Het was prachtig om te zien hoe hij de chauffeur van het volleybalbusje "onder druk zette" om harder te gaan rijden....quote:Op maandag 13 maart 2006 14:45 schreef Nuna het volgende:
Ik vind het eigenlijk erg jammer dat Martijn en Marjolein eruit zijn. Ik vond ze als enige 'echt' respect hebben voor de bevolking.
F*ck dat is echt balen ja.... maar ja had ik maar niet moeten vergeten de video aan te zetten.... volgende week is er wel een terugblik, die maar even kijken en dan daar de draad maar weer oppakken...quote:Op maandag 13 maart 2006 16:52 schreef Coam het volgende:
Nee geen herhalingen. Jammer he!
Mijn samenvatting, zover ik me het kan herinneren.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
F*ck dat is echt balen ja.... maar ja had ik maar niet moeten vergeten de video aan te zetten.... volgende week is er wel een terugblik, die maar even kijken en dan daar de draad maar weer oppakken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
hihiquote:Op maandag 13 maart 2006 14:10 schreef Hik het volgende:
en dat Wendy opgeeft omdat ze ontdekt dat er in Cambodja wéér geen plug is voor haar föhn.
Als je weet hoe Emule werkt kan je hem ook downloadenquote:Op maandag 13 maart 2006 16:35 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm ik zocht dit topic ergens anders (bij FTR) maar ben blij jullie gevonden te hebben.
Gisterenavond heb ik het helaas gemist en vergeten op te nemen.... weet een van jullie of er ook een herhaling wordt uitgezonden, vorig jaar volgens mij wel......
Emule?? nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:48 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Als je weet hoe Emule werkt kan je hem ook downloaden
ed2k://|file|Peking%20Express%20-%20S03E02.avi|357959680|20A6D320A94EE53E19786C9D3FA6199D|/
als je de videoband wil hebben, moet je t laten wetenquote:Op maandag 13 maart 2006 16:35 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm ik zocht dit topic ergens anders (bij FTR) maar ben blij jullie gevonden te hebben.
Gisterenavond heb ik het helaas gemist en vergeten op te nemen.... weet een van jullie of er ook een herhaling wordt uitgezonden, vorig jaar volgens mij wel......
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
als je de videoband wil hebben, moet je t laten weten
Je hebt mail.....quote:Op maandag 13 maart 2006 20:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
stuur maar een mailtje
ik leg m wel in mijn koffer
quote:Op maandag 13 maart 2006 18:20 schreef Legally_Brunette het volgende:
Ik ben voorAmir en Jimmy
Zouden zij trouwens een voordeel hebben omdat zij 'gekleurd' zijn of juist niet? Chris en Lut vind ik ook ge-wel-dig. Ik ben voor Lut want Chris is maar een irritante zeikstraal. Als ze het er niet mee eens is, onderneem je toch actie en doe je toch wat je zelf beter vindt. Nee, zij zeikt alleen maar en doet niks.
ik haalde de 1ste twee afleveringen bij FTD (usenet) vandaan. maar kwailiteit was niet helemaal geweldig.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:48 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Als je weet hoe Emule werkt kan je hem ook downloaden
ed2k://|file|Peking%20Express%20-%20S03E02.avi|357959680|20A6D320A94EE53E19786C9D3FA6199D|/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |