het zijn watjesquote:Op zondag 12 maart 2006 21:35 schreef amaranta het volgende:
En het zijn notabene de hoogstopgeleiden....![]()
Ze komen wel uit Turnhout, dat ligt hier in de buurt.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:36 schreef amaranta het volgende:
Jezus Bliss.... ik zou je na 1 seconde al de mond snoeren en je helemaal de bek volschijten!
Der ex alleen niet.quote:
Ja dat klopt. Ik ben laatst nog langsgereden.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:37 schreef existenz het volgende:
[..]
Ze komen wel uit Turnhout, dat ligt hier in de buurt.![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:04 schreef babette21 het volgende:
die verloofden zullen er trouwens wel uitvliegen, die zie je helemaal niet vandaag....
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:23 schreef golfer het volgende:
Die Martijn met zijn verloofde pakken het wel op een hele rustige en doordachte manier aan allemaal.
Die kunnen nog wel eens erg ver komen.
hij is net gescheiden: hij kreeg de hond, zijn ex de vrienden....quote:Op zondag 12 maart 2006 21:38 schreef TheVulture het volgende:
Wendy en Yves zijn de maatjes voor de rest van mijn leven
WTF hoe lang ken je ze man
Vietnamezen kunnen niet schrijven ?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:39 schreef Toxic_nl het volgende:
Waarom zoeken ze niet een Viëtnamees, die WEL engels kan, en laten ze die ff op een blaadje schrijven 'We are in a race .blabla... no money' in het Viëtnamees, zodat die mensen daar het wél begrijpen?![]()
Of ze kunnen niet lezenquote:
Valt mee hoor.quote:
loempias bakken?quote:Op zondag 12 maart 2006 21:45 schreef Toxic_nl het volgende:
[..]
Verdomme, kunnen die dan helemaal niks?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |