het irritatie-gehalte is echt hoog ja.. ik ben vooralsnog voor Jimmy en Amirquote:Op zondag 12 maart 2006 21:19 schreef Yoni het volgende:
Sjee.. volgens mij gaat dit wel de PE van de ergernis worden. Ik vind nog geen één koppel echt leuk.
Die komen straks in een land, zien een wiet plantage en zijn voor de rest van de tijd stonedquote:Op zondag 12 maart 2006 21:22 schreef Yoni het volgende:
Marc en Theo vind ik nog een beetje vaag. Amir en Jimmy zijn wel leuk, maar nog niet leuk genoeg...
Ze mag niet onderbroken worden, maar ze doet het zelf wel.quote:
Jezelf quoten is okquote:Op zondag 12 maart 2006 21:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze mag niet onderbroken worden, maar ze doet het zelf wel.
Bier drinkenquote:Op zondag 12 maart 2006 21:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze zitten hier allemaal te bidden he aldus Pot1.
Wat denk je dan dat je moet doen in een tempel
Bedoel je van Children of Dune (tevens titelmuziek?). Ze gebruiken vandaag ook heel veel van Charlie and the Chocolate-factory...quote:Op zondag 12 maart 2006 21:31 schreef amaranta het volgende:
Gave muziek trouwens
Die foto ook ja. Ze kijkt echt zo van: "Sucky, sucky 5 dollah!". Past trouwens wel goed bij het land waar ze zittenquote:
Die muziek die je net hoorde toen de heren aankwamen....quote:Op zondag 12 maart 2006 21:33 schreef Scope het volgende:
[..]
Bedoel je van Children of Dune (tevens titelmuziek?). Ze gebruiken vandaag ook heel veel van Charlie and the Chocolate-factory...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |