Uuhm.. ik werk veel en ontvang goed aan studiefinanciering. Maar heb inderdaad al 3 a 4 maanden niks gespaartquote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
FF serieus: jij studeert toch? Werk je dan zo ontzettend veel, dat je de laatste tijd zo veel dvd's kan kopen, of hoe zit dat?
ff ordinair mezelf quotenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hier ook. weet nog niet wat ik ga bestellen
Dat is typisch als je ziet dat mensen op dvd.nl wel succesvol hun order hebben kunnen doen. Als ik bij .com had kunnen bestellen en de bon had gekregen dan weet ik zeker dat ze het bij mij ook zouden annuleren.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ff ordinair mezelf quoten
heb de Duitse 4 disc van The Frighteners besteld. Kreeg vandaag een mailtje dat ze m`n order hebben zouden cancellen omdat de promotie alleen voor mensen in de UK is. Heb t geld terug gestord gekregen (heb daar ook een mailtje van ontvangen) maar in m`n order history staat ie nog steeds op pending![]()
Ze hebben echt een hekel aan me daar, die motherfokkers
Meer mensen een dergelijk mailtje gehad? zal wel niet zeker?
ik weet `t. maar ik snap ook niet dat ze dan als argument geven dat deze promotie alleen is voor mensen uit de UK. Dat is dus klinklare onzinquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:42 schreef Shogo het volgende:
[..]
Dat is typisch als je ziet dat mensen op dvd.nl wel succesvol hun order hebben kunnen doen. Als ik bij .com had kunnen bestellen en de bon had gekregen dan weet ik zeker dat ze het bij mij ook zouden annuleren.
Das niet duur...quote:
suc6quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:35 schreef pascalheister het volgende:
ach je hebt toch geld zat Dizer
Heb vandaag ook maar eens rijlessen geregeld, dinsdag is de 1e
Succes Pascal!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:35 schreef pascalheister het volgende:
heeft deze box ook engelse subs?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij's bezorgd!
Saillant detail: 't was m'n kerstcadeautje
Succes!!!!!quote:Op vrijdag 17 maart 2006 22:35 schreef pascalheister het volgende:
Hou ons op de hoogte! En zeg ons hoelaat je gaat beginnen. Dan blijven we dat uurtje thuisquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nu komt het vast wel goed
yep erg goede film.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:38 schreef Dizer het volgende:
Zo, heb eindelijk Brotherhood of War gezien. Mooie film. Mooi verhaal en goed geacteerd! Kon het op het eind nog net droog houden. Erg goed gedaan
Inderdaad! Vooral bij het einde moest ik aan SPR denkenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
yep erg goede film.
Beetje de koreaanse versie van Saving private ryan
Vond Brotherhood of War op alle fronten beter dan SPRquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:45 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
yep erg goede film.
Beetje de koreaanse versie van Saving private ryan
trustenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad! Vooral bij het einde moest ik aan SPR denken
Ik ga slapen
Heb je daar ook nog bootlegs in?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:18 schreef kinky_queen het volgende:
Ga ik godverredomme naar Amsterdam om een SALO Criterion op te halen, is het een bootleg
![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:02 schreef Timo20 het volgende:
Goede aanbieding idd.
Maar behalve Doctor Zhivago, heb ik ze al allemaal
quote:
das behoorlijk K U Tquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:18 schreef kinky_queen het volgende:
Ga ik godverredomme naar Amsterdam om een SALO Criterion op te halen, is het een bootleg
![]()
de klanten service van cdwow is de laatste tijd echt behoorlijk bagger aan t wordenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:21 schreef Dizer het volgende:
Godver... kut cd-wow heeft het probleem nog niet opgelost van mijn bestellingMorgen ochtend maar weer een mailtje sturen
![]()
Naja.. opzich had ik dezelfde ochtend nog een mail terug een paar dagen geleden dat het opgelost zou zijn. (qua reactie gaat het goed) maar dat het nog niet is opgelost is natuurlijk inderdaad kut. Daarbij blijft bol.com IMO de beste service te hebben op dat gebiedquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:23 schreef Timo20 het volgende:
de klanten service van cdwow is de laatste tijd echt behoorlijk bagger aan t worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |