Mja, maar dan verwacht ie ook echt foto'squote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:38 schreef Paltos het volgende:
[..]
Geef die quote aan Danny en je bent sexmod. Denk ik.![]()
Kan beterquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey lekkere lushje van me...wanneer mag ik je nou ook betasten
Het zou kunnen dat je mij naakt onder een boom wil zien liggen...quote:
Hmm...quote:
Zeg.. zijn die foto's dit wel waard?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmm...
Zeg, LushQueen... mag ik je masseren van top tot teen
Als die geslachtsoperatie een beetje gelukt is.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat je mij naakt onder een boom wil zien liggen...
Van jezelf nakende onder een boom?quote:
Ze zijn zeker entertainend.quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:42 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Van jezelf nakende onder een boom?
Nou kom opquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:44 schreef PeRi het volgende:
[..]
Het is geen MB nakend, maar ze geven je evengoed een avondje plezier.
Hey MB, een echte vent is geen agent.quote:
Tof! Hoef ik het niet meer te doen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zal mijn tieten wat omhoogdrukken, is ook leuker voor Dizer.![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tof! Hoef ik het niet meer te doen.
Nee, een echte vent is netwerkbeheerder bij Artsen Zonder Grenzen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Hey MB, een echte vent is geen agent.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Tof! Hoef ik het niet meer te doen.
Ik maak de foto's wel! Veel te koud om nu nakend op een weide te liggen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
![]()
Jij komt er gewoon lekker bijliggen.
Oh ja.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik maak de foto's wel! Veel te koud om nu nakend op een weide te liggen.
Misschien kan je hem een beetje omhoog drukken met je handen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
Dan verschrompeld 'ie helemaal.![]()
Gewoon een paar keer mee tegen de boom aan slaan!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:49 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Oh ja.![]()
Dan verschrompeld 'ie helemaal.![]()
Dan is de boom toch kapot?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gewoon een paar keer mee tegen de boom aan slaan!
Niet te hard natuurlijk, anders krijg je dit soort taferelen:quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gewoon een paar keer mee tegen de boom aan slaan!
Tssk.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet te hard natuurlijk, anders krijg je dit soort taferelen:
[afbeelding]
Ik was mijn tweede grapje al aan het voorbereiden.quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:54 schreef Dizer het volgende:
Buup... is dat nou een TTT? Heb ik nou een TTT op mijn naam of zo? Ik heb dat TTT gebeuren nooit begrepen
quote:Op maandag 26 januari 2004 12:00 schreef jogy het volgende:
[afbeelding] Huh?
Ja, de bedoeling van dit topic is om de echt leuke topics van het moment een beetje meer aandacht te geven door ze hier te vermelden. Zo kan je op het eerste gezicht meteen een glimlach op je gezicht toveren door alleen maar even op dit topic te klikken.
Als een Moderator een leuk topic ziet en niet wilt dat het in de vergetelheid raakt omdat het verloop van topics hier in ONZ soms zo onmenselijk snel is kan hij hier een linkje achterlaten met een korte uitleg waar het over gaat.
[afbeelding] Ja leuk, en kunnen wij er ook in posten?
Nee, maar jullie kunnen wel een topic voordragen voor het ONZIN TopTipTopic topic, dit kan je in het ONZ feedbacktopic doen. Wij kijken dan naar het voorgedragen topic en zetten het er wel/niet in.
[afbeelding] Waarom dit topic eigenlijk?
Nou, omdat op sommige momenten door de bomen het bos niet meer te zien is, dan is iedereen vrolijk aan het posten in slowchat topics en raken de topics met meer dan 4 regels of waar je over na moet denken al snel onderaan de topiclijst om nooit meer gezien te worden.. Nu kunnen de users die wat langer over hun topic nadenken in het TopTipTopic vermeldt worden en kunnen gebruikers die geen zin hebben in het spitten door kilo's bagger slowchat/minder geslaagde grapjes/incrowd-topics ook zien dat het nog best eens grappig kan zijn hier ( de echte ONZinner weet dat natuurlijk allang, maarja
. )
Anyway, hier komen zo wel een paar linkjes van onlangs aangemaakte topics die een vermelding verdienen in dit topic.
Ja nou, IK WAS EERST.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik was mijn tweede grapje al aan het voorbereiden.Oké? [afbeelding]
quote:
Ja hallow... link eens even niet naar een forum waar mijn naam staat! Gluurderquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:19 schreef Bupatih het volgende:
Het is al weg.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja hallow... link eens even niet naar een forum waar mijn naam staat! Gluurder![]()
JIJ wou ze zonodig zienquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
OMG waarom gaat ze zulke foto's plaatsen.. damn
En wat is ze
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |