abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35600286
Zanger Jan Smit krijgt een eigen kledinglijn onder de naam JStyle. Dit is ook de naam van een kledingwinkel in Volendam die maandag 13 maart voor het publiek open gaat. Daar wordt ook de fanshop van Jan Smit ondergebracht.

JStyle is een project van Jan Smit en zijn vrienden Aloys Buijs en Kees Tol (Parre) van wie de laatste de dagelijkse leiding krijgt over de winkel in de Burgemeester Van Baarstraat.

Jan Smit, zanger én kleding. Wat ik met kleding heb? Ik draag wat ik lekker vind zitten en ik hou van felle kleuren. Om mij een beetje te pesten zeggen mijn ouders vaak dat het niks is als ik met iets nieuws thuis kom, maar mijn zusje Monique vindt het helemaal top. En haar vertrouw ik, want zij leest al die bladen.''

En verder: ,,Ik weet dat ik verzorgd voor de dag moet komen. Maar ik voel mij geen artiest die er tiptop moet uitzien. Ik ben gewoon een zanger die met zijn hobby geld verdient. En zo wil ik mij ook kleden.''

Jan Smit zal zelf niet vaak achter de toonbank staan. ,,Daar heb ik te weinig tijd voor. Tot de zomervakantie heb ik honderd optredens. Maar als het even kan, laat ik natuurlijk mijn neus even zien. Ik wil proberen om een keer per maand op de koopzondagen aanwezig te zijn

bron: www.nhd.nl

Jstyle...ben erg benieuwd is het dan voor oma's en opa's. Of echt voor jongeren?

woensdag 1 maart 2006 @ 13:04:18 #2
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_35603174
Dat zal wel zo'n mix van C&A kleding worden.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
  woensdag 1 maart 2006 @ 13:34:51 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_35604096
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 13:04 schreef Mr_Booze het volgende:
Dat zal wel zo'n mix van C&A kleding worden.
Ben er ook bang voor. C&A met een vleugje Edwin jeans .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 1 maart 2006 @ 15:05:31 #4
61279 Coolfool
Belanda goreng
pi_35607327
Ach, Kees Tol had al een goedlopende kledingzaak in Volendam, deze zal het daar ook gewoon wel gaan redden.
quote:
Het merk No Excess, dat zich vooral richt op jonge modebewuste mannen, krijgt een prominente plaats in de winkel. Dat heeft natuurlijk alles te maken met de introductie van de JStyle-kledinglijn, die gaat bestaan uit sportieve jeans en leuke shirts. Kees Tol: „We beginnen met alleen shirts, omdat we willen afwachten of het wel gaat lopen. Het succes van Jan met zijn muziek is nog geen garantie dat zijn fans ook zijn kleding willen kopen." Volgens Tol wordt straks in de winkel dames-, heren- en tienermode verkocht 'tegen een betaalbare prijs'. „Dan moetje denken aan een broek vanaf ¤ 39 en een shirt vanaf ¤ 19,95."
Behalve No Excess komen ook merken als s. Oliver, Tom Taylor en Cars in de collectie, die uiteenloopt van maatje 128 tot maat 42/44 (voor damesconfectie) en XXL (voor de heren). Schoenen (van onder meer Wrangler en Blackstone), zwemkleding en allerlei accessoires (van kettinkjes en oorbellen tot riemen) completeren het modeaanbod.
pi_35607452
Ik weet t niet, mannen en kledingwinkels......

Ik hou er nooit zo van.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_35648403
Bestaat er eigenlijk een speciale dresscode die in verband staat met de muziek van Jan Smit?
pi_35648469
Heeft die niet genoeg optredens dan ??? En moet hij op deze manier toch nog wat populariteit op doen???
pi_35660233
Gaat dit echt aanslaan?
Ik kan me deze situatie namelijk niet voorstellen: "hé gast, strak tshirt heb je daar, Jan Smit?"

zondag 5 maart 2006 @ 22:43:58 #9
521 ruby
Hell yeah!
pi_35757759
Zeker kekke shirts met palingen erop geborduurd......

Naja, het zal vast gaan lopen. Er zijn genoeg mafkezen die speciaal voor de Jan Smith shop naar Volendam komen ben ik bang.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  maandag 6 maart 2006 @ 00:06:42 #10
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_35760758
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 17:23 schreef Netflier het volgende:
Bestaat er eigenlijk een speciale dresscode die in verband staat met de muziek van Jan Smit?
Ik stel me daar altijd iets bij voor als te strakke katoenen t-shirts en veel te strakke onflatteuze jeans (van die okseldingen, weet je wel) over teveel vet + petje + lelijke gouden sieraden + buideltasje. Ach ja, ook ik heb mijn vooroordelen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_35760832
Als het hem lukt is het toch wel een kleine pimp, want een eigen kledinglijn is over het algemeen alleen weggelegd voor stoere negers als Diddy, Todd Smith (LL Cool J) e.d.
pi_35760858
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:09 schreef XiChico het volgende:
Als het hem lukt is het toch wel een kleine pimp, want een eigen kledinglijn is over het algemeen alleen weggelegd voor stoere negers als Diddy, Todd Smith (LL Cool J) e.d.
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_35760898
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 17:23 schreef Netflier het volgende:

Een stoma, een rollator en incontinentie luiers toch?
pi_35781721
Sneak preview:

pi_35785514
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:11 schreef St_Stephanus het volgende:

[..]

Een stoma, een rollator en incontinentie luiers toch?
Yep, en qua kleding: Otto [als het maar tijdloze duitse postorder mode is]
  maandag 6 maart 2006 @ 20:10:19 #16
521 ruby
Hell yeah!
pi_35786149
quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:09 schreef XiChico het volgende:
Onderschat Jan niet. Hij staat op één lijn met bovenstaande "grootheden".
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_35803227
quote:
Op maandag 6 maart 2006 20:10 schreef ruby het volgende:

[..]

Onderschat Jan niet. Hij staat op één lijn met bovenstaande "grootheden".

Maar dit nieuws had mij nog niet bereikt (terwijl ik Jan toch wel af en toe volg).......leuk voor hem!!
Ben benieuwd wat voor soort kleding het gaat worden.
pi_35820215
Pff, tegenwoordig heeft iedereen zijn eigen kledinglijn, wanneer houdt het verkopen van lucht eens op ?
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:10:55 #19
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_35840099
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 20:07 schreef pberends het volgende:
Pff, tegenwoordig heeft iedereen zijn eigen kledinglijn, wanneer houdt het verkopen van lucht eens op ?
Lijkt er wel op !! Die Jan kledinglijn, suc6
pi_35857380
neeeee... wie koopt dat nou :|
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
  woensdag 8 maart 2006 @ 20:50:31 #21
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_35857456
Ik ga alvast sparen voor zo'n outfitje
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_35861127
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:48 schreef birdydontfly het volgende:
neeeee... wie koopt dat nou :|
Ik
pi_35861163
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 22:08 schreef qo_ob het volgende:

[..]

Ik
maar jij bent ook totally Jstyle, je weet.
Some birds just.. don't.
Birdydontfly.com
pi_35869625
Komt het dan ook groot op de kleding te staan? Dan wil ik het wel kopen.
Maar had liever groot JAN SMIT gehad. En dan ermee gaan pimpen.
pi_35870409
Is het mannen- en/of vrouwenkleding??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')