Ja, aangezien The Beatles in 1970 uit elkaar zijn gegaan, moet je toch wel zeker 45+ zijn om ze bewust te hebben meegemaakt.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:28 schreef Merisse het volgende:
HAH! Beatles of Stones is voor mijn tijd en ik ben toch echt al 1,5 jaar 40+
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:48 schreef Jane het volgende:
Ja, aangezien The Beatles in 1970 uit elkaar zijn gegaan, moet je toch wel zeker 45+ zijn om ze bewust te hebben meegemaakt.
Nee, lijkt mij ook niks, Duitse muziek en orgelmuziekquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:02 schreef paddy het volgende:
Werd thuis nogal doodgegooid met Duitse muziek, en orgelmuziek
Queen van wat?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:02 schreef paddy het volgende:
Maar was/ ben nog meer een Queen van.
Sorry, moest afsluitenquote:
ZZ wèl, dat was enge Bob Bouber. De rest van de Maskers bestaat nog steeds, althans, met wat nieuwe leden maar ook nog met sologitarist Jan de Hont. Lees op zijn site meer over ZZ, de enge Bob Bouber dus, en wat díe allemaal voor streken uithaalde met de rest van de band, èn de geschiedenis van de groep.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:19 schreef BigBadPete het volgende:
ZZ & de Maskers, die waren pas echt eng !!
nee, de bietels zijn leukquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:40 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
zo oud ben ik nog niet maar the stones hebben nog nooit een fatsoenlijk liedje in mekaar kunnen zetten
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:40 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
zo oud ben ik nog niet maar the stones hebben nog nooit een fatsoenlijk liedje in mekaar kunnen zetten
Kijk, da's nou smaak!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:46 schreef Wickedangel het volgende:
Maar tegenwoordig luister ik meer naar McCartney in zijn Wings-periode
Tuurlijk De Stonesquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:54 schreef MissBliss het volgende:
De Stones natuurlijk
Hoewel ik het hele 'voor wie ben jij?'-tijdperk niet echt heb meegemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |