Hoezo de TV eruit halen? Waar komen dan de topics over tv series die ook op DVD verschijnen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag dat wel komen. Weg met TV en zo
Ik vind dat topics zoals series en zo naar SHO moeten. Denk ikquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:35 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Hoezo de TV eruit halen? Waar komen dan de topics over tv series die ook op DVD verschijnen?
Ik denk dat je je overzicht al wel terug krijgt als je de radio naar muziek verschuift.
Mwah.. ik wil wel met jou samen gaan moddenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:38 schreef pascalheister het volgende:
voor natuurlijk, het mooiste forum om mod van te zijn![]()
Ik zit er eigenlijk niet op te wachten een topic over Prison break te moeten zoeken tussen bijvoorbeeld Katja Schuurman gaat trouwen! en Jan Smit komt met kledinglijnquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind dat topics zoals series en zo naar SHO moeten. Denk ik
Heb jij ook al een mailtje gehad van Breuls dan? Hij zei niets tegen mij over evt meerdere mods buiten mij en SoKquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:45 schreef Dizer het volgende:
Mwah.. ik wil wel met jou samen gaan modden![]()
![]()
![]()
![]()
Mee eens. Alsjeblieft zeg een kwaliteitsserie als 24 naast een goede tijden slechte tijden topic zeker...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer een waardeloos idee
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het ergste daaraan is ook nog dat Dizer het allebei goede series vindt
idd. een waardeloos idee. het moet niet veel gekker wordenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:11 schreef Shogo het volgende:
[..]
Mee eens. Alsjeblieft zeg een kwaliteitsserie als 24 naast een goede tijden slechte tijden topic zeker...![]()
dan stem ik bij deze voor een ban voor Dizerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jaaaahquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:32 schreef pascalheister het volgende:
dadelijk komt er nog een gtst forum![]()
Lelijke avatarquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
idd. een waardeloos idee. het moet niet veel gekker worden
[..]
dan stem ik bij deze voor een ban voor Dizer![]()
Ik heb voor gestemd. Muziek en radio apart, film/dvd/tv in apart
Oh, en Pascal: check m`n nieuwe avatar
Das helemaal niet waar! Ik vind 24 helemaal niks aanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh nee.. mijn email ging of ik Admin wil wordenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:52 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Heb jij ook al een mailtje gehad van Breuls dan? Hij zei niets tegen mij over evt meerdere mods buiten mij en SoK
![]()
quote:
Ik vind het niks... kom op.. doe eens iets Band Of Brothers achtigquote:
Ghostbusters rulen Band Of Brothersquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind het niks... kom op.. doe eens iets Band Of Brothers achtig
ja tuurlijk wel anders zeg ik t nietquote:
Natuurlijk! GTST is toch echt 1000x spannender dan 24, of zie ik het nou verkeerdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Okay, nu moet je je echt gaan schamen. Je verkiest GTST boven 24?
Oh en andersom anders ook wel...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel anders zeg ik t niet
Dat klinkt toch ook niet: "Who you gonna call?? Major Winters!!"![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh en andersom anders ook wel...
"Give me General SInk on the Radio-Transmitter"
"Ghostbusters, how can I help you..."
dude! m`n avond eten is net naar boven gekomenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:10 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
De nieuwe SBS6 avond van zondag, mijn sexpartner en ik!
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dude! m`n avond eten is net naar boven gekomen![]()
DubbelWhopper cheese menu met cola en 2 frietesaus, 10 onionrings en 2 BBQ sausquote:
10 onion rings maar??quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
DubbelWhopper cheese menu met cola en 2 frietesaus, 10 onionrings en 2 BBQ saus
Ik heb vandaag de Trilogy van Indiana Jones binnenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:43 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga trouwens heel nostalgisch doen:
Indiana Jones and the Last Crusade kijken
het woord zegt t al: ringen gemaakt van uienquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:42 schreef Mikkie het volgende:
Onion rings? Wa's da?
Whehehquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
het woord zegt t al: ringen gemaakt van uien
http://www.normanieren.be/
Komt m`n broertje net met een leuk plaatje:
[afbeelding]![]()
whehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |