quote:
Dezequote:Op zondag 12 maart 2006 20:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lol, welke van de 3 topics is de goeie?
Juist mooiquote:Op zondag 12 maart 2006 20:54 schreef MrX1982 het volgende:
Jimmy en Amir zijn veel te arrogant. Hopelijk vliegen ze eruit.
en ook geen "Vietnams"quote:Op zondag 12 maart 2006 20:55 schreef MrX1982 het volgende:
Die ene pot is trouwens niet heel slim. Ze kan geen Engels en ook geen kaartlezen.
aangepast en bedankt!quote:Op zondag 12 maart 2006 20:55 schreef hardsilence het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Peking_Express
Hier de OP.
tís een pothelmquote:Op zondag 12 maart 2006 20:57 schreef Scope het volgende:
Waarom houdt die ene doos steeds dr helm op?
in plaats van dat gekissebis kunnen ze beter serieus gaan samenwerken, je zit nu eenmaal bij elkaar dus dan moet je er maar het beste van makenquote:
ik weet niet waarom, maar ik heb somehow wel de indrukquote:Op zondag 12 maart 2006 20:59 schreef Scope het volgende:
Zou Chris trouwens ook pot zijn?!
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:02 schreef Scope het volgende:
Zou Amir familie zijn van die ene gast die hoe heet ie ook alweer elke ochtend op NL 3 staat te gymnastieken?
Het kost daar echt geen drol hoorquote:Op zondag 12 maart 2006 21:03 schreef babette21 het volgende:
wat wordt er trouwens veel gerookt dit jaar
[logisch, maar zonde van het geld]
Ik ookquote:Op zondag 12 maart 2006 20:57 schreef MrX1982 het volgende:
Ben ik de enige die Jimmy en Amir niet cool vind?
nee maar ze hebben ook geen drolquote:
Nu maar hopen dat ze er binnenkort uitvliegen. Arrogantie moet worden bestraft.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:04 schreef amaranta het volgende:
Ik ook
vkind ik ook jaquote:Op zondag 12 maart 2006 21:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee maar ze hebben ook geen drol
van een halve euro sigaretten kopen ipv eten, lijkt mij vrij dom
Drommels, Drommels en nog eens drommels.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:10 schreef Scope het volgende:
Hey... daar is de baron ook weer!
die rivier is al genoeg vervuildquote:Op zondag 12 maart 2006 21:11 schreef golfer het volgende:
Kunnen die gillende potten niet in de Mekong worden verzopen.
Martijn en Marieke Marjoleinquote:Op zondag 12 maart 2006 21:13 schreef amaranta het volgende:
Maargoed, wie zijn ookalweer de andere koppels![]()
Iddquote:Op zondag 12 maart 2006 21:16 schreef babette21 het volgende:
ik had die Lut echt op d'r bek geslagen
het irritatie-gehalte is echt hoog ja.. ik ben vooralsnog voor Jimmy en Amirquote:Op zondag 12 maart 2006 21:19 schreef Yoni het volgende:
Sjee.. volgens mij gaat dit wel de PE van de ergernis worden. Ik vind nog geen één koppel echt leuk.
Die komen straks in een land, zien een wiet plantage en zijn voor de rest van de tijd stonedquote:Op zondag 12 maart 2006 21:22 schreef Yoni het volgende:
Marc en Theo vind ik nog een beetje vaag. Amir en Jimmy zijn wel leuk, maar nog niet leuk genoeg...
Ze mag niet onderbroken worden, maar ze doet het zelf wel.quote:
Jezelf quoten is okquote:Op zondag 12 maart 2006 21:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze mag niet onderbroken worden, maar ze doet het zelf wel.
Bier drinkenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze zitten hier allemaal te bidden he aldus Pot1.
Wat denk je dan dat je moet doen in een tempel
Bedoel je van Children of Dune (tevens titelmuziek?). Ze gebruiken vandaag ook heel veel van Charlie and the Chocolate-factory...quote:Op zondag 12 maart 2006 21:31 schreef amaranta het volgende:
Gave muziek trouwens
Die foto ook ja. Ze kijkt echt zo van: "Sucky, sucky 5 dollah!". Past trouwens wel goed bij het land waar ze zittenquote:
Die muziek die je net hoorde toen de heren aankwamen....quote:Op zondag 12 maart 2006 21:33 schreef Scope het volgende:
[..]
Bedoel je van Children of Dune (tevens titelmuziek?). Ze gebruiken vandaag ook heel veel van Charlie and the Chocolate-factory...
het zijn watjesquote:Op zondag 12 maart 2006 21:35 schreef amaranta het volgende:
En het zijn notabene de hoogstopgeleiden....![]()
Ze komen wel uit Turnhout, dat ligt hier in de buurt.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:36 schreef amaranta het volgende:
Jezus Bliss.... ik zou je na 1 seconde al de mond snoeren en je helemaal de bek volschijten!
Der ex alleen niet.quote:
Ja dat klopt. Ik ben laatst nog langsgereden.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:37 schreef existenz het volgende:
[..]
Ze komen wel uit Turnhout, dat ligt hier in de buurt.![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:04 schreef babette21 het volgende:
die verloofden zullen er trouwens wel uitvliegen, die zie je helemaal niet vandaag....
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:23 schreef golfer het volgende:
Die Martijn met zijn verloofde pakken het wel op een hele rustige en doordachte manier aan allemaal.
Die kunnen nog wel eens erg ver komen.
hij is net gescheiden: hij kreeg de hond, zijn ex de vrienden....quote:Op zondag 12 maart 2006 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Wendy en Yves zijn de maatjes voor de rest van mijn leven
WTF hoe lang ken je ze man
Vietnamezen kunnen niet schrijven ?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:39 schreef Toxic_nl het volgende:
Waarom zoeken ze niet een Viëtnamees, die WEL engels kan, en laten ze die ff op een blaadje schrijven 'We are in a race .blabla... no money' in het Viëtnamees, zodat die mensen daar het wél begrijpen?![]()
Of ze kunnen niet lezenquote:
Valt mee hoor.quote:
loempias bakken?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:45 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
Verdomme, kunnen die dan helemaal niks?![]()
Dat jaquote:Op zondag 12 maart 2006 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Chris en Lut zijn meestelijk.
Lut: ... Laat me even uitpraten, jij mag zo... *blabla* *mekker* *gezeur*
Chris:![]()
Lut: *ikweethetbeter* *geleuter*... Klaar.
Chris: (doet haar mond open om iets te mogen zeggen, omdat het nu haar beurt is)
Lut: Nu gaan we erover zwijgen, ik kan nu even niet met je praten.
Ge-wel-dig!
Communicatie ten top.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Chris: (doet haar mond open om iets te mogen zeggen, omdat het nu haar beurt is)
Ge-wel-dig!
Geld.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:10 schreef trepper het volgende:
En op een of andere manier geilen al die vietnamese vrouwtjes op alles wat maar iets van een westerlijk uiterlijk weg heeft.![]()
Dommel in de dunne uitvoering dan, dik is ze niet echt. Voor de rest klopt het plaatje helemaalquote:Op zondag 12 maart 2006 23:09 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat vinden jullie? Lijkt ie niet sprekend zo met die snor?![]()
Ik vind echt dat semafoor moet winnen, dat zou echt klasse zijn, een man van over de 70 die zo''n wedstrijd wint!! Verder zijn bassie en adriaan erg irritant, maar leuken het programma wel op. De mond van Bliss is te groot, er komen vreselijke geluiden uit en is niet in staat te lachen.... Pffff, je zit verdomme in Vietnam, kijk eens om je heen muts! En hetzelfde geldt voor Lut en Chris! Ik blijf erbij dat die twee elkaar binnenkort de ogen uitlkrabben. Waarschijnlijk als Lut eerst haar zegje doet en vervolgens zegt dat ze moeten zwijgen. Voordat Chris ook maar iets terug kan zeggen... Echt, ik zou die sigaret uit haar mond trekken en 'm uitdrukken op een erg pijnlijke plek...![]()
Ja, ik kan wel zeggen dat Semafoor en Miranda en Sjors en Jimmy mijn helden zijn! Eindrace tussen deze twee stellen graag!![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ge-wel-dig!
Chris is niet lesbisch... dat heb ik van een vriend van me gehoord die haar kent...quote:Op zondag 12 maart 2006 21:30 schreef amaranta het volgende:
Owja Chris is zekerweten lesbisch...
En lut misschien ook wel...
Inderdaad, een meesterlijk momentquote:Op zondag 12 maart 2006 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Manipulatie bij Peking Express?
Het NET5-programma Peking Express is gemanipuleerd, beweert ex-medewerker Marc Hoogsteyns. In het programma moeten kandidaten liftend een afstand afleggen. Omdat bepaalde kandidaten interessanter waren voor het programma regelde de producent een lift voor hen, aldus Hoogsteyns.
Peking Express heeft Nederlandse en Vlaamse kandidaten. De Nederlandse zender NET5 had laten weten dat ze toch graag een Nederlands koppel in de finale had vanwege de kijkcijfers en op deze manier werd daarop geanticipeerd. De zender weet dat niet, aldus Hoogsteyns.
De chauffeurs moesten soms twintig uur per dag werken en vielen in slaap achter het stuur. Sommigen reden door na aanrijdingen met plaatselijke bewoners. Het moest alleen maar spetterende televisie opleveren, zegt Hoogsteyns, die een boek schrijft over zijn ervaringen achter de schermen.
De ex-medewerker ging na Peking Express naar Endemol. Hij werkte er aan het soortgelijke programma Stanley's Route. Na veertien dagen bleek het daar nog erger. Zo wilden ze gaan jagen in een beschermd woud met gorilla's. Of ik even de gids wilde omkopen. Dat wilde ik niet, aldus Hoogsteyns, die eraan toevoegde dat zijn collega's toen konijnen hebben gekocht om ze in een strop te leggen.
De producenten van de tv-programma's nemen afstand van de kritiek. Hij zit uit zijn nek te lullen, reageerde Ludo Poppe van het productiehuis Kanakna (Peking Express). Hoogsteyns is volgens hem een pathologische leugenaar. (ANP/medialog)
quote:,,Die man is puur revanchistisch'', reageert Ludo Poppe, gedelegeerd bestuurder van Kanakna, producent van onder andere Peking Express . ,,Hij is door Kanakna en vervolgens door Endemol, de producent van Stanley's route , buitengesmeten wegens zware beroepsfouten en incompetentie. Hij is afgeschreven op de Belgische televisiemarkt en daar zijn gegronde redenen voor. Laat dit zijn zwanenzang zijn, het is hem gegund'', stelt Poppe boos.
Petro Van Aerschot van Endemol sluit zich daar helemaal bij aan. ,,Hij wil weerwraak nemen omdat wij hem verantwoordelijk stellen voor de grove fouten die gebeurd zijn bij de productie van Stanley's route . Daardoor moesten we terug naar Afrika om de laatste afleveringen helemaal opnieuw op te nemen.''
Het was prachtig om te zien hoe hij de chauffeur van het volleybalbusje "onder druk zette" om harder te gaan rijden....quote:Op maandag 13 maart 2006 14:45 schreef Nuna het volgende:
Ik vind het eigenlijk erg jammer dat Martijn en Marjolein eruit zijn. Ik vond ze als enige 'echt' respect hebben voor de bevolking.
F*ck dat is echt balen ja.... maar ja had ik maar niet moeten vergeten de video aan te zetten.... volgende week is er wel een terugblik, die maar even kijken en dan daar de draad maar weer oppakken...quote:Op maandag 13 maart 2006 16:52 schreef Coam het volgende:
Nee geen herhalingen. Jammer he!
Mijn samenvatting, zover ik me het kan herinneren.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
F*ck dat is echt balen ja.... maar ja had ik maar niet moeten vergeten de video aan te zetten.... volgende week is er wel een terugblik, die maar even kijken en dan daar de draad maar weer oppakken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
hihiquote:Op maandag 13 maart 2006 14:10 schreef Hik het volgende:
en dat Wendy opgeeft omdat ze ontdekt dat er in Cambodja wéér geen plug is voor haar föhn.
Als je weet hoe Emule werkt kan je hem ook downloadenquote:Op maandag 13 maart 2006 16:35 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm ik zocht dit topic ergens anders (bij FTR) maar ben blij jullie gevonden te hebben.
Gisterenavond heb ik het helaas gemist en vergeten op te nemen.... weet een van jullie of er ook een herhaling wordt uitgezonden, vorig jaar volgens mij wel......
Emule?? nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:48 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Als je weet hoe Emule werkt kan je hem ook downloaden
ed2k://|file|Peking%20Express%20-%20S03E02.avi|357959680|20A6D320A94EE53E19786C9D3FA6199D|/
als je de videoband wil hebben, moet je t laten wetenquote:Op maandag 13 maart 2006 16:35 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm ik zocht dit topic ergens anders (bij FTR) maar ben blij jullie gevonden te hebben.
Gisterenavond heb ik het helaas gemist en vergeten op te nemen.... weet een van jullie of er ook een herhaling wordt uitgezonden, vorig jaar volgens mij wel......
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als je de videoband wil hebben, moet je t laten weten
Je hebt mail.....quote:Op maandag 13 maart 2006 20:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
stuur maar een mailtje
ik leg m wel in mijn koffer
quote:Op maandag 13 maart 2006 18:20 schreef Legally_Brunette het volgende:
Ik ben voorAmir en Jimmy
Zouden zij trouwens een voordeel hebben omdat zij 'gekleurd' zijn of juist niet? Chris en Lut vind ik ook ge-wel-dig. Ik ben voor Lut want Chris is maar een irritante zeikstraal. Als ze het er niet mee eens is, onderneem je toch actie en doe je toch wat je zelf beter vindt. Nee, zij zeikt alleen maar en doet niks.
ik haalde de 1ste twee afleveringen bij FTD (usenet) vandaan. maar kwailiteit was niet helemaal geweldig.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:48 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Als je weet hoe Emule werkt kan je hem ook downloaden
ed2k://|file|Peking%20Express%20-%20S03E02.avi|357959680|20A6D320A94EE53E19786C9D3FA6199D|/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |