wel okay? hoor er alleen maar negatieve verhalen overquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:25 schreef Mikkie het volgende:
Heeft iemand van jullie trouwens toevallig Hostel al gezien? Hij schijnt wel okay te zijn, ook al staat 'ie maar een 6.1 op IMDb...
quote:Wat een intens slechte film, zeg. Ik had er best wat van verwacht aangezien Tarantino z'n naam eraan heeft verbonden, maar het viel extreem tegen. De eerste helft van de film is van een amateurisme dat je niet eens bij C-films ziet...een slechte versie van Eurotrip. De tweede helft heeft dan wat actie, maar spannend of schokkend wordt het nooit. Het verhaal is slecht, er wordt belabberd geacteerd en ik kan me onderhand ook kapot ergeren aan die Amerikanen die denken dat alle Nederlanders Duits tegen elkaar praten.
Eli Roth leverde met Cabin Fever al een wanproduct af, maar dit is echt een nieuw dieptepunt. Hostel wordt soms qua vorm vergeleken met Saw, maar die film is echt een meesterwerk vergeleken met dit wanprodukt.
Yeah dude, I know the pain.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Haha, dan is het niet de grap van de dag
Wel toeval inderdaad. Maar ik ben blij dat ik hier een medestander heb, jij weet hoe pijn 't doet om zo'n boete te krijgen.
Het zure is alleen dat ik 't met de beoordeling niet eens ben. Een bon, okay, ik reed te hard. Maar die kerel roept de snelheid die ie zelf reed op een moment dat ie dik op me in liep, en op basis daarvan vordert ie m'n rijbewijs. Da's niet eerlijk. Maar goed, of ik dat ooit bewezen krijg...
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Welk stuk tuig heeft mij uit de OP gehaald??!?!![]()
![]()
![]()
gelulquote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:04 schreef BrainOverfloW het volgende:
In de filmvalley van deze maand kan hostel op niet meer dan een 4.8 rekeken. gewoon links laten liggen lijkt me
Dan ga ik dus helemaal niet meer kijkenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:12 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
gelulvoor genre fans is hij goed te doen
Huh? Hoe is dat gebeurt dan? Ik zet je er weer inquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Welk stuk tuig heeft mij uit de OP gehaald??!?!![]()
![]()
![]()
Ik ga vandaag naar die film. Ik ben benieuwd.. eerst was ik helemaal laaiend over, nu na al die verhalen...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:12 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
gelulvoor genre fans is hij goed te doen
wie geeft nou 20 euro uit voor die filmquote:Op zondag 12 maart 2006 09:03 schreef Dizer het volgende:
[TK] DVD - The Grudge (2004 - USA) steelbook sealed
Koopje
Ik zou er nog geen 5 euro voor geven (japanse nog wel).quote:Op zondag 12 maart 2006 12:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wie geeft nou 20 euro uit voor die film![]()
Dat zou ik dus ook nooit doenquote:Op zondag 12 maart 2006 14:54 schreef AversusZ het volgende:
flut film kopen omdat het een steelbook is![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 12:06 schreef FremantleDockers het volgende:
Iemand een nieuwe avatar?![]()
[afbeelding]
Nee ga ik zo doenquote:Op zondag 12 maart 2006 15:23 schreef Mikkie het volgende:
Hey Dizer, heb je eigenlijk ooit nog eens die Duitse steelbook van Léon besteld?
m`n broers hebben `m afgelopen woensdag gezien en die vonden `m geweldigquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:25 schreef Mikkie het volgende:
Heeft iemand van jullie trouwens toevallig Hostel al gezien? Hij schijnt wel okay te zijn, ook al staat 'ie maar een 6.1 op IMDb...
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat heb ik in 't vorige Slowchattopic nog speciaal voor je gepost en je hebt het dus niet eens gelezen.
Maar ja, het is een steelbook. En een mooie ook!
je spamt er ook gezellig op los hequote:
Ik heb vandaag in de bios dus Hostel gezien. Ik heb het volgende te zeggen hierover:quote:Op zondag 12 maart 2006 22:22 schreef Timo20 het volgende:Nieuw topic
[..]
m`n broers hebben `m afgelopen woensdag gezien en die vonden `m geweldig
Ga `m morgen of iig deze week wel kijken, ben toch benieuwd
Moet ook nog Memoirs Of A Geisha gaan kijken
een film voor mij dusquote:Op zondag 12 maart 2006 22:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag in de bios dus Hostel gezien. Ik heb het volgende te zeggen hierover:
- Quintin Tarantino nooit heb ik gedacht dat ik dit zou zeggen, maar wat een slechte prestatie. Damn...
- WIJ NEDERLANDERS SPREKEN NERDERLANDS EN GEEN DUITS!!!
- Wat onmgelooooooooooovelijk voorspelbaar
- Wat een onmogelijke slechte acteerprestaties
- Wat een kutfilm....
Maar er zijn een aantal pluspunten...
- Tieten
- Tieten
- Bloed
- Tieten
IMDB 6.1
Dizer 3.5 (voor de tieten...)
quote:
quote:
Plus nog een hoop die binnenkort door de broevenbus komen en zoquote:
Slaap/werk zequote:Op zondag 12 maart 2006 22:51 schreef Timo20 het volgende:
ok gasten, ik ga Studio Voetbal kijken
Moet morgen om 06:00uur weer werken
Hmz... kan me niks herinneren van die actie...quote:Op zondag 12 maart 2006 23:57 schreef FremantleDockers het volgende:
Bestel net iets bij de free record shop, staat er opeens een ¤6.99 kortingsbon bij m'n account!![]()
Iemand enig idee waar die vandaan kan komen? Was er een tijd terug een actie met frs-bonnen van 6.99 die ik totaal vergeten ben? Ik snap er niks van! (wel gelijk gebruikt natuurlijk!)
@dizer: waar slaat dat "Mister Fok!" eigenlijk op? Ben je nou iets crewerigs?![]()
Misschien iets besteld dat niet leverbaar was? Gezien je tegenwoordig vooruit moet betalen vanwege de geweldige service van die amateurs..quote:Op zondag 12 maart 2006 23:57 schreef FremantleDockers het volgende:
Bestel net iets bij de free record shop, staat er opeens een ¤6.99 kortingsbon bij m'n account!![]()
Iemand enig idee waar die vandaan kan komen? Was er een tijd terug een actie met frs-bonnen van 6.99 die ik totaal vergeten ben? Ik snap er niks van! (wel gelijk gebruikt natuurlijk!)
@dizer: waar slaat dat "Mister Fok!" eigenlijk op? Ben je nou iets crewerigs?![]()
Deze werkt fijnquote:Op zondag 12 maart 2006 23:17 schreef Dizer het volgende:
Had iemand nog zo een kortingslink voor CD-WOW.net???
Super!quote:
*klikt fotoboek*quote:Op zondag 12 maart 2006 23:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmz... kan me niks herinneren van die actie...
Dat "Mister Fok" is een titel die ik heb gekregen afgelopen jaar voor knapste user op FOK
Verdomd, dat is het! Gewoon store-credit vanwege een eerder gecancelde dvd! Vandaar dat bedrag natuurlijk, dacht al dat het zoiets moest zijn. Wat stom. Dank je!quote:Op maandag 13 maart 2006 00:38 schreef Shogo het volgende:
[..]
Misschien iets besteld dat niet leverbaar was? Gezien je tegenwoordig vooruit moet betalen vanwege de geweldige service van die amateurs..![]()
Ik had normaal meer foto's staan hoor.. Maaruh ik ben blij dat het je niets doet. Anders is het zo tjah... je weet welquote:Op maandag 13 maart 2006 09:39 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
*klikt fotoboek*
*krabt eens op hoofd*
Zal wel een vrouwendingetje zijn![]()
En nu weer wel... vaagquote:Op maandag 13 maart 2006 07:52 schreef Dizer het volgende:
Ehm... alleen zie ik mijn bestelling dus niet in mijn profiel bij de bestellingen...Hij is leeg
?
* Meldtquote:Op maandag 13 maart 2006 12:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Meld je even hier en dan leg ik het uit:
DVD SlowChat #16: Weekend DVD!
http://www2.cdwow.ie/promotion.php?promo_refcode=16610_1&affid=16610quote:
quote:
Nou ja om het gesprek op gang te houden wil ik ook wel melden dat ik een stuk of 12 1 euro bonnen heb gekregen.quote:
Na de eerste kortingsbon ben ik maar gestopt...ik geloof niet dat er veel 12.5 euro kortingsbonnen tussen zitten.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:21 schreef Shogo het volgende:
[..]
Nou ja om het gesprek op gang te houden wil ik ook wel melden dat ik een stuk of 12 1 euro bonnen heb gekregen.
ik ook, alleen dan geen 12 maar "maar" 4quote:Op maandag 13 maart 2006 14:21 schreef Shogo het volgende:
[..]
Nou ja om het gesprek op gang te houden wil ik ook wel melden dat ik een stuk of 12 1 euro bonnen heb gekregen.
Ja maar de combinatie van de 2 euro kortingslink en de 2 euro voucher is lekkerderquote:Op maandag 13 maart 2006 13:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]ik ook. en ik gebruik ze niet eens
als ik al iets bestel bij cdwow.net gebruik ik die ¤ 2,- kortingslink
klopt, maar daar voel je niets vanquote:Op maandag 13 maart 2006 17:11 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
ja echt erg![]()
Maar het zonnetje schijnt wel
moet je t eerst een 2 euro voucher hebbenquote:Op maandag 13 maart 2006 17:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar de combinatie van de 2 euro kortingslink en de 2 euro voucher is lekkerder
Ja maar dat is alleen bij jouquote:Op maandag 13 maart 2006 17:38 schreef Timo20 het volgende:
moet je t eerst een 2 euro voucher hebben. Daarnaast worden die toch altijd gecancelled bij mij
I knowquote:
no shitquote:
regio maakt niet uit?quote:Op maandag 13 maart 2006 20:33 schreef Twisted_Logic het volgende:
Kent iemand nog een mooie aanbieding voor 1 van deze DVD's uit mijn wishlist:Casablanca Crash Layer Cake Léon M Office Space Psycho Schindler’s List Taxi Driver
Wel een mooie editie natuurlijk.
kwam dit snel tegen, leuke prijzenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:37 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Nee, roep maar, ik kijk wel of ik het koop.
Thnxquote:Op maandag 13 maart 2006 20:51 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kwam dit snel tegen, leuke prijzen
Layer Cake 2 disc, 6,99 pond bij Play/blahDVD
Leon : Anniversary Edition (2 Disc digipak / dts) $US 9,99 bij DVDFromKorea
Office Space, 4,99 pond bij BlahDVD
Casablanca (Special Edition), 7,99 pond bij Play/BlahDVD
![]()
Of je gaat voor de Duitse steelbook voor maar 10,99/11,99quote:Op maandag 13 maart 2006 20:33 schreef Twisted_Logic het volgende:
Kent iemand nog een mooie aanbieding voor 1 van deze DVD's uit mijn wishlist?Léon
wel een mooie editie natuurlijk.
Daar zat ik ook al aan te denken. Heb jij die link daarvan nog?quote:Op maandag 13 maart 2006 20:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of je gaat voor de Duitse steelbook voor maar 10,99/11,99
Of je leest 10 posts terugquote:Op maandag 13 maart 2006 21:02 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken. Heb jij die link daarvan nog?
Had ik even geen zinquote:Op maandag 13 maart 2006 21:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of je leest 10 posts terug
DVD SlowChat #16: Weekend DVD!
Que? WTF? Bron?quote:Op maandag 13 maart 2006 23:03 schreef pascalheister het volgende:
komt er met kerst nu weer een extended versie van lotr, 16 uur maarliefst
dan heb je toch wel echt red bull nodigquote:Op maandag 13 maart 2006 23:03 schreef pascalheister het volgende:
Klopt, dat zijn de extended-extended editionsquote:Op maandag 13 maart 2006 23:03 schreef pascalheister het volgende:
Nog meer matriaalquote:Op maandag 13 maart 2006 23:03 schreef pascalheister het volgende:
Wat mij betreft mag dat wel komen. Weg met TV en zoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:34 schreef Twisted_Logic het volgende:
Poging #4: Film & DVD-forum los van Muziek & Radio
Op?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gestemd.
Waarom tegen? Is toch juist handig? FTR is één grote chaos aan verschillende topics... Wel goed gemodereerd uiteraardquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tegen uiteraard.
Hoezo de TV eruit halen? Waar komen dan de topics over tv series die ook op DVD verschijnen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag dat wel komen. Weg met TV en zo
Ik vind dat topics zoals series en zo naar SHO moeten. Denk ikquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:35 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Hoezo de TV eruit halen? Waar komen dan de topics over tv series die ook op DVD verschijnen?
Ik denk dat je je overzicht al wel terug krijgt als je de radio naar muziek verschuift.
Mwah.. ik wil wel met jou samen gaan moddenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:38 schreef pascalheister het volgende:
voor natuurlijk, het mooiste forum om mod van te zijn![]()
Ik zit er eigenlijk niet op te wachten een topic over Prison break te moeten zoeken tussen bijvoorbeeld Katja Schuurman gaat trouwen! en Jan Smit komt met kledinglijnquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind dat topics zoals series en zo naar SHO moeten. Denk ik
Heb jij ook al een mailtje gehad van Breuls dan? Hij zei niets tegen mij over evt meerdere mods buiten mij en SoKquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:45 schreef Dizer het volgende:
Mwah.. ik wil wel met jou samen gaan modden![]()
![]()
![]()
![]()
Mee eens. Alsjeblieft zeg een kwaliteitsserie als 24 naast een goede tijden slechte tijden topic zeker...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer een waardeloos idee
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het ergste daaraan is ook nog dat Dizer het allebei goede series vindt
idd. een waardeloos idee. het moet niet veel gekker wordenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:11 schreef Shogo het volgende:
[..]
Mee eens. Alsjeblieft zeg een kwaliteitsserie als 24 naast een goede tijden slechte tijden topic zeker...![]()
dan stem ik bij deze voor een ban voor Dizerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jaaaahquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:32 schreef pascalheister het volgende:
dadelijk komt er nog een gtst forum![]()
Lelijke avatarquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
idd. een waardeloos idee. het moet niet veel gekker worden
[..]
dan stem ik bij deze voor een ban voor Dizer![]()
Ik heb voor gestemd. Muziek en radio apart, film/dvd/tv in apart
Oh, en Pascal: check m`n nieuwe avatar
Das helemaal niet waar! Ik vind 24 helemaal niks aanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh nee.. mijn email ging of ik Admin wil wordenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:52 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Heb jij ook al een mailtje gehad van Breuls dan? Hij zei niets tegen mij over evt meerdere mods buiten mij en SoK
![]()
quote:
Ik vind het niks... kom op.. doe eens iets Band Of Brothers achtigquote:
Ghostbusters rulen Band Of Brothersquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind het niks... kom op.. doe eens iets Band Of Brothers achtig
ja tuurlijk wel anders zeg ik t nietquote:
Natuurlijk! GTST is toch echt 1000x spannender dan 24, of zie ik het nou verkeerdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Okay, nu moet je je echt gaan schamen. Je verkiest GTST boven 24?
Oh en andersom anders ook wel...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel anders zeg ik t niet
Dat klinkt toch ook niet: "Who you gonna call?? Major Winters!!"![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh en andersom anders ook wel...
"Give me General SInk on the Radio-Transmitter"
"Ghostbusters, how can I help you..."
dude! m`n avond eten is net naar boven gekomenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:10 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
De nieuwe SBS6 avond van zondag, mijn sexpartner en ik!
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
dude! m`n avond eten is net naar boven gekomen![]()
DubbelWhopper cheese menu met cola en 2 frietesaus, 10 onionrings en 2 BBQ sausquote:
10 onion rings maar??quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
DubbelWhopper cheese menu met cola en 2 frietesaus, 10 onionrings en 2 BBQ saus
Ik heb vandaag de Trilogy van Indiana Jones binnenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:43 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga trouwens heel nostalgisch doen:
Indiana Jones and the Last Crusade kijken
het woord zegt t al: ringen gemaakt van uienquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:42 schreef Mikkie het volgende:
Onion rings? Wa's da?
Whehehquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
het woord zegt t al: ringen gemaakt van uien
http://www.normanieren.be/
Komt m`n broertje net met een leuk plaatje:
[afbeelding]![]()
whehequote:
was je er wel er vroeg bij met dvd`s bestellenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:25 schreef Dizer het volgende:
Uuhm bij mijn bestelling van cd-wow staat nu alleen nog maar het volgende:
Bestelldatum: 1 Jan 1970
Stand: Zur Lieferung bereitstehend
Menge: 1en ik zie dus geen gegevens meer over Leon - Der Profi
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
was je er wel er vroeg bij met dvd`s bestellen
Maaruh.. wat kan dat betekenen? Is ie verstuurd of is ie gecancled?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
was je er wel er vroeg bij met dvd`s bestellen
ik zou t niet weten. m`n Duits zuigtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maaruh.. wat kan dat betekenen? Is ie verstuurd of is ie gecancled?
Als ik het goed heb word je bestelling nog klaar gemaakt. Het ordernummer is als het goed is blauw gekleurt toch?quote:
Trustequote:
quote:
quote:
Voor de sneak gisteravond hadden we een trailer van Memoirs... Het enige dat er echt uitsprong was de dansscene, welke ook hier door Runerose wordt genoemd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:12 schreef Timo20 het volgende:
Welke film zou ik vanavond gaan kijken? Memoirs Of A Geisha of Hostel??
ja die trailer heb ik al vaker gezien, ziet er wel goed uit. Maar van Hostel hoor ik zoveel negatieve verhalenquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:17 schreef Durbin het volgende:
[..]
Voor de sneak gisteravond hadden we een trailer van Memoirs... Het enige dat er echt uitsprong was de dansscene, welke ook hier door Runerose wordt genoemd.
Ik zou het wel weten.
je moet geen saw verwachten mocht je fan zijn van het horror genre (en dat ben je geloof ik nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja die trailer heb ik al vaker gezien, ziet er wel goed uit. Maar van Hostel hoor ik zoveel negatieve verhalen
Misschien een idee voor een mashup..quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
Welke film zou ik vanavond gaan kijken? Memoirs Of A Geisha of Hostel??
Groot gelijk. Een hele mooie aanbieding hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:54 schreef Twisted_Logic het volgende:
Toch maar besteld. De helft er van stond toch al op mijn wishlist
Saw vond ik erg coolquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:17 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
je moet geen saw verwachten mocht je fan zijn van het horror genre (en dat ben je geloof ik niet) dan is hij goed te doen anders moet je er bij wegblijven
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:19 schreef Smots het volgende:
[..]
Misschien een idee voor een mashup..
"Memoirs of a Hostel-Geisha"
DIE film zou ik wel willen zien.
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:37 schreef pascalheister het volgende:
Memoirs of a Hostel-Geisha ben ik ook benieuwd naar, wordt een blinde aankoop denk ik
Goede tip, bedankt!quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:25 schreef FremantleDockers het volgende:
Ok, even dubbel spammen, dit kaartspel is echt TE cool!
[afbeelding]
Zie mijn post in deze thread.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:59 schreef FremantleDockers het volgende:
Jezus, 15 discs. Da's bijna langer dan die oorlog zelf.
Damn.. en alweer een mail terug. Ze gaan het probleem oplossen.. technische gedoe of zoquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:19 schreef Dizer het volgende:
Nou.. mail is verstuurd naar cd-wow over mijn bestelling. Ik ben benieuwd...
hier ook. weet nog niet wat ik ga bestellenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:04 schreef pascalheister het volgende:
zo de 5 pond kortingsbon van cdwow is ook binnen, straks eens wat bestellen
ik ook niet, criterions zijn bij dvdpacific zelfs nog goedkoperquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hier ook. weet nog niet wat ik ga bestellen
Kan je deze wel aanraden:quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ook niet, criterions zijn bij dvdpacific zelfs nog goedkoper
Woooooeeeeiquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Heey Dizer, als oorlogs fan is dit misschien wel wat voor je.
Volgens mij wel hoor. DVDcompare geeft hem gewoon aan en niet als first pressing (in tegenstelling tot de R4). Axelmusic levert sowieso nog de digipack van de regio 1 (gemailt met hun)en gezien cdwow ook aangeeft dat er collectible booklet en cards bij zitten ga ik er vanuit dat het de digipack is. Ik heb de mijne iig in bestelling.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:31 schreef pascalheister het volgende:
weet je dat zeker van dat digipack?
Durf ik niet te zeggen het lijkt er wel op. Maar mailen is wel verstandig.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:44 schreef AversusZ het volgende:
weet iemand of dit ook echt de digipack versie is van Saving Private Ryan? Of is het de gewone keepcase versie?
Ik ben nog steeds op zoek ernaar. Erg fraaie digipack van een topfilm naar mijn mening![]()
Maar eens proberen dan. Het is me namelijk al een aantal keer overkomen dat ik eigenlijk een digipack verwachte maar een in plaats daarvan een gewone keepcase ontving.quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:08 schreef Shogo het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor. DVDcompare geeft hem gewoon aan en niet als first pressing (in tegenstelling tot de R4). Axelmusic levert sowieso nog de digipack van de regio 1 (gemailt met hun)en gezien cdwow ook aangeeft dat er collectible booklet en cards bij zitten ga ik er vanuit dat het de digipack is. Ik heb de mijne iig in bestelling.
[..]
Durf ik niet te zeggen het lijkt er wel op. Maar mailen is wel verstandig.
Oi, heb ik iets gemist ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:04 schreef pascalheister het volgende:
zo de 5 pond kortingsbon van cdwow is ook binnen, straks eens wat bestellen
Uuhm.. ik werk veel en ontvang goed aan studiefinanciering. Maar heb inderdaad al 3 a 4 maanden niks gespaartquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
FF serieus: jij studeert toch? Werk je dan zo ontzettend veel, dat je de laatste tijd zo veel dvd's kan kopen, of hoe zit dat?
ff ordinair mezelf quotenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hier ook. weet nog niet wat ik ga bestellen
Dat is typisch als je ziet dat mensen op dvd.nl wel succesvol hun order hebben kunnen doen. Als ik bij .com had kunnen bestellen en de bon had gekregen dan weet ik zeker dat ze het bij mij ook zouden annuleren.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ff ordinair mezelf quoten
heb de Duitse 4 disc van The Frighteners besteld. Kreeg vandaag een mailtje dat ze m`n order hebben zouden cancellen omdat de promotie alleen voor mensen in de UK is. Heb t geld terug gestord gekregen (heb daar ook een mailtje van ontvangen) maar in m`n order history staat ie nog steeds op pending![]()
Ze hebben echt een hekel aan me daar, die motherfokkers
Meer mensen een dergelijk mailtje gehad? zal wel niet zeker?
ik weet `t. maar ik snap ook niet dat ze dan als argument geven dat deze promotie alleen is voor mensen uit de UK. Dat is dus klinklare onzinquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:42 schreef Shogo het volgende:
[..]
Dat is typisch als je ziet dat mensen op dvd.nl wel succesvol hun order hebben kunnen doen. Als ik bij .com had kunnen bestellen en de bon had gekregen dan weet ik zeker dat ze het bij mij ook zouden annuleren.
Das niet duur...quote:
suc6quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:35 schreef pascalheister het volgende:
ach je hebt toch geld zat Dizer
Heb vandaag ook maar eens rijlessen geregeld, dinsdag is de 1e
Succes Pascal!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:35 schreef pascalheister het volgende:
heeft deze box ook engelse subs?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij's bezorgd!
Saillant detail: 't was m'n kerstcadeautje
Succes!!!!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:35 schreef pascalheister het volgende:
Hou ons op de hoogte! En zeg ons hoelaat je gaat beginnen. Dan blijven we dat uurtje thuisquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nu komt het vast wel goed
yep erg goede film.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:38 schreef Dizer het volgende:
Zo, heb eindelijk Brotherhood of War gezien. Mooie film. Mooi verhaal en goed geacteerd! Kon het op het eind nog net droog houden. Erg goed gedaan
Inderdaad! Vooral bij het einde moest ik aan SPR denkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
yep erg goede film.
Beetje de koreaanse versie van Saving private ryan
Vond Brotherhood of War op alle fronten beter dan SPRquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
yep erg goede film.
Beetje de koreaanse versie van Saving private ryan
trustenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad! Vooral bij het einde moest ik aan SPR denken
Ik ga slapen
Heb je daar ook nog bootlegs in?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:18 schreef kinky_queen het volgende:
Ga ik godverredomme naar Amsterdam om een SALO Criterion op te halen, is het een bootleg
![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:02 schreef Timo20 het volgende:
Goede aanbieding idd.
Maar behalve Doctor Zhivago, heb ik ze al allemaal
quote:
das behoorlijk K U Tquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:18 schreef kinky_queen het volgende:
Ga ik godverredomme naar Amsterdam om een SALO Criterion op te halen, is het een bootleg
![]()
de klanten service van cdwow is de laatste tijd echt behoorlijk bagger aan t wordenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:21 schreef Dizer het volgende:
Godver... kut cd-wow heeft het probleem nog niet opgelost van mijn bestellingMorgen ochtend maar weer een mailtje sturen
![]()
Naja.. opzich had ik dezelfde ochtend nog een mail terug een paar dagen geleden dat het opgelost zou zijn. (qua reactie gaat het goed) maar dat het nog niet is opgelost is natuurlijk inderdaad kut. Daarbij blijft bol.com IMO de beste service te hebben op dat gebiedquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:23 schreef Timo20 het volgende:
de klanten service van cdwow is de laatste tijd echt behoorlijk bagger aan t worden
Ach, ik heb er wel wat leuk spul alsnog aan overgehouden namelijk een redelijk stel OOP Criterions waaronder een PLAYTIME in sealquote:
Kloptquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:28 schreef Dizer het volgende:
Damn! Ik moet echt uit de verkooptopics op dvd.nl wegblijven... te veel mooie dingen daar
wat zoal??quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:28 schreef Dizer het volgende:
Damn! Ik moet echt uit de verkooptopics op dvd.nl wegblijven... te veel mooie dingen daar
Damn wat ben je duur...quote:
Nou jah.. ga net dus geld overmaken voor die giftset van Pearl Harborquote:
Yep 2 exemplaren, eentje voor mij...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:34 schreef Dizer het volgende:
Damn wat ben je duur...En wat doet de aller gezelligste Boxset in de verkoop? Had je er twee?
SALO of THE KILLER? SALO had ik en heb ik verkocht THE KILLER had ik de white ring version en wilde ook de silver ring version hebben. Nu ik hem heb bed8 ik me dat het eigenlijk flauwekul isquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:44 schreef pascalheister het volgende:
je had hem toch al kq?
Dude... de verkoopprijsquote:
Maar dude... 310 euro aan een dvd...quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:48 schreef kinky_queen het volgende:
¤310,- of zoiets
Maar zou dus vanmiddag een nieuwe halen...
![]()
Ik ben ziekquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:55 schreef pascalheister het volgende:
maar wat moet je met zo'n box als er al zo'n geweldige military pack is
Gaaaf! Ik heb ook de boeken die echt met Band Of Brothers te maken hebbenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ach ik heb ook een tinbox en military pack
Gewoon een account aanmaken en je bestelling invoeren. Dan krijg je ook je verzendkosten te zien. Die zijn bij Amazon.co.uk in ieder geval niet schrikbarend hoog.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:08 schreef Dizer het volgende:
Wat zijn de verzendkosten bij Amazon.co.uk? Ik kan het nergens terughalen
Ja.quote:Bij Play staat dat het gratis is, ook naar Nederland?
vet! Ik zit nog steeds te wachten tot dat ze Oz hier een keertje uitbrengen. Wist alleen niet dat er zo'n box was.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:39 schreef Dizer het volgende:
Thx...
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=9116416475&ssPageName=MERC_VI_ReBay_Pr4_PcY_BID_Stores_IT mooie aanbieding maar een of andere manier vertrouw ik het niet
zon box zit ik ook al weken achteraan, maar ebay vertrouw ik nou niet echt als het gaat om buitendlandse verkopersquote:Op zondag 19 maart 2006 15:39 schreef Dizer het volgende:
Thx...
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=9116416475&ssPageName=MERC_VI_ReBay_Pr4_PcY_BID_Stores_IT mooie aanbieding maar een of andere manier vertrouw ik het niet
Exactley! En daarom koop ik het niet. Amazon heeft de boxen in de aanbieding. Iets van 16 pond per seizoen of zoquote:
Dat is idd gewoon dikke vette aziatische import troepquote:Op zondag 19 maart 2006 15:39 schreef Dizer het volgende:
Thx...
Maar wel weer met Charlize Theronquote:Op zondag 19 maart 2006 21:42 schreef Dizer het volgende:
The Brazilian JobAlleen zonder Edward Norton
Runerose heeft emquote:Op zondag 19 maart 2006 20:39 schreef pascalheister het volgende:
weet iemand de E.T. giftset nog ergens te vinden voor een leuke prijs?
Seizoen 1?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:01 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik ben vandaag maar eens aan 24 begonnen. Tot nu toe al erg spannend
mja dvdsoon hequote:Op zondag 19 maart 2006 22:05 schreef kinky_queen het volgende:
ow en hier ook verkrijgbaar...
verbaasd mij toch altijd hoe gelimiteerd die dingen zijn, cker 'limited to one per houshold'
![]()
Tja, sommige mensenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:33 schreef Dizer het volgende:
Grappig.. wil een hoop overnemen van iemand op DVD.nl (waarde van 116 euro) dus ik geef een bod van 100 euro... wil ie geen cent korting geven en niet eens een tegenbod... Damn..
Yup begin wel netjes vooraan. Laat die verslaving maar komenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Season 1? Bereid je dan maar voor op een verslaving
Zeikert eh, aemirquote:Op zondag 19 maart 2006 22:33 schreef Dizer het volgende:
Grappig.. wil een hoop overnemen van iemand op DVD.nl (waarde van 116 euro) dus ik geef een bod van 100 euro... wil ie geen cent korting geven en niet eens een tegenbod... Damn..
Najah, zeikerd.. zal wel. Alleen jammer dat ie niet eens een tegenbod geeftquote:
Whehe.. een van jouw vrienden of klonen?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:43 schreef kinky_queen het volgende:
Daar heb ik onderhand een neusje voor
Garpjequote:
jep bij mij ook een keer. Vroeg `m hoeveel de Alien Quadrilogy kostte bij `m, hij gaf me een bedrag en dat vond ik te hoog. Netjes laten weten via PM, en hij blijft maar doorzeuren dat ie `m anders ook wel kan afleveren bij me thuis. Hij woont in Brabant, ik in het zuiden van Limburg. Damn, hoe desperate moet je zijn om iets te verkopenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:48 schreef Dizer het volgende:
Ik vond het trouwens al zo vreemd dat ie gast zoveel "leuke" dvd's had en zo weinig heeft verkocht... kennelijk gebeurt dit vaker in de PM's bij hem
Ik PM hem dat ik dus als tegenbod op de 118 euro een bod van 100 doe en dat ik eventueel in Amsterdam wil afspreken. Kreeg ik als eerst een PM terug.. is goed voor 118 euro kom ik even langs naar Amsterdamquote:Op zondag 19 maart 2006 22:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
jep bij mij ook een keer. Vroeg `m hoeveel de Alien Quadrilogy kostte bij `m, hij gaf me een bedrag en dat vond ik te hoog. Netjes laten weten via PM, en hij blijft maar doorzeuren dat ie `m anders ook wel kan afleveren bij me thuis. Hij woont in Brabant, ik in het zuiden van Limburg. Damn, hoe desperate moet je zijn om iets te verkopen
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik PM hem dat ik dus als tegenbod op de 118 euro een bod van 100 doe en dat ik eventueel in Amsterdam wil afspreken. Kreeg ik als eerst een PM terug.. is goed voor 118 euro kom ik even langs naar Amsterdam
Tjah.. ik weet het niet... zijn ze erg verschillend? Als je de ander echt mooier vindt, dan gewoon verkopen en de mooiere kopenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wat zouden jullie doen? ik heb die koreaanse versie van Howl`s moving castle al (mooie uitgave) maar zit erg te twijfelen of ik de R4 LE ook zou kopen bij axelmusic. Advice, anyone??
Lees t morgen wel, ga nog ff voetbal kijken en dan pitten. Morgen weer van 06.00uur tot 14.00uur werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |