakt in bubbels.. .morgen ochtend op de post en de dag erna bij jouquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:45 schreef babette21 het volgende:
hey Diz, hebbie m'n cd's al verstuurd?!
Eind vorig jaar heb ik d'r "ontmoet" in de discotheek. Die weken daarna heb ik d'r regelmatig gezien, gebeld enzo... en sinds vorige week is 't "wat"quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
give us something, man
Misschien kunnen wij daarbij helpenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:44 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Geen idee waar ze op lijkt, zal d'r ff over nadenken.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:38 schreef Dizer het volgende:
Hoi mop, ik heb ze al verpakt in bubbels.. .morgen ochtend op de post en de dag erna bij jou
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:08 schreef Dizer het volgende:
Maandag of Dinsdag doe ik het wel op de post
spannend!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:44 schreef mark_03 het volgende:
Eind vorig jaar heb ik d'r "ontmoet" in de discotheek. Die weken daarna heb ik d'r regelmatig gezien, gebeld enzo... en sinds vorige week is 't "wat".
op wiequote:Geen idee waar ze op lijkt, zal d'r ff over nadenken.
Buitenlanders zijn niet te vertrouwen. Tuig!quote:
oh nu is ie ineens 'n arabier......quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:46 schreef Dizer het volgende:
Geloof jij ook alles wat een arabier zegt?![]()
Dat zeg ik toch niet?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh nu is ie ineens 'n arabier......
Beenham met honingquote:
Een ciabetta met warme beenham, honing, walnoten een klein beetje slaquote:
Ik zei... arabierquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
wel joh.....[anders zou je excuus hélemaal nergens op slaan
]
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Een ciabetta met warme beenham, honing, walnoten een klein beetje sla
Gaan we naar de efteling?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:53 schreef babette21 het volgende:
wie gaan er nou allemaal mee naar de Efteling??
Als je jou portie niet wil, mag ik die danquote:
Wat gaan "we" daar doen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:53 schreef babette21 het volgende:
Ik + aanhang wil nog welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:53 schreef babette21 het volgende:
Of...quote:
Zullen we hem delen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je jou portie niet wil, mag ik die dan?
Ik krijg *nu* spontaan honger.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als je jou portie niet wil, mag ik die dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |