was je er wel er vroeg bij met dvd`s bestellenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:25 schreef Dizer het volgende:
Uuhm bij mijn bestelling van cd-wow staat nu alleen nog maar het volgende:
Bestelldatum: 1 Jan 1970
Stand: Zur Lieferung bereitstehend
Menge: 1en ik zie dus geen gegevens meer over Leon - Der Profi
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
was je er wel er vroeg bij met dvd`s bestellen
Maaruh.. wat kan dat betekenen? Is ie verstuurd of is ie gecancled?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
was je er wel er vroeg bij met dvd`s bestellen
ik zou t niet weten. m`n Duits zuigtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maaruh.. wat kan dat betekenen? Is ie verstuurd of is ie gecancled?
Als ik het goed heb word je bestelling nog klaar gemaakt. Het ordernummer is als het goed is blauw gekleurt toch?quote:
Trustequote:
quote:
quote:
Voor de sneak gisteravond hadden we een trailer van Memoirs... Het enige dat er echt uitsprong was de dansscene, welke ook hier door Runerose wordt genoemd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:12 schreef Timo20 het volgende:
Welke film zou ik vanavond gaan kijken? Memoirs Of A Geisha of Hostel??
ja die trailer heb ik al vaker gezien, ziet er wel goed uit. Maar van Hostel hoor ik zoveel negatieve verhalenquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:17 schreef Durbin het volgende:
[..]
Voor de sneak gisteravond hadden we een trailer van Memoirs... Het enige dat er echt uitsprong was de dansscene, welke ook hier door Runerose wordt genoemd.
Ik zou het wel weten.
je moet geen saw verwachten mocht je fan zijn van het horror genre (en dat ben je geloof ik nietquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja die trailer heb ik al vaker gezien, ziet er wel goed uit. Maar van Hostel hoor ik zoveel negatieve verhalen
Misschien een idee voor een mashup..quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
Welke film zou ik vanavond gaan kijken? Memoirs Of A Geisha of Hostel??
Groot gelijk. Een hele mooie aanbieding hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:54 schreef Twisted_Logic het volgende:
Toch maar besteld. De helft er van stond toch al op mijn wishlist
Saw vond ik erg coolquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:17 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
je moet geen saw verwachten mocht je fan zijn van het horror genre (en dat ben je geloof ik niet) dan is hij goed te doen anders moet je er bij wegblijven
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:19 schreef Smots het volgende:
[..]
Misschien een idee voor een mashup..
"Memoirs of a Hostel-Geisha"
DIE film zou ik wel willen zien.
![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:37 schreef pascalheister het volgende:
Memoirs of a Hostel-Geisha ben ik ook benieuwd naar, wordt een blinde aankoop denk ik
Goede tip, bedankt!quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:25 schreef FremantleDockers het volgende:
Ok, even dubbel spammen, dit kaartspel is echt TE cool!
[afbeelding]
Zie mijn post in deze thread.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:59 schreef FremantleDockers het volgende:
Jezus, 15 discs. Da's bijna langer dan die oorlog zelf.
Damn.. en alweer een mail terug. Ze gaan het probleem oplossen.. technische gedoe of zoquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:19 schreef Dizer het volgende:
Nou.. mail is verstuurd naar cd-wow over mijn bestelling. Ik ben benieuwd...
hier ook. weet nog niet wat ik ga bestellenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:04 schreef pascalheister het volgende:
zo de 5 pond kortingsbon van cdwow is ook binnen, straks eens wat bestellen
ik ook niet, criterions zijn bij dvdpacific zelfs nog goedkoperquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hier ook. weet nog niet wat ik ga bestellen
Kan je deze wel aanraden:quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik ook niet, criterions zijn bij dvdpacific zelfs nog goedkoper
Woooooeeeeiquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:21 schreef BrainOverfloW het volgende:
Heey Dizer, als oorlogs fan is dit misschien wel wat voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |