wel okay? hoor er alleen maar negatieve verhalen overquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:25 schreef Mikkie het volgende:
Heeft iemand van jullie trouwens toevallig Hostel al gezien? Hij schijnt wel okay te zijn, ook al staat 'ie maar een 6.1 op IMDb...
quote:Wat een intens slechte film, zeg. Ik had er best wat van verwacht aangezien Tarantino z'n naam eraan heeft verbonden, maar het viel extreem tegen. De eerste helft van de film is van een amateurisme dat je niet eens bij C-films ziet...een slechte versie van Eurotrip. De tweede helft heeft dan wat actie, maar spannend of schokkend wordt het nooit. Het verhaal is slecht, er wordt belabberd geacteerd en ik kan me onderhand ook kapot ergeren aan die Amerikanen die denken dat alle Nederlanders Duits tegen elkaar praten.
Eli Roth leverde met Cabin Fever al een wanproduct af, maar dit is echt een nieuw dieptepunt. Hostel wordt soms qua vorm vergeleken met Saw, maar die film is echt een meesterwerk vergeleken met dit wanprodukt.
Yeah dude, I know the pain.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Haha, dan is het niet de grap van de dag
Wel toeval inderdaad. Maar ik ben blij dat ik hier een medestander heb, jij weet hoe pijn 't doet om zo'n boete te krijgen.
Het zure is alleen dat ik 't met de beoordeling niet eens ben. Een bon, okay, ik reed te hard. Maar die kerel roept de snelheid die ie zelf reed op een moment dat ie dik op me in liep, en op basis daarvan vordert ie m'n rijbewijs. Da's niet eerlijk. Maar goed, of ik dat ooit bewezen krijg...
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Welk stuk tuig heeft mij uit de OP gehaald??!?!![]()
![]()
![]()
gelulquote:Op zaterdag 11 maart 2006 03:04 schreef BrainOverfloW het volgende:
In de filmvalley van deze maand kan hostel op niet meer dan een 4.8 rekeken. gewoon links laten liggen lijkt me
Dan ga ik dus helemaal niet meer kijkenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:12 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
gelulvoor genre fans is hij goed te doen
Huh? Hoe is dat gebeurt dan? Ik zet je er weer inquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Welk stuk tuig heeft mij uit de OP gehaald??!?!![]()
![]()
![]()
Ik ga vandaag naar die film. Ik ben benieuwd.. eerst was ik helemaal laaiend over, nu na al die verhalen...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:12 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
gelulvoor genre fans is hij goed te doen
wie geeft nou 20 euro uit voor die filmquote:Op zondag 12 maart 2006 09:03 schreef Dizer het volgende:
[TK] DVD - The Grudge (2004 - USA) steelbook sealed
Koopje
Ik zou er nog geen 5 euro voor geven (japanse nog wel).quote:Op zondag 12 maart 2006 12:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wie geeft nou 20 euro uit voor die film![]()
Dat zou ik dus ook nooit doenquote:Op zondag 12 maart 2006 14:54 schreef AversusZ het volgende:
flut film kopen omdat het een steelbook is![]()
quote:Op zondag 12 maart 2006 12:06 schreef FremantleDockers het volgende:
Iemand een nieuwe avatar?![]()
[afbeelding]
Nee ga ik zo doenquote:Op zondag 12 maart 2006 15:23 schreef Mikkie het volgende:
Hey Dizer, heb je eigenlijk ooit nog eens die Duitse steelbook van Léon besteld?
m`n broers hebben `m afgelopen woensdag gezien en die vonden `m geweldigquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:25 schreef Mikkie het volgende:
Heeft iemand van jullie trouwens toevallig Hostel al gezien? Hij schijnt wel okay te zijn, ook al staat 'ie maar een 6.1 op IMDb...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |